{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.176 visninger | Oprettet:

Problemer med at komme mig over min x-kæreste.. {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er normalt ikke typen der "tuder" over ting, men nu går jeg snart amok over det her problem der har naget mig i lang tid..

Min første kæreste var jeg sammen med i omkring 4½ år .. Vores forhold var vel egentlig en blandet følelse.. Vi havde det godt sammen kunne lave og snakke om hvad som helst og det kørte egentlig bare. Men hende jeg var sammen med var i løbet af de her 4½ år mig utro flere gange end det kan tælles på én hånd og jeg var selvfølgelig dum nok til at give det den ene chance efter den anden, sikkert pga. det var min første kæreste + at vi havde det så godt sammen rent personligt.

På et tidspunkt i alt dette tog jeg så en (endnu en) ret dum beslutning.. Hun havde været mig utro et par gange på dette tidspunkt og ville derfor have "hævn" og have hende til at føle hvordan det var .. Så jeg valgte at være sammen med hendes bedste veninde.. Dog ikke sexuelt vi kyssede kun, men det retfærdiggører det selvfølgelig ikke. Det ramte hende hårdt, men hjalp desværre ikke. Hun var stadig utro overfor mig flere gange..

Det endte endda med at det faktisk var hende der slog op.. Over sms! Et par dage efter at hun var taget til spanien i 3 uger, for noget uddannelse. Det var nok de 3 hårdeste uger i mit liv, hvor jeg bare gik og ventede på at hun kom hjem og ikke kunne sove om natten osv.

Da hun kom hjem fik jeg så at vide hun havde fundet en anden som hun den idag er flyttet sammen med på sjælland, hvilket er en trøst for mig, idet jeg ikke behøver se på hende, når jeg nu kommer fra midtjylland.

Jeg har efter dette fundet mig en ny kæreste og problemet her er at jeg er bange for at mit tidligere forhold ødelægger mit nuværende. Jeg har tit nedturer over min x, trods det at jeg ikke har nogen som helst kontakt med hende og ikke har haft det siden hun slog op ..

Man siger jo at det bare er fordi jeg skal komme mig over min x og det tager tid, men det er netop her problemet opstår.. Det er over 4 år siden vi gik fra hinanden! Og jeg har nu været sammen med min nuværende kæreste så længe, og har stadig nedturer over min x, og man skulle jo tro at jeg havde alle de bedste odds for, at komme mig over hende hurtigt, eftersom jeg hverken ser, eller hører, fra hende overhovedet.

Hva dælan skal jeg lige gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med at komme mig over min x-kæreste..
  • #1   17. sep 2012 Du mangler en ordenlig afslutning

  • #2   17. sep 2012 Enig med b-bubba.

  • #3   17. sep 2012 havde det lidt på samme måde med en kæreste vi slog op på en rigtigt dum måde, og havde aldrig fået snakket om det, jeg gik og tænkte på hende i over 10 år før jeg sidste sommer fandt hende på facebook, vi aftalte og mødes på en caffe og det hjælp fik snakket lidt jeg fandt ud af at hun var en dum gås og kom over hende

  • #4   17. sep 2012 Det kunne faktisk godt være det var det.. Men det får jeg hende nok desværre ikke til, hun vil intet have med mig at gøre tilsyneladende..

  • #5   17. sep 2012 Dalle:
    Der er bare nogen mennesker man aldrig kommer over... Uanset hvad er hun jo en pige du har elsket utroligt højt, og selvom i begge har gjort dumme ting, ændre det ikke at i har elsket hinanden.
    Jeg og min eks har været fra hinanden i over 3 1/2 år, og selvom jeg selv gjorde det forbi, elsker jeg ham af hele mit hjerte. Jeg savner ham stadig væk, og når jeg høre om, han er sammen med andre, får jeg kvalme og det rigtig skidt.
    Jeg har haft kærester siden, men de er ikke ham, og den plads han har i mit hjerte, kommer de aldrig til at kunne tage.
    Jeg tror nogen gange, så må man bare mindes minderne som noget godt, og vær glad for den tid man har haft sammen med personen, og så indse at det er over, og nyde det man ellers har i sit liv.


Kommentér på:
Problemer med at komme mig over min x-kæreste..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce