{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning hjælp
  • #1   7. jul 2012 det er ikke fordi jeg vil have sindsyge resultater på 4 uger. jeg vil gerne være markeret og størrere og tage på i vægt.
    og jeg er kun til clean træning !

• #2   7. jul 2012 jeg arbejder mandag onsdag og fredag fra kl 8 morgen til kl 15. spiser morgen med endten havregrynd eller cornflakes.
    middagsmad nogen skiver rugbrød med kød og salat på og en vand
    mellem måltid musli bar og frugt
    aftens mad, kød af en eller anden slags med kartofler/ris sovs og grøntsager, og vand eller mælk.
    sidste mellem måltid. cornflakes/ frugt smiley

Har ikke travlt men regner jo heller ikke med sindsyge resultater smiley

• #3   8. jul 2012 jeg misfostod diig ikke, men ja lød nok lidt for ivrig smiley
    Har ingen anelse om hvad jeg får af kcal, gram protein osv.
    min træning er vilkårligt fullbody smiley

• #4   8. jul 2012 Mine dage ser meget ud som de 2 dage du har beskrevet. altså med dag 1 og dag 2. jeg har så puttet mave og ben ind også, men jeg træner så 6 dage om ugen og holder hvile dag søndag. er det forkert eller hvordan ?
    det skal lige sige jeg ikke går i styrkecenter endnu da mit selvværd ikke er til det lige pt. Jeg har hvad jeg skal bruge her hjemme så redskaberne er ikke et problem smiley
    Men jeg er ikke ude på og blive kæmpe stor. Jeg vil gerne være lidt større og mere markeret og have nogen ''flotte'' tydelige muskler, vis du forstår. nu skal det heller ikke lyde for homo agtigt ..
    Men jeg har tit fået afvide jeg er meget stærk af min størrelse, har lagt flere ned i og lægge arm som var mere en dobbelt så stor som mig selv. men det handler det jo heller ikke om nu. smiley

• #5   8. jul 2012 okay det lyder super godt. tak for hjælpen. jeg vil bare blive ved så ! smiley
    men vil gerne se dine forvandlinger smiley

• #6   8. jul 2012 respekt ! godt gået smiley

• #7   8. jul 2012 ja, det er jeg klar over smiley

Kommentér på:
træning hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce