{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Energi inden træning {{forumTopicSubject}}

hey.
jeg arbejder hver dag fra 07.30 til kl 16, og så køre jeg direkte op og træner. problemt er jeg er fuldstændig død for energi når jeg når derop, jeg har prøvet at øge mængden i madpakken, men spiser det sidste måltid derude kl 12 så det jo længe siden, har prøvet at tage 2 bananer med og spise lige når jeg får fri, men det er ligesom om det ikke helt er nok. jeg har overvejet at prøve noXplode eller lign. udelukkende fordi jeg har fået afvide man bliver utrolig frisk af det, er ligeglad med resten af virkningen den har. men har valgt at lade være fordi folk snakker om der er alt mulig lort i det..

har i nogen ideer ? evt erfaringer, det mp gerne være ret billigt da det skal bruges hver eneste dag, og så skal det være nemt og ligetil at have med i tasken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energi inden træning
  • #3   21. dec 2011 prøver lige at kigge på det, selvom jeg nu helst ville undgå no årodukterne og superpum smiley


  • #5   21. dec 2011 hehe okay:) hvis der ikke er andre mulighedr er jeg jo nødt til at prøve et energiprodukt, for får ikke fuldt ud af min træning uden det

  • #6   21. dec 2011 Problemet ved den løsning er at det er meget kortsigtet. Din krop vil hurtigt blive vandt til Koffein, og dosen skal øges over tid for at effekten ved bliver.

    Du har brug for noget komplekst kulhydrat et par timer før træning hvis det er helt galt. Eller også må man mande sig op (-:


  • #7   21. dec 2011 blackic mande sig op, det vil jeg også mene jeg gør.. kommer stadig til træning hver dag, men føler ikke jeg har energi til at yde mit bedste..
    komplekst kulhydrat, hvad kan det være ? og et par timer inden træning er næsten umuligt for mig da jeg holder min sidste pause kl 12 til 12.30 og først har fri kl 16


  • #8   21. dec 2011 Så må du jo købe dig nogle protein/energi barer i god kvalitet.

    Jeg kører selv fra kontoret mellem kl 16 og 17, og er typisk til træning fra 17 til 19. Jeg spiser kl 12:30.

    Nej der er til start ikke meget energi, men det går da.


  • #9   21. dec 2011 Hm, Får du ikke et pre-wprkout meal? .. Når jeg kommer hjem får jeg et scoop protein,et scoop kulhydrat, lidt kreatin og amino smiley .. Syntes jeg har fint overskud til træningen efter jeg har drukket den og jeg har de samme arbejdstider som dig.

  • #10   22. dec 2011 Istedet for to banaer så tag dog to springfyldte æbler med massere af energi i smiley det virker.. Spis dem 25-45min inden alt efter hvad din krop siger..

    Ellers supplere med andet af samme slags, men ikke øg madpakken for meget, for meget mad gør en tung og mere træt, især hvis det ikke er de rigtige ting du har med;)

    Hvis det ikke hjælper så følg de andres råd..


  • #11   22. dec 2011 Jeg tager altid et måltid 30-45min. før træning og det virker fint nok for mig.

    Det kunne være du skulle prøve det inden du begynder at bruge for mange penge på NO-produkter.


  • DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #12   22. dec 2011 jeg bruger halv æble og appelsin samt 10 stk. mandler og rigeligt vand.. det booster mig op samt det er let for kroppen

  • Martin k
    Martin k Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 120
    #13   22. dec 2011 når jeg kører hjem fra job kl 15 så spiser jeg altid madler og rosiner i firmabilen samt et stykke frugt og drikker en halv liter vand. når jeg så kommer op i centeret der kl 16:30 så er jeg spring fuld af energi. og klar til en hård omgang træning selvom mit sidste "store" måltid var kl 11:30-12 smiley

    på de hårde dage på job er jeg ved at rådne op kl 16 inden træning så napper jeg snildt et stykke rugbrød eller 2 med noget fedt fattigt pålæg (som altid) uden at jeg bliver tung i kroppen, men det er også kun hvis jeg er mega sulten..

    ps arbejder som grå anlægsgartner/brolægger.


  • Martin k
    Martin k Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 120
    #14   22. dec 2011 hov mandler skulle der så smiley

  • #15   23. dec 2011 tak for alle jeres svar.. helt sikkert noget jeg vil prøve smiley og min madpakke består udelukkende af rugbrød, 8 stykker på arbejdet, og 2 bananer efter arbejde.

    det med at spise 45 min inden træning er næsten umuligt for mig da jeg alleerede er i mit center klk 16.15 og har fri kl 16. det kan ikke betale sig for mig at køre helt hjem, og så til træning bagefter fordi mit center ligger ret tæt på mit arbejde


  • #16   23. dec 2011 Ta' en shaker med pulver i med på arbejde og fyld den med vand bagefter og drik den med det samme.. Vigtig at det er med det samme du drikker den hvertfald hvis der er Kulhydrater i

  • #17   26. dec 2011 shake med havregryn kl 15. og så 2 bananer lige inden smiley

Kommentér på:
Energi inden træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce