{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Stop med at købe Accounts (af andre) {{forumTopicSubject}}

Mange har nok overvejet, og set den hurtige genvej i at købe en account lavet af en anden, fordi den bød på flere mulighedder end den i selv har, eller at i bare ville prøve noget nyt.
Den første account jeg havde, var selvf. en jeg selv lavede, og fik op i det maximale level i TBC "70" og der var flere karaktere på samme account.
Den blev så keylogget og jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, og godt kan man ikke lige frem sige at jeg havde det.
Så jeg så mulighedden i at købe en ny account som alleredde var spillet op, da jeg ikke var interreseret i at tage den lange vej op mod level 70 igen.
Jeg kom af med 1500 kr for en vild account med flere level 70'ere, og videre i wotlk 2 level 80'ere og stadig forholdsvist mange andre chars oppe i de høje levels. Jeg havde skaffet t 7,5 på min main char, imens den anden blev brugt til pvp.
Den account havde jeg i et år, og så vågnede jeg op til det chock at jeg ikke kunne komme på den, på nogen som helst måde.
Da det ikke var min, og det var imod reglerne, indså jeg at kontakte Blizzard ikke ville være det smarteste. Jeg er sikker på at, personen som nakkede accounten var dens oprindelige ejer, som solgte den til mig, og jeg ville kontakte ham, men han nægtede sig skyldig.
Men jeg er stadigvæk sikker på at det var ham der stod bag det.

Jeg er self. blevet en del klogere, og har nu fået min første account igen, ved at sende mine informationer ind, som jeg ikke var klar over man kunne dengang den blev nakket.

Derfor skal i vide, hvis i mister jeres egen account, skal i have scannet jeres Pas ind med foto, i skal lægge ind med koderne til spillene (ihvertfald spil nr 1) Hemmeligt spg m. svar skal i kende, og en beskrivelse af hvad der er sket er også en meget god ting.

Idag har jeg det heller ikke for godt med at have foræret over 2500 kr (1500 betalt for account, og resten er gjort op i penge brugt på måneder) + en god account.

I skal ikke ende i sådan noget, lad være med at købe accounts af andre, det er langt fra sikkert, og så er det også imod reglerne.
Så ville jeg ihvertfald finde det mere sikkert, at betale en kineser for at levele et par chars op på sin egen account, men vil dog ikke anbefale det.

Mit budskab er, til jer som tænker på at købe kontoer af andre over nettet, ikke bør føre de tanker ud i livet.
Man kan nemlig ikke købe en account og have kontrol over den.

Der er måske nogen der tænker "hvorfor købte du ikke bare en account og lavede den i samme navn som ham du købte den af, så du kunne overføre dine vigtigste chars?"
Det kommer man ikke længere med, da Blizzard kan lade overførrelsen gå tilbage til dens oprindelige ejer.

Noget af det som skræmmer mig mest er at der virkeligt findes mennesker som ikke har noget hjerte.

Man kan ikke købe en account der tilhøre en anden. Han kan altid sende billede af sit pas, og info ind, og så har han fået sin account igen.

Så skulle det vist være til at forstå smiley
Det er self. op til jer selv om i vil handle med kontoer over nettet, men jeg har ikke set lykken i det, og jeg råder ikke folk til at gøre det. Midster i jeres egen account kan i altid få den tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop med at købe Accounts (af andre)
  • #1   15. jul 2009 Jeg har været på følgende servere:

    Anachronnos (horde)
    Runetotem (horde & alliance)
    Ravencrest (horde)
    Vekni'lash) (aliance)

    Runetotem og Ravencrest har jeg haft det bedst på.
    Er i et godt socialt guild på runetotem, hvor vi også hygger os og har det sjovt på guildets hjemmeside.


Kommentér på:
Stop med at købe Accounts (af andre)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce