{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Stop nu ⛔ {{forumTopicSubject}}

Flere partier vil have Mette Fup til at Tage afstand til at 2 muslimske kvinder er blevet overfaldet.

Sikandar er meget højtråbende for at Mette skal tage affære, men han jo rødder i Mellemøsten - hvor man råber højt - for så kan de rigtig føle sig vigtig.

Men sjovt nok er Sikandar ekstrem tavs når muslimske drenge der overfalder, røver, chikanerer etniske danskere + alle de partier som nu kræver handling fra Mette Fup. Hun vil ikke gå ind i den debat da den reaktion høre under justitsministeren - og det har hun ret i

Hvis Mette Fup skal tage afstand til overfald overfor muslimer så skal hun også gøre det når det er med omvendt fortegn - og så kan hun jo ikke bestille andet.

Skulle man lave et logisk gæt baseret på alle de politi rapporter så er vi oppe mod 2 - 1000. Vi vader rundt i muslimske bander, vi vader rundt i udførsel af sorte penge til lande i Mellemøsten.

Muslimske frisører og grønthandlere er glade for nedlukning for så er der ikke kontrol af noget som helst og så bugner deres cigarkasse apparat fra salg af garage grøntsager og klipning i deres hjem som er forvandlet til en frisør salon.

Hvis vi går tilbage til de 2 overfald som strækker sig over 12 mdr. så høre man intet til alle de talrige overfald muslimske mænd laver overfor deres kone og børn.

Så er vi tilbage til hadeforbrydelser som det kaldes når etniske danskere overfalder et tørklæde - men ikke en lyd - ikke en overskrift fra noget steder når muslimer overfalder deres egne for at styrke deres negative kontrol.

Her er alle partier tavse, her er Sikandar tavs som jeg vil tolke som at han må være ekstrem racist.

2 politi anmeldte overfald på 2 muslimske kvinder på 12 mdr.??? Jeg siger ikke at det er i orden - for det er slet ikke i orden at overfalde nogen som helst i Danmark.

Vi har heller ikke hørt en skid til Sikandar da 6 muslimske drenge overfald en etnisk dreng som blev slået til lirekassemand - så han ikke tør gå ud men stadig oplever trusler fra de 6 på sociale medier - og fra flere andre muslimer som i deres netværk styrker hinanden at det er i orden.

Det blev sjovt nok ikke katalogiseret som en hadeforbrydelse selv om der kom flere ytringer baseret på hans hvide race. Men prøv lige at overfalde en muslimsk kvinde så er det en hadeforbrydelse fordi det er en minoritet og bruger den helt ud i lovens forstand for at de kan føle sig som ofre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop nu ⛔
  • #2   17. mar 2021 Alis

    Der er flere episoder som heller ikke anmeldes som hustruvold i en uendelighed hos muslimer så de skulle hellere feje for deres egen teltdør. Vold mod børn i muslimske kredse - hold nu op med at gøre muslimer til ofre og helte som kæmper for at kunne gøre som det passer dem.

    Men det er ikke fakta at nogle angreb på muslimer ikke bliver anmeldt, Men det vælter ind med muslimske koner på kvindehjem som er trætte af at være boksebold bare fordi kulturen siger at en muslimsk mand ejer konen og kan banke hende som de har lyst.

    Sikandar er kun fremme i skoene når det drejer sig om muslimer, men ikke om alle de talrige overfald, røveri,og chikane fra muslimske elever i skoler på etniske børn.

    Men bliv bare i din kælder og tro at muslimer ikke vælter rundt i kriminal registret og speciel i Ringe statsfængsel for unge. De består af 10% af befolkningen - men deres kriminalitet overstiger langt resten af den danske befolkning som er på 90%

    Sikandar skyder sig selv i foden med det link du viser, at hans mening er at hadeforbrydelser ikke bliver taget alvorligt nok politisk - tja - det gør hans interesse heller ikke når der er mange flere episoder med hans "ofre" som er muslimer. Det rager ham da en hatfuld at 6 muslimske unge banker en etnisk dreng til lirekassemand, eller at muslimske grupper bare gør som det passer dem, som vanvid kørsel, køre uden kørekort, muslimske bander der går ind i Fakta og stjæler med arme og ben for så at gå ud med et grin og ord: hvis i anmelder det så komme r vi igen og slår jer ihjel.

    Iøvrigt finder jeg ikke "det offentlige.dk" troværdigt, da det er et mediehus som kan tilret lægge indhold så den kun viser deres billede af virkeligheden. Flere link er døde, speciel "bliv udgiver" det viser jo klart hvor seriøs den portal er.

    Når man kommer fra en side til en anden så hopper lortet som om at det er en 5 årig som har lavet siden. Det er noget useriøst skrammel side.


  • #3   17. mar 2021 Laver man en "undersøg" via Google Chrome så er det skrammel ikke brugt rigtigt i Style.CSS - som bekendt styre hele opsætning i en web. I gammel tid før CSS måtte man tilpasse alle sider så de ikke hoppede eller så mærkelige ud- Med CSS kan man bestemme at alle sider ser ens ud i opsætning, som tekst, top bund osv...men den skrammel side du linker til har åbenbart nogle børnearbejdere fra vuggestuen til at klare den opgave.

  • #5   17. mar 2021 ja vi skal have en sortering af aber som vitterlig høre til i Zoo - så folk med et vaccinepas kan stå og glo på de dumme dyr som var så åndssvage at lade sig fange for at dumme mennesker kan betale en masse penge for at se.

    Oveni så kan man læse at kvinder som ammer deres skrammel er sure over at man ikke må amme i Zoo da deres poderum er lukket så de tøffer rundt og viser bryster så poden kan få noget mad.

    Men ikke en tanke på at kællingen kan malke sig selv inden hun tager i zoo for så at stikke sutte børgen ned i kæften på ungen. Nej - hun skal gøre det til en stor sag i EB - hvor hun i kommentar sporet ikke får den større opbakning da der er masser andre muligheder.

    Det er ligesom at gøre det til et mantra at sidde og vifte med patterne over det hele for iq'en er ikke den største spiller i hendes hovedet.

    Folk gider sgu ikke se deres slatne bryster hvor der hænger 3 fast og kæmper om at komme. til.

    Hold da kæft....


  • #6   17. mar 2021 Får brækfornemmelser når jeg ser den klamme muslim Sikandar ....
    Sikandar er ikke andet end en klam perker som skulle sparkes ud af Danmark....



  • #8   18. mar 2021 Alis

    Nej - men vi er så også på vagt for at de ikke prøver at udøve negativ kontrol overfor os, som vi ikke kun ser i Danmark men også i EU.

    Vi har set at Asmaa ville provokerer ved at sige at hun vil stå i folketinget med sin klud - hende fik de hurtig verfet ud. Så mon ikke det sker med tiden at den sekunda muslimske fjols ryger ud på et tidspunkt. Der er ikke plads for at religion blandes sammen med den lovgivende for så er det et tilbageskridt siden reformationen.


  • #9   18. mar 2021 Den Muslimske hund har jo også været en del af Hizb ut tahrir i Danmark i en periode...


  • #11   18. mar 2021 Claus

    ja...Fjæs shit book og YouTube er de værste med al deres skrammel, så har vi Twitter som regeringen bruger som et sted at poste deres lort som om at alle er på Twitter - jeg er ikke på Twitter og det er mere end 30% af Danmarks befolkning heller ikke.

    Senest med at man proklamerer på Twitter at der er fundet en afrikansk variant i Danmark og at der er 10 tilfælde, hvis ikke EB havde skrevet om det havde jeg aldrig fået den info.

    Det er simpelthen uforskammet at bruge medier som en stor del af befolkningen ikke kender til eller er tilsluttet. Det kan sammenlignes med at give den en fuck finger.

    Hva fan - din gamle stodder har du ikke en konto på Facebook eller Twitter - så se at få din fede røv og din rolator ned til butikken og køb dig en pc - for ellers går du glip af en masse meddelser. Hilsen Mette Fup.

    Det er så uforskammet overfor vores ældre.


  • #13   18. mar 2021 Det fortæller alt at den abekat som politiet kaldte ham i hans unge dage vil fejre en dyb kriminel i folketinget med 1 minut stilhed.

    Men der er ikke et minut stilhed når en muslim i Danmark dræber en dansker. Igen viser han sit sande ansigt.

    Han deltog i et møde med Hizb ut tahrir som er en kriminel organisation som ikke endnu er ulovlig i Danmark men i flere andre EU lande.

    Al det her skønbillede at han kæmper for racisme og had vejre kun en vej og det er hos hans ligesindede som tror at havenisser bliver levende om natten og slår plænen.


  • #16   19. mar 2021 Selvfølgelig skal Alis lige koble det sammen med at danske mænd laver social kontrol . for lige at gøre det som muslimer gør til noget dagligdags - Du må se at komme ud fra din kælder og ikke læse al det shit på YouTube og twitter.

    Hvis man kigger på statistisk så udøver danske mænd 1 til 100 social kontrol så alis du kan godt fise væk med din teori som ikke holder en meter.


  • #17   19. mar 2021 Alis
    Nu har Hizb ut tahrir rost og tilskynde drab på Danske soldater
    med den udtagelse du kommer med er du ikke andet end en klam muslim som skulle sparkes langt ud af Danmark....
    Føjjjjjj hvor er du klam.....


  • #18   19. mar 2021 HUM hvorfor ser jeg først den historie nu - men jeg vil sige at jeg tager stor afstand for overfald på folk i Danmark og jeg er ligeglad med hvilken religion folk har og jeg vil ønske at forældrene til dem der overfalder forsvars løse mennesker tog affære - det kunne gøre mange ting noget letter i Danmark.

  • #20   20. mar 2021 Alis

    Hvordan har du det psykisk når muslimske drenge i en gruppe overfalder andre på deres alder og tager deres jakke og mobil?

    Hvordan har du det med at for hvert overfaldt på en muslim så er der 100 overfald på en etnisk dansker?

    Hvordan har du det med at man skal mandsopdække synagoger men ikke moskeer?

    Hvordan har du det med at alle grønlændere måtte flytte i Vollsmose fordi de blevet chikaneret ud af muslimer?

    Hvordan har du det med at Aljezira børne tv fortæller at alle jøder skal dræbes?

    Hvordan har du det med at flere lande i Mellemøsten laver tegninger som gør grin med jøder og deres tro?

    Hvordan har du det med at vi lavede en tegning og fik milliarder af muslimer på nakken, imens at muslimer selv gør dybt grin af jøders tro med tegninger?







  • #22   20. mar 2021 Claus

    Jeg glemte faktisk den værste.....

    Hvordan har du det med at skulle betale til den arabiske liga hver gang du køber en kylling eller anden halal produkt.

    Den arabiske liga består af de mest rendyrkede terrorister i verden.

    Her snakker man om milliarder af danske kroner som flyttet til en terror organisation.


  • #23   20. mar 2021 Alis C hvis du læser hvad jeg skriver - kan du svare mig en gang til - da det ser ud som om du ikke har læst mit svar.

  • #25   20. mar 2021 Alis

    Nu har alle i min alder været udsat for at få en livrem i enden, men ligefrem at kalde det vold som om jeg blevet klasket uden grund eller fordi forældre er fulde og lader det gå ud over børnene - nej jeg var en møgunge som kom i ballade hele tiden.

    Det var den tids måde at straffe på - selv i skoler fik man af linealen.

    Det eneste tidspunkt jeg gav tilbage var da Mortensen på Risingeskolen knaldede hans træ ting som han havde i sin nøgle knippe oven i mit hovedet fordi jeg ikke kunne klatre i torve eller var meget bevendt i en gymnastik. Se det så jeg som uretfærdigt. Jeg fik så senere min hævn ved at knalde ham over skinnebenet med mine træsko som havde metalsnuder.

    Men det betyder ikke at jeg pga. min opvækst er blevet voldelig - jeg har senere brugt dialogen som våben som virker.

    Magtkampe forgår meget i muslimske kredse, som det forgår i etniske danske kredse, det starter allerede i børnehaven, skolen, jobbet - som det har gjort i mange 100 år.

    Når muslimer i deres familie og omgangskreds får at vide de er over os andre og prøver at øve social kontrol og det ikke lykkes så ser man volden eskalerer. Så de er selv skyld i at andre tager afstand fra dem og deler dem i dem og os.

    Alle kender muslimer som er ens venner som ikke bor i ghetto parker med så kraftig social kontrol som er velfungerende på linje man etniske danskere.

    Hvorfor tror du at hjemmehjælpere er angste når de går ind i de forskellige ghetto parker?

    Fordi de bliver passet op og bliver spurgt hvad de laver her. Nogle er endda blevet klasket ned for at komme i de parker bare for at gøre deres arbejde. Det er sgu ikke etniske danskere som render og klasker hjemmehjælpere ned.

    Når de ikke har nogen at klaske så skyder de på hinanden i parker - senest i Vollsmose, det er ikke etniske danskere som render og skyder som i det vilde vesten.


  • #27   20. mar 2021 Claus

    Hvis man som Alis har levet i mere end 20 år bag gardinet, så ville selv jeg blive bindegal og se spøgelser og mærkelige ting i øjenkrogen. Jeg tror ikke jeg ville havde overlevet - jeg havde pløkket mig lige i bylden.

    Social samvær er nøgleordet for at fungerer som et social menneske - bliver man afskåret fra det så tager tvangstankerne over samt med al den underlige info som bliver hentet fra andre ligesindede så det er en død cirkel hun befinder sig i.


  • #33   21. mar 2021 Endnu en Muzzi som trækker offerkortet

  • #38   21. mar 2021 Jeg tror også at folk er ved at brække sig over 3 ord.

    Negerliberalister
    højre nationalister
    Racisme


    Ord bliver brugt så meget at de mistet sin betydning - hvis man ikke kan lide muslimer så er man racist - men ikke hvis man ikke kan lide naboen.

    Tænk at der er flere skyderier i Danmark end der var i forbuds tidens Chicago set ud fra befolkningstal i ghettoer og omegn. Men det er nok de hvides skyld at indvandre kæmper om magten i ghettoer overfor deres egne etniske oprindelse.

    Førhen var det sjælden at der var danske bandekonflikter hvor man bare rendte og skød vild omkring sig. Her var de mere målrettet og ikke en kæft sørgede over dem. Nu skal man fandme snart have skudsikker vest på hvis man bor et stenkast fra ghettoer for ikke at blive offer for deres egne konflikter.


  • #40   21. mar 2021 Nu er der ingen som undertrykker muslimer, for muslimske piger sejler frem med gode karakterer og får et job. speciel indenfor omsorgspleje hvis jeg var på plejehjem ville det rage mig hvad de har på hovedet bare jeg kunne få skiftet bleen/posen osv. Men det ville ikke rage mig at hvis der troppede plejere op i burka som sejler hen af gangen som spøgelser - her går fandme min grænse.

    Jeg har ikke noget imod at blive kaldt racist - faktisk er jeg stolt af at blive kaldt det, men det behøver jo ikke at betyde at jeg er det. Ser man på konflikten mellem muslimer og jøder så er de ikke bedre imod hinanden. At muslimer laver børne tv som dukkefilm hvor muslimer dræber en jøde dukke. Så er man sgu langt ude. Den slags ser man ikke i Israel - her har man andre virkemidler end at fortælle deres babyer at muslimer skal dræbes. Du ser ingen jøde der arbejder i Palæstina men man ser masser muslimer som arbejder i Israel. Så hvem er mest racist og tolerant?


  • #44   23. mar 2021 Claus

    Hvor ville jeg kede mig hvis alle bare nikkede genkendende til alt jeg skrev - Hvad er lige ideen med det.

    Hvis man kun befinder sig i det tomrum så bliver man i det tomrum og hænger fast i det tomrum. Higen efter bekræftelse af det skrevne bliver som et narkotika som bare forsumper dem i større problemer. De kan ikke se problemet og det kan narkomanen heller ikke bar han får sit stof. Men regningen kommer en dag da man møder folk som prøver at få narkomanen på bedre tanker og prøver at hjælpe.

    Det vi ser er at narkomanen benægter at have et problem, for når man får masser af input så forbliver problemet i det skjulte.


  • #47   25. mar 2021 Claus

    Læste på EB om en som har fået en dårlig ryg og piskesmæld efter et biluheld, samt blodpropper og følelses forstyrrelser og går med gangstativ fordi hun er usikker på benene og i nogle tilfælde besvimer. Tror det var Randers kommune.

    Hun fik afslag på en FTP fordi de mente hun godt kunne varetage et flexjob - dvs. hun ryger over i et afklaringsforløb hvor kommunen stjæler mellem 5 - 7000 af hendes bistand så hun må låne af sine børn. >manden er ligeledes syg med dårlige knæ.

    I min familie er der en socialrådgiver som sagde at dem som kom sejlende ind med burka og havde en masse undskyldninger som en lægeerklæring og at blive tævet af manden hvis hun ikke blev hjemme - de fik efter omkring et år en FTP. - godt nok den laveste - og så læser man hvordan man behandler etniske syge danskere i endeløse afklarings forløb - som starter forfra, fordi man ikke må sende syge på bistandshjælp.

    Det kommuner laver er rent økonomisk - da pensioner skal en kommune stå for, men afklaringsforløb støttes af staten. Så klart de ikke ønsker for mange på FTP - kun når det er folk med en masse fætter og kusiner og brødre som intimiderer sagsbehandlere, både på job og privat.

    Det er simpelthen uforskammet at flygtninge som har fået ophold som er i et forløb kan få en FTP indenfor 1 år.

    Heldigvis har man strammet kraftigt op på det område og de lader sig ikke intimiderer på nogen måder eller gider høre på deres jammer historier. Hva? vil du ikke samarbejde - jamen det er da din ret, så vil vi heller ikke samarbejde, så du får så bare ingen økonomisk hjælp fra kommunen.

    Så må tørklædet nøjes med mandens indtægt som består i flere tilfælde af en ulovlig butik i en garage, i et social boligområde hvor han får bistandshjælp.

    Har i nogensinde været i Egeparken i Vollsmose?

    Her skal i høre klingende mønt fra garager lige ned i deres cigarkasse apparat. Boligforeningen skal ikke have klinket noget - af grunde til deres egen sikkerhed da de selv bor i området.


Kommentér på:
Stop nu ⛔

Annonce