{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

DR har igen lavet en elendig disposition... {{forumTopicSubject}}

DR har købt en tysk serie "Professor T", som virker lidt som en blanding mellem amerikanske Monk og engelske Sherlock Holmes.
Dog uden at opnå bare noget der ligner minimal spænding, men dilletantisk skuespil af samtlige medvirkende.

Jeg plejer ikke at være kræsen med de serier, ser da Barnaby, Frost, Beck, Wallander med mere, der er lysår bedre end denne "professor T".

Er der nogen af jer der har set lortet?

Jeg harmes over brugen af mine licenspenge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DR har igen lavet en elendig disposition...
  • #2   23. jul 2018 Kender den ikke - så jeg må være velsignet....

  • #3   23. jul 2018 Torben.

    Jo, for så kan du give mig ret. smiley


  • #4   23. jul 2018 jeg vil mene at frost, valander, barnaby shit som nu har kørt i mere end 10 år osv....vorherre til hest en gang møg...

    Velsignet er den gamle på 86 år som sagde i tv2 han kun så nyheder og aldrig havde været på internet. Han er lige så lykkelig som andre som ikke kan undvære at stoppe snuden ned i mobilos hele tiden.


  • #5   23. jul 2018 Polysl.

    Jeg vil hellere se et afsnit af Wallander for 10´ende gang, end jeg vil se et nyt afsnit af Professor T.


  • #6   23. jul 2018 Jeg har set den på tysk TV.....den skuespiller er en sær snegl.......men nogle afsnit er gode andre kedelige..... smiley smiley smiley

  • #8   24. jul 2018 @ Greve..er det kun krimier du ser?

    Ellers er der en interessant serie på DR2 om onsdagen om Familien Krupp (stålmagnaten fraEssen), i morgen 2. afsnit...


  • #9   25. jul 2018 Pokkers jeg så første afsnit , men glemte det igår, kom sent hjem...gad vide om den genudsendes...???

  • #10   25. jul 2018 For dem, der er interesserede, kan 1. afsnit om Krupp ses her:

    https://www.dr.dk/tv/se/familien-krupp-i-krigens-skygge/krupp-eine-deutsche-familie-eps-1-3/familien-krupp-i-krigens-skygge-1-3


  • #11   25. jul 2018 #9

    kan ses her...

    https://bit.ly/2NLm7rp



  • #12   25. jul 2018 Jeg ser ikke sådanne serier, jeg gider ikke være afhængig og slet ikke tyske serier, jeg bryder mig ikke om sproget tysk, jeg bliver træt i hovedet af at høre på det. Men derimod naturfilm, det kan jeg se på i timevis uden at falde i søvn, i aften skal jeg se kurs mod fjerne kyster, synes det må være en vidunderlig livsstil, men det skal man nok have råd til eller også er det TV, som betaler smiley

    Jo, og så kan jeg også godt li at se sport, dog ikke Tour de France, dræbende kedeligt.


  • #14   25. jul 2018 Ja, jeg er ikke til tysk, synes det lyder grimt og se John Wayne film på tysk, det er da også lidt ude i hampen, men dog synes jeg så, hollandsk er endnu værre end tysk. Mod fjerne Kyster er nok mere en rejsefilm, men jeg synes, jeg får set noget af verden, jeg ellers aldrig ville komme til at opleve, men en livsstil, det er det.

    Men nogle af de krimier er vel følgetoner - jeg husker bestemt een, der fangede mig, det er ca. 1000 år siden den var på, Familien Ashton, det foregik under 2. verdenskrig, den synes jeg var gribende god smiley


  • #15   25. jul 2018 Jetset

    Tysk er for mig ligesom dansk, hollandsk lidt mere svært, svensk kan jeg simpelthen ikke klare - syntes det er et møg sprog. Men sådan er vi jo forskellig, sjællænder forstår nok mere svensk end fynboer og fred med det.

    Nu er man begyndt at lave undertitler på ard så mon ikke alle de andre følger med så behøver man ikke høre på john wayne på tysk hand hoch


  • #16   25. jul 2018 Ja det er sjovt så forskellige vi er, men der er sikkert grunde til det.
    Det undrer mig at Jetset synes tysk er grimt, jeg synes det er et flot sprog,
    min farfar var tysk og det blev talt i hjemmet de boede i Sønderborg.
    Jeg havde også en god tysklærerinde...Nu elsker jeg de tyske kanaler,
    de fleste er oversat, og er de ikke det tekster jeg dem på tysk, det er nemt at følge i en krimi. Sport siger mig ikke et klap. Men dyreserier kan være smukke.
    Den rejsende Kløvedal.familie keder mig, både den gamle og de unge. Så det er godt der er noget til alle.... smiley smiley smiley


  • #17   25. jul 2018 Libbie.

    Familien Ashton var ikke en krimi, men en serie hvor handlingen foregik under 2. verdenskrig.
    Jo, jeg så den da, men blev den vist i dag, tror jeg den ville kede mig ihjel.
    De fleste krimier i tv, er afsluttende afsnit, eksempelvis Beck som kommer i aften.


  • #18   25. jul 2018 PS.

    Hvis vi skal snakke om forfærdelige sprog, så kan jeg ikke klare fransk, det lyder rædselsfuldt.


  • #19   25. jul 2018 De nye Beck er gode, selv om vi mangler Gunwald, efterfølgeren er ok.... smiley

  • #20   25. jul 2018 Ja, jeg kommer også til at savne Gunvald... smiley

  • #21   25. jul 2018
    Gunvald er pragtfuld, og selvom skuespilleren Mikael Persbrandt har haft et turbulent liv, så kan man ikke undgå at ha' en vis sympati for ham.

    https://www.b.dk/kultur/bogen-om-mikael-persbrandt-ryster-og-fascinerer-det-er-skraemmende-laesning

    Har lige slugt hans erindringer på 2 dage, selvom bogen har over 400 sider...


  • #22   25. jul 2018 Belphegore.

    Jeg har hørt han hadede at medvirke i Beck, og mødte stiv op hver anden øjeblik, og så blev skrevet ud af serien.
    Skriver han noget om det?


  • #23   25. jul 2018 Enig i vurderingen af den tyske serie.
    Magen til møg har jeg ikke set længe og skuespillere vil jeg absolut ikke kalde de talentløse medvirkende smiley


  • #24   26. jul 2018 #22 Greve

    Persbrandt/ Gunvald har været blandingsmisbruger/kvartalsdranker det meste af sin karriere, og det blev Beck/Peter Haber og de øvrige på settet temmeligt trætte af, når han ikke mødte op..

    Desuden er han først og fremmest teaterskuespiller bl.a. på Dramaten i Stockholm, og har spillet utallige store roller på scenen.

    Han skåner ikke sig selv i bogen, men har været ude af det de senere år, da hans kone og læge fandt ud af, at en psykisk lidelse lå til grund for hans adfærd, og han er nu i behandling for lidelsen


Kommentér på:
DR har igen lavet en elendig disposition...

Annonce