Danmarksindsamling igen igen. {{forumTopicSubject}}
Ja så løber Danmarksindsamlingen hen over skærmen endnu engang og som tidligere år bruger DR ufattelige summer på at sende kendte danskere til verdens udsatte områder.
Man kan nemt regne ud at hver af de kendte har følgeskab af både kamera og lydmand samt tolk og for de kvindelige kendte yderligere et par bodyguards.
Rejse og ophold til så mange mennesker trækkes naturligvis fra det indsamlede beløb som administration.
Spørgsmålet er blot hvorfor i alverden man ikke benytter sig af de nødhjælpsarbejdere der i forvejen befinder sig i disse områder og derved sparer en masse penge
Af samme grund støtter jeg heller ikke indsamlingen i år, men hvad med jer gode meddebattører - støtter i ?
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 53 Emner: 147 Svar: 2.279
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.469
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 86 Emner: 466 Svar: 3.726
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 219
Jeg giver til Psykiatrifonden - bedre psykiatri, kræftens bekæmpelse og et par organisationer mere.
Jeg har selvfølgelig sympati for alle disse foreninger og deres ædle formål. Men sandheden er også, at der er en begrænsning for dybden på mine lommer.
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 30 Emner: 318 Svar: 2.136
Jeg har rigeligt med, at få dagligdagen til, at fungere med den grundpension jeg kan få.
Så alt hvad jeg har betalt til sluttede da jeg gik over til pension.
Danmarksindsamling igen igen.