{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Det værste lort.... {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er TDC eller You See begyndt at sende digitalt, når de ikke er klar til det?

Mit fjernsyn på nu 3+ enten går i stå eller pixellerer, så jeg kun får serveret lort.... Kunne vi ikke have beholdt ATV signalerne, til de kunne håndtere de digitale signaler.

Det er sikkert ikke jer alle der har de problemer, men her er problemet massivt, og jeg skal betale en bondegård om måneden for det lort.

Er det rimeligt?

Andre der har de problemer?

Kan se Hobro fører 1-0 over Brøndby, men ellers så er der ikke meget fodbold at se..... Hak hak hak....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det værste lort....
  • #2   24. sep 2017 Torben.

    Så er du en af de heldig, os i Urbanplanen skriger og råber, betaler over huslejen.... Men.... Der er ikke sket så meget endnu....

    Nu har de trods alt sat en skinne op på trappen, så vi ad åre kan vælge fra og til, men om kvaliteten bliver bedre, er spørgsmålet....


  • #4   25. sep 2017 Da jeg så mit elskede Vild med Dans i fredags, var der ikke overensstemmelse mellem lyd og billede, og jeg har hørt fra andre, at de nu i flere døgn har haft problemer med at se både DR1 og DR2, så et eller andet er der galt, hvad enten det skyldes en egentlig fejl i "systemet" eller en eller anden form for kanalreguleringer.

  • #7   25. sep 2017 Madam Grøn jeg vil have Madam Blå smiley smiley

  • #8   25. sep 2017 Me - jeg har også Yousee - og mit billede fryser også nogle gange. Jeg ved ikke, hvordan det er forbundet, men jeg har 2 bokse, da jeg har 2 TV, hvor der skulle ses individuelle kanaler, altså hvis dem i stuen gider se en film og dem ved siden af gider at se en debat, hvis du forstår.

    Billederne fryser og der er forsinket tale/tekst - jeg betaler ekstra for at have sådan et system og vil tillade mig at have en forventning om, at det fungerer smiley


  • #10   26. sep 2017 Me.

    Ja, jeg har 2 tv apparater, og har købt et specielt delestik hos netop You See i Amager centret, hvor de lovede mig, at det var det bedste.
    Jeg fik også gratis kabler, lige meget har det hjulpet.

    Når det er sagt, så er det stort set samtlige mennesker i Urbanplanen, der har problemet, og de har vel ikke alle sammen 2 tv apparater...

    Det ser ud som om det er gået op for You See, for nu er der kommet kabler ind i den skinne, der løber hele vejen op ad trappen, ydermere er der nu kommet en stor boks i kælderrummet, nu venter vi så og ser.

    You See er ikke gode til at kompensere folk, når de laver fejl, eller bliver hacket som nytårsaften, den kompensation de gav os dér, var i mine øjne fuldstændig ligegyldig, var det en eller anden skide film vi fik adgang til, dem er der altså nok af, ellers kan jeg sætte en DVD på.

    Ronald.
    Jeg har desværre ikke de kanaler. smiley


  • #12   26. sep 2017 Torben.

    Det er er afdelings bestyrelserne, der bestemmer det.
    Og de er svære at gøre noget ved, de er ret indspiste, og sidder godt og sikkert på limpinden.
    3 B, er fuldstændige ligeglade.
    Jeg har selvfølgelig en stemme, men jeg tror ikke den rykker noget.



  • #14   28. sep 2017 Det er ikke spor demokratisk, når ikke I selv må vælge.

    Og ja, ME #9 - det lyder meget sandsynligt, jeg vil prøve at spørge om det, for jeg synes det er ret irriterende, der er også nogle kanaler, den nogen gange slet ikke kan finde og jeg ser ikke ret tit TV, men når jeg så beslutter mig for at have en aften foran TV, så må det da gerne virke smiley


Kommentér på:
Det værste lort....

Annonce