{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt fjernsyn - hvad skal jeg kigge efter?
  • #1   21. sep 2011 Har kigget lidt på den faktisk, men en det ikke bedst at det har full HD og ikke HD ready? (:

• #2   21. sep 2011 Hvis du ser bluray er det. Full hd er altid bedst, kommer jo an på hvem der bruger det smiley

• #3   21. sep 2011 Ser ikke bluray (: Så HD ready er også okay?

• #4   21. sep 2011 Ja .

• #5   21. sep 2011 Joan A

ville til enhver tid vælge fullHD idag, da det jo nu engang er kommet for at blive, men hvis du er lige glad med kvaliteten af billedet, og bare vil have en forholdvist stort tv, så er det lige gyldigt smiley

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #6   21. sep 2011 Jeg har købt et sony bravia 32 tommer på elgigantens hjemmeside - det er jeg super glad for! Det kostede 3500.. smiley
    Har også et phillips 42 tommer, også i den billige ende.. Desværre kan jeg ikke huske modellen, men der hørte jeg ikke lyden på fjernsynet inden køb, hvilket jeg virkelig fotrød - for det er godt nok ringe..
    Så tag ud og se/hør fjernsynet inden du køber - så kan du altid lige "gå hjem og tænke over det" og så tjekke priserne på nettet - medmindre de giver dig et godt tilbud i butikken.. smiley

• #7   21. sep 2011 Har endnu ikke hørt et fjernsyn hvor lyden er god på. Synes tit det lyder mumlet, har selv et 40" sony ex500 og et phillips 32" led. Begge var suveræne til prisen.

• #9   21. sep 2011 Line b deler du profil med nogen?

• #10   21. sep 2011 Tak smiley

Line B
    Jeg er ret nærig, så ville aldrig give den slags penge på et fjernsyn, da jeg sagtens kan nøjes smiley desuden har jeg ikke mulighed for at spare så "meget", da det gamle er ved at stå af, og jeg er studerende smiley men tak for svar.

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #11   21. sep 2011 Line:
    Det gør jeg! ;-P

Personligt vil jeg have et fjernsyn med ok lyd. Jeg synes det er smadder-ærgerligt at betale en pæn sum penge for et fjernsyn, hvis lyden er ad h-til. Så ville jeg føle mig taget ved næsen (igen, eftersom det phillips jeg købte havde ret ringe lyd). Jeg bruger den almindelige lyd fra fjernsynet medmindre jeg ser film - og det skal bare fungere.

• #12   21. sep 2011 Jeg bruger også lyd fra fjernsynet, så vil helt klart sørge for at høre hvordan lyden er inden jeg køber smiley

• #13   21. sep 2011 Er heller ikke sikker på hvor stor forskel det vil gøre for mig om det er HD ready eller full HD, hvis ikke der er den store forskel når det er er alm. dvd'er og fjernsynsbrug smiley er desuden vant til et med billedrør så det kan nærmest kun blive bedre smiley

Hvad er så fordele og ulemper ved: LED, LCD og plasma?

Kommentér på:
nyt fjernsyn - hvad skal jeg kigge efter?

Annonce