{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Gyser/Zombie film {{forumTopicSubject}}

Jeg så i starten af året en zombie film. kl 3-4 om natten.

Jeg så desværre kun slutningen. så håber nogen kan genkende den alligevel.

Jeg husker at der var nogle mennesker som kom ind på en plads med en masse biler. De ville finde den bil som beskyttede dem mod zombierne. da de så leder efter pistoler osv ser de en masse zombier som sidder og gnaver i menneskeben og sådan.

zombierne fortsætter mod en by og går over en stor sø eller hvad det er.

På et andet tidspunkt bliver en hel flok mennesker jagtet af zombier, hvor de prøver at vælte et hegn ned for at komme derind. Hegnet bliver ikke åbnet så de fleste mennesker bliver overfaldet af zombier.

i en scene hvor en mand går ned i en parkeringskælder for at tage bilen og køre, bliver han også overfaldet. men zombien kan ikke komme i hans bil så zombien hælder bilen over med benzin og antænder den.

nogen der kan genkende det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gyser/Zombie film
  • #1   16. aug 2011 er det Zombies.Of.Mass.Destruction.?

  • #2   16. aug 2011 eller Dawn of the Dead

  • #4   16. aug 2011 Det er i hvertfald ikke dawn of the dead, som patrick skriver. smiley

  • #5   16. aug 2011 Det er Land of the dead !. 100% sikker i min sag..

  • #6   16. aug 2011 Det er enten Land of the dead, eller down of the dead. Utroligt der ikke er nogen som har nævnt dem.

  • #7   16. aug 2011 Land of the dead no question smiley

  • #8   16. aug 2011 Allerede efter første linie var jeg sikker i min sag.

    Land of the Day: http://www.imdb.com/title/tt0418819/


  • #9   16. aug 2011 Yep.. Land of the dead smiley

  • #10   16. aug 2011 Det lyder som Land Of The Dead, hvor zombier pludselig er kloge nok til at bruge våben og kan kommunikere, lol.



    Lortefilm...


  • #12   16. aug 2011 Regner med du mener 2004 versionen.

    Ja den er rigtig fed, faktisk overraskende god synes jeg personligt. Fede chok, fed spænding og rigtig fede zombier. Så se den, gerne i total mørke, alene med lyden knaldet op en stormfuld aften på loftet af et gammelt slot... I østeuropa.


  • #14   16. aug 2011 Så må du have en pude med huller i til øjnene.

  • #16   16. aug 2011 Og det var så 75,- spildt, som kunne have været brugt til en flaske Evian, eller måske en sandwich på en café i København.

    Jeg tror du bliver nødt til at lægge blidt ud med skræmmende film, prøv at start med film som Insidious, Event Horizon eller Never Say Never, og så avancere lige så stille til Cross Roads og Candyman og slutte af med Session 9, Brainscan og New York Minute.


  • #18   16. aug 2011 Halvdelen af de film jeg nævnte er ikke ikke deciderede gysere, men ret skræmmende på sin egen måde.


    Prøv at se Insidious, jeg mener seriøst, hvis du synes at Quarantine er klam.. heh.


  • #20   16. aug 2011 Det kan jeg godt forholde mig til, jeg syntes også det var mærkeligt at Berg fra "To fyre, en pige, og et pizzaria" var med i den nye Amityville Horror, men jeg synes det er en rigtig fed film alligevel. Ikke så skræmmende, men fed alligevel.


    I Session 9 er ham der spiller Horatio Crane fra CSI med i, haha, hver gang han tager solbriller på forventer man næsten han kommer med en fesen one-liner, men filmen er blæret alligevel.


  • #21   16. aug 2011 Lolwut

    Et godt bud på en film der skal skræmme livet af de to tøsebørn jeg får på besøg senere smiley ?


  • #23   16. aug 2011 Lasse, helt klart Insidious. Det er sjældent jeg får myrekryb af en film, men den der gik sgu under huden på mig. Og den holder hele vejen, helt til slutningen. Se traileren her: http://trailers.apple.com/trailers/independent/insidious/

    Camilla, hvad er det nu den handler om?


  • #25   16. aug 2011 Nåå, jo den har jeg godt set, det er jeg ret sikker på. Den er ret svær at tage seriøst. Det virker mere som en slags propaganda mod unge der spiller for meget computer.. "Det kan slå dig ihjel, uhh, pas på"..

  • #27   16. aug 2011 Har du set The Ring på japansk? Jeg mener seriøst, der er den meget mere klam end den amerikanske. Den amerikanske kører meget på tempo og stress, men den japanske er meget mere syg, også musikken er totalt fucked, lol.


    Jeg kan huske jeg så The Grudge (den amerikanske) i biografen, den syntes jeg var virkelig klam der, men også fordi jeg flere gange hver nat skulle op af en komplet mørk trappe. Så jeg fik psychet mig selv totalt op, hehe. Det var fedt.


  • #29   16. aug 2011 Årh pjat, det ved du først når du sidder med lukkede øjne og fingrene i ørerne smiley

  • #31   16. aug 2011 Haha, se det kunne blive et godt profilbillede smiley

  • #33   16. aug 2011 Note to self: Foreslå videoovervågning af alle biografer i østjylland under gyserfilm.

  • #35   16. aug 2011 Det kunne faktisk være et ret fedt koncept, ligesom når man er i en vild forlystelse, og de tilbyder at man kan købe et billede af at man er meget skræmt bagefter, til voldsom overpris, så kan man lige købe et billede af sig selv mens man ser gyser.

  • #36   16. aug 2011 Hvis vi snakker "zombie" film vil jeg godt anbefale REC og REC 2.
    Se 1'eren først, ellers forstår du ikke noget af 2'eren.



  • #38   16. aug 2011 Jo det gjorde de, og brugte det i traileren til den.

    Jeg synes egentlig det er en ret fed film, dog så jeg den fesne slutning hvor hun bare sidder og rokker i tre dage. Men så så jeg den anden hvor hun kaster ham der, og der faldt jeg fandme næsten af computerstolen af chok, fordi jeg havde høretelefoner på, haha, hold kæft mand, jeg gad godt have set mig selv smiley


  • #39   16. aug 2011 ooorh mange tak...
    godt der var nogen som vidste det.
    fuck den er bare klammo smiley


  • #41   17. aug 2011 Jeg har heller ikke set toeren endnu, selvom jeg har den liggende. Jeg burde nok få taget mig sammen til det.

    Det hvad der gør den så skummel, for mig, er den autentiske følelse man får af det håndholdte kamera og hele den der hjemmevideostemning der er i filmen. Der er ikke noget soundtrack eller vilde effekter, så den virker meget reel og det synes jeg ret godt om.


  • #43   17. aug 2011 Og det er egentlig ret veludført, ikke plat og heller ikke fesent skuespil. Den er ret hæderlig synes jeg faktisk, jeg havde i hvert fald noia på nogen gange.


    Jeg tror desværre bare at mange ser den slags film under de forkert forhold, eller med alt for mange forventninger til den. Ligesom dengang Blair Witch Project kom ud. Der var rigtig mange der syntes den var mega elendig og slet ikke uhyggelig, bare lang og kedelig. Så fandt jeg ud af, at mange af dem jeg kendte der ikke kunne lide den, havde set den om dagen, eller med mennesker der snakker for meget, eller forventede for meget eller var for skeptisk.

    Da jeg så den, var det med en kammerat. Vi så den i ordentlig lyd, på ordentligt billede i et totalt mørkt rum, hvor vi holdt vores kæft og levede os ind i filmen og tog den seriøst. Og så var den rigtig klam nogen steder synes jeg, og generelt en fed film.


Kommentér på:
Gyser/Zombie film

Annonce