{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det en god højtt?
  • #1   29. jul 2010 efter min mening er de for små smiley

men Cerwin vega er et fint mærke til drengerøve som vil have bass og "udemærket" lyd...

jeg køre selv Cerwin vega .. køre Ve-12F lige pt som er storrebroderen. og de spiller meget bedre.

de er for små med 8 tommer og laver næsten ingen bass smiley

og men husk... priserne er PR STK.. smiley

så jeg ville kigge efter brugt.. det er billigere og mange gange er de som nye for folk passe på deres højtalere..

• #2   29. jul 2010 oki smiley

det er fordi en ven vil købe dem:P

men han kiggede også på dem som du har:)

til 1699 eller deromkring smiley

kan du anbefale dem smiley

• #3   29. jul 2010 Prøv og kig på yamaha ns777 istedet. Bare en anbefaling.

• #4   29. jul 2010 Personligt synes jeg CV er noget bæ.

Du får meget bulder bulder, og noget der kan spille højt ja. Men du får ALDRIG god lydkvalitet ud af sådan et sæt cigaræsker

• #5   29. jul 2010 Du for ikke det store ud af de højttaler hvis det skal bruges til andet end Højt Musik med en del bass ik kan ik rigtig bruges til ordenlige film og sådan

Jeg ville anbefalde nogen dail højttaler kan bruges til lidt af hvert sys jeg smiley

• #6   29. jul 2010 ! DFD ! .

hvis det er kvalitet for pengene har du ret i at de små Dali'er er værd at kigge på. Men man vokser hurtigt fra dem efter min mening. Hvorimod nogle af de lidt større B&W højttalere (Fx 600 serien) får man utrolig god lyd ud af. Hvis man så synes at dynamikken og kvaliteten halter lidt efter. Eller man vil høre en anden slags musik, kan man nøjes med bare at skifte forstærker frem for at skulle ud og investere i et nyt anlæg.

• #7   29. jul 2010 Kender en der har et Dail Anlæg Bare højttaler der dail og de spiller kanon ik de små det et rart stort anlæg så har han 2 subbe skulle være pænt store koster 25Kilo stykket og Nad forstærker forforstærker og alt det der smiley Men efter jeg har hørt det man vil kun havde dail smiley og kender os en anden der har nogen store af dem og de spiller sku os pænt godt til det hele de kan både klare det stille og så det høje med power sys jeg smiley

• #8   29. jul 2010 har selv et anlæg til ca 20 kilo smiley

B&W 604
    Nad C375BEE
    og Nad C545BEE

Kender flere der ligger inde med Dali i samme prisklasse, og det spiller ikke nær så godt smiley

• #9   29. jul 2010 Hans er til 150-200kilo smiley Men selvfølig alle har hversin smag nogen sys et Cv anlæg spiller fantastisk andre sys det ren bass smiley

• #10   29. jul 2010 Sandt smiley

Jeg bliver dog ALDRIG fan af CV.

Hvis du nogensinde får æren af at høre et sæt B&W Nautilus spille. Så kan du også pakke hvilket som helst Dali sæt ned og sende det til antik udstilling på nationalmuseet smiley

• #11   29. jul 2010 Jeg vil skam heller ik havde Cv Og har hørt et B&W og det slår stadig ikke den oplevelse jeg havde hos ham smiley Og så med Blue-Ray Film på projektor 98'' smiley

Men Subberne var ikke Dail det er sådan et Særligt mærke som ikke er B&W eller Dail Men et Pisse godt et og pisse dyrt et som ikke alle ligger ende med smiley

• #12   29. jul 2010 daniel - du skal huske den pris der står ved hifiklubben er pr stk.. dvs det er 1700 *2 for 2 højtalere smiley

• #13   29. jul 2010 og jeg syntes de spiller meget godt.. det kræver bare man har en ordentlig forstærker forand og ikke en billig kineser..

men jeg er meget glade for mine . og de kan virkelig lave larm og stadig lyde godt iforhold til andre der kommer til at forvrænge ved højt spil..

men jeg ville kigge efter nogle brugt smiley jeg gav 1600 for mine 2. og de var som nye.. man kunne ikke se de havde været brugt.. og kan man stadig ikke..

men ellers ville jeg kigge efter DC12 eller DC15 da det er en af deres bedste serie de har lavet.

håber du kan bruge det smiley

og til de andre.. vi er altså nogen som IKKE har alverdenspenge til anlæg. og der vil jeg sige at til den pris som CW koster så levere de en "skide" god lyd..
    men ja man kan SAGTENS få noget bedre.. man skal bare betale for det.. men til prisen syntes jeg CW gør det meget godt..

og jeg har hørt Dali og B&W og ja de lyder bedre men de koster også derefter smiley

slut her fra.
    Mark

• #14   29. jul 2010 Mark K

Går du bare op i de små dali'er til 2000 pr stk: (link fjernet)

får du en højttaler der er BETYDELIGT bedre end nogle af de CV der er på tale smiley

Men køb aldrig et sæt højttalere uden at have været ude i butikken og høre dem først smiley

• #15   29. jul 2010 nej men jeg køber også brugt ^^ smiley for selv 1600 kr pr stk er stadig mange penge for mig.. hehe

Kommentér på:
er det en god højtt?

Annonce