{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.258 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384

alternativ til TDC Internet + tv?? {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg har lige nu Home Trio fra TDC...
Men jeg må sige, jeg er utilfreds med det...

Er der andre der har noget med Internet og TV?

Jeg skal ha en slags Viasat pakke og så min 5Mbit internet...
Jeg kan desværre ikke få fibernet endnu...

Men er der andre der har noget internet og tv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alternativ til TDC Internet + tv??
  • #1   17. jun 2010 home trio er i det hele taget noget værre lort kender flere der har det hvor de er meget utilfredse med et ...

• #2   17. jun 2010 jep jeg har det også og nej det kør ikke helt optimalt )o:

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #3   17. jun 2010 Desværre kører Home Trio bedre end mange andre ting, endda bedre end fiber, i hvert tilfælde hvis man vil se TV og har det ved tidligere MVB.

Men som udgangspunkt så vil jeg sige de bedste oplevelser har jeg haft (og har stadig), med Yousee, kabeltv, der ikke berører internettet, så du kan bruge internettet lige meget hvor mange tv du har tændt.

Du behøver ingen bokse, du kan bruge eksisterende antenne-kabler, og det er ikke dyrere, hvis man ser på hvilke kanaler man kan få.

Alternativt er Stofa til dem som ikke har muligheden for at få Yousee...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#5   17. jun 2010 LØVEN . >> Det kan vist ikke passe, da TV lige netop trækker en del af båndbredden. Du burde ikke kunne hente med fuld båndbredde, når du har et tv tændt, og TDC skriver det også selv:

"PS: TDC HomeTrio kører over betalingsservice, og abonnementet binder i 6 måneder. Til gengæld installerer vi hele pakken hjemme hos dig. TDC HomeTrio tilbydes både til private og selvstændige, men tv må ikke fremvises offentligt eller for profit. vi kan desværre ikke levere overalt. Dér hvor vi kan, lover vi 5120/512 Kbit/s, og mange steder er hastigheden imponerende 10/1 Mbit/s. Et tændt tv trækker dog ml. 2,5 - 4 Mbit/s (og det gælder også, hvis du bare optager). Ca. 15% af hastigheden bruges til overhead."

Kilde: (link fjernet)

Jeg har set velfungerende setups af HomeTrio, men ikke så godt fungerende som med Yousee. Og bare det at man skal have trukket nye kabler rundt til alle tv, og er nødt til at bruge en boks, istedet for at bruge det TV man har i forvejen, det er en stor ulempe.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#7   19. jun 2010 Hvordan har du fået en 8 mbit i home-trio ?

850 kb/s svarer til ca. 6,8 mbit/s

Og TDC Home Trio/Duo fås med op til 5 mbit/s og op til 10 mbit/s (og lige nu dobbelt op), men det passer også cirka med at du kører med en ikke krævende kanal, eller samme kanal på begge TV (Der er forskel om det er HD eller ej).
    Men du er bare heldig hvis det virker sådan hos dig. Det hører dog til sjældenheder, specielt hvis man bor udenfor de større byer, hvor der måske er langt til centralen, hvorfor det kan være sværere at opretholde en høj hastighed.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#10   19. jun 2010 Okay, det er da en fordel. Men det lyder som Home-Trio, men du har helt sikkert en god placering, hvis det er tilfældet.

Alt andet lige, så er det ikke den optimale løsning for de fleste.

Kommentér på:
alternativ til TDC Internet + tv??

Annonce