{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Forslag til tv udbyder {{forumTopicSubject}}

Kigger efter alternativ til tv udbyder, har boxertv nu, men er ved at være træt af det for der hvor jeg bor op til en vej kommer der mange lastbiler forbi og de påvirker signalet, og vind og vejr gør også. Har prøvet med antenne forstærker og giver det samme resultat har snakket med TDC om trio men de kan kun love mig 10/2 internet forbindelse. Så det er udelukket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til tv udbyder
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #1   3. dec 2014 Har du kabeltv stik (yousee)
    Har du fiber (stofa)
    Har du ingenting (boxer)

Det er stort set de muligheder du har for at se tv, ellers skal du måske prøve Telia TV - men hvordan det virker og hvor godt det er, aner jeg intet om.

• #2   3. dec 2014 Nej bor i en lille by og har ikke kabel tv, dog har jeg fiber men det er fra altibox og de har ikke de kanaler vi ønsker.

• #3   3. dec 2014 Jeg har kabeltv fra YouSee - og der er bestemt mange dejlige programmer.
    Det er ikke helt billigt på årsbasis at være indehaver af den store pakke, men udregnet pr dag andrager udgiften til denne store fornøjelse sig til sølle femten kroner.

• #4   3. dec 2014 Ja men har desværre ikk mulighed for Yousee da jeg ikk har noget kabel tv.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #6   4. dec 2014 Kom lige i tanke om parabol også - viasat og canaldigital smiley
    Men de koster kassen hvis du vil have både den ene og den anden på samme tid smiley

• #8   16. dec 2014 Ja ved godt der er flere fordele, har også selv haft brug af boxer tv'et i vores båd. Så det bliver nok en ny antenne til at starte med så må vi se hvad der sker.

Kommentér på:
Forslag til tv udbyder

Annonce