{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Hvorfor sviner nogen de unge mødre? {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår ikke hvorfor folk sviner til både til højre og venstre overfor programmet eller for det de ser af de unge mødre.
De filmer i viiiildt mange timer også bruger de 5 minutter, der er ingen der på nogen måde (uden at kende dem privat) kan udtale sig om en skid.
Læn jer tilbage og føl jer underholdt, andet har jeg ikke at sige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sviner nogen de unge mødre?
  • #2   30. apr 2009 Kan godt lide det er drenge der udtaler sig først, for i aner jo ikke engang hvad der sker. Jeg kender kun 1 par i den serie og det er de eneste jeg kan udtale mig om.

• #3   30. apr 2009 Har du set programmet?!!! De mødre er jo dummere end bølgepap og bølgepap er utroligt dumt!

"Min søn får da masser af grøntsager - i går fik han f.eks. pomfritter."

• #7   30. apr 2009 ja kan kun tilslutte mig de andre drenge.. de fleste af dem som medvirker, er sku dummere end bølgepap som der bliver skrevet.. stakkels børn, sådanne unge piger burde ikke have børn !

• #8   30. apr 2009 Gullif, hvor er det godt.... Er ked af jeg ikke kan se kanal 4....

• #9   30. apr 2009 Hallo Hallo
    Bevar lige en ordenlig TONE!

DET ER LIGESOM IKKE ALLE UNGE MØDRE DER ER SOM I PROGRAMMET!

Jeg går i en voksen klasse, der er masser af unge mødre og de tager en uddannelse imens barnet er i dagpleje. Og de klare det fandme godt

PROGRAMMET DE UNGE MØDRE
    er alså bare dårligt, det er jo ikke 100 % alle der er sådan

• #12   30. apr 2009 Du forstår stadig ikke hvor meget de klipper sammen og hvor lidt de bruger i det hele. Du kan ikke danne dig et indtryk, nu har jeg kun kendt det par i snart 4 måneder.
    og jeg må indrømme, sådan som de er når vi er sammen med dem er slet ikke det man ser på tv.
    Det er taget så meget ud af sammenhæng.

• #14   30. apr 2009 Det kan alle jo komme og sige " nej nej sådan er de slet slet ikke " - Men alligevel har de meldt sig til et program, som gør at de " fremstår " snot dumme.. Tåbeligt program, med tåbelige deltagere..

• #15   30. apr 2009 Det skulle vel ikke være paret hvor kæresten har fodlænke på ?

• #16   30. apr 2009 Tonny s, der tænkes jo stadig kun på de mødre, fra de unge mødre...

Alene det at melde sig til sådan et program er jo snot dumt...

• #17   30. apr 2009 Kristian H, det rager faktisk ikke dig.

Jeg siger ikke jeg kender dem til punkt og prikke og at i skal pakke sammen, men kan fanme ikke udtale sig om folk når de bliver stillet op på den måde i det program.

Det ville være det samme som hvis jeg sagde at i alle er nogle pissemistiske tabere der kun er ude på at ødelægge folk! GROW UP! men det gør jeg sku da heller ikke, hvem er det der ser ud til at være taberne?

• #21   30. apr 2009 OKAY
    HVIS VI SÅ TAGER INDVANDRE hvor mange penge nasser de ikke lige på systemet

Har kendt dem i 2 år og der er aldrig problemer de tager en 3 årig uddannelse, og nogle har allerede en læreplads! I dømmer folk uden at kende dem.

• #22   30. apr 2009 Kristian s, Hvis det er generelt set, så skal vi lige have diffineret alderen på en ung mor??? En god ven og hans kæreste fik et barn for ca. 1.5 årsiden... Han er nu 25 og hun 20... Deres barn var planlagt, og de klarer det lige så godt som min søster og hendes kæreste på henholdsvis 30 og 35...

• #23   30. apr 2009 Dorthe P:

Tror du ikke vi kender til redigering? Self. ved vi godt at de klipper i programmerne, da der jo er mange timers optagelse.

Men faktum er stadig det er tåber som er med i programmet. Bare fordi du pludselig har lært et par at kende og ikke syntes de virker sådan, så kan folk pludselig ikke udtale sig om dem?
    - Det er da det latterligste jeg længe har hørt. Kan sagtens argumentere for min udtaelse at de er tåber.

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #25   30. apr 2009 kristian H
    styr dine udtagelser om folk på kontanthjælp .ikke alle blir der .
    tænk før du skriver .

når det så er sagt vil jeg også sige som alenemor med 2 børn og midlertidigt på kontanthjælp da jeg mistet job pga graviditet .....
    og faktisk er på barsel ......

at de virker ikke for voksne eller kloge i den serie der ....
    nogen af dem virker direkte latterlige .især hende den rødhåret herinde fra.
    hende som lige har solgt sin amstaff til sin ex svigermor .hun er godt nok dum i hovedet at høre på ..........
    .kan godt forstå hun har frabedt sig kommentarer på sin side om medvirken i den serie .........gab

• #26   30. apr 2009 kristian H
    NEJ det er for dem med erhvervserfaring Går lige som på Handelsskolen
    du må åbenbart være mindre begavet! FJOLS

ALT ER PÅ C niveau! og har et gennesnit på 9,2

Nej men nogle gør fandme.

• #27   30. apr 2009 .... Nu med nye annoncer til sommeren :

Inden du begynder at svine folk for meget, så kan jeg hilse og sige din udd. ihvertfald ikke er gymnasiel!

• #28   30. apr 2009
    Morten P
    Nej, skal på HF eftersommerferien!
    Var ikke klar over jeg havde evnen til at være god i skolen, da jeg aldrig har været god, da jeg gik i folke skolen

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #29   30. apr 2009 Jeg synes faktisk ikke, at folk direkte sviner unge mødre til, men derimod konstaterer at de er placeret som nogle af de laveste i samfundet - netop fordi de for det første ikke kan klare sig selv eller deres barn uden den særlige økonomiske støtte.
    Faktum er også at langt de fleste ikke får sig en uddannelse - og dem der gør, har ikke en gymnasial uddannelse (og er dermed ikke akademikere). Tumbs op for de få, der kan klare det uden hjælpemiddler og samtidig får sig en uddannelse - men det er ikke dem man vil se i DUM; det er de simpelthen for kloge til at deltage i.

Nu med nye annoncer til sommeren :
    Det der HG/lign-gejl - giver jeg ikke meget for, da det ikke er en gymnasialuddannelse. Mine 6 A-fag overgår det i hvert fald.

• #30   30. apr 2009 Maibrit G

Ja. HAR JEG SAGT DET VAR EN GYM UDD? fru klogesen

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#31   30. apr 2009 . Baboom's Producer .Sælger mit HD4870 Grafikkort! !

Man burde smide alle børn ud som bliver født af en kvinde under 20. Der var min mening

hvondan fanden kan man skrive såden en gang lort om børn ......
    børn er børn .
    de skal da aldrig lide under forældrenes valg .
    eller andres stupide meninger om hvornår man skal få børn .

kan da sige min svigerinde fik sin første som 16 årig og nr 2 som 18 årig og nr 3 som 23 årig og hun har en udd
    og hun har også et arbejde i en tøjbutik

syntes godt i skærer alle over en kam herinde .

men giver jer ret i serien er latterlig og ligeså de trunter de har til at medvirke i den ......men hey det sælger

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#32   30. apr 2009 syntes det er latterligt i sidder og diskutere hvem der har den bedste udd ????
    fuck det
    bare i har en .........en i kan bruge til det i vil .
    der er ikke en udd der er bedre end andres for vi vil jo ikke de samme ting i livet

• #33   30. apr 2009 .... Nu med nye annoncer til sommeren :

Bare siden du lige skulle frem med at det var handelsskolen.

At du ligefrem skal slutte din sætning af med "fru klogesen" indikere tydeligt man ikke kan diskutere med dig på et interlektuelt niveau.

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#34   30. apr 2009 kristian H
    jep det skal jo starte et sted hehe

• #35   30. apr 2009 Nej men hun spiller selv op til det.
    Med en hg, kan man også komme langt og få en videregående uddannelse, via andre veje.
    Også kommer det også helt an på hvad du gerne vil uddannes til

• #37   30. apr 2009
    kristian H

Flyt dog til USA. hvis du ikke kan klare det danske sikkerhedssystem og har så ondt i røven af det

• #38   30. apr 2009 kristian H:

Er jeg udemærket klar over. Det var heller ikke pointen, bare lige inden hun blev alt for kæphøj.

• #39   30. apr 2009 kristian H'
    Jeg har en uddannelse som kok udover mig HG.
    Men kokke uddannelsen var bare ikke mig, derfor sprang jeg fra og prøvede noget andet.

Og det kræver også at man kan få en læreplads efter en hg jo smiley
    det er svært i den sydlige del af dk.

men vil smutte i skole igen er glad for jeg er færdig til sommer

Hav en goddag smiley

• #40   30. apr 2009 ja det er jeg da

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#41   30. apr 2009 david s :

samme spørgsmål til dig om din svigerinde :
    hvor mange forskellige fædre? (1 far til alle 3) de bor sammen har har været sammen i 20 år .

bor de i leje eller ejer bolig?( de har ejet hus )

har de begge en uddannelse? (ja det har de min bror har 2 og damen 1 udd)

hvis ja til uddannelse hvilken? min bror er udd tømrer og vægter har ejet firma . konen er udd butiksassistent og arbejder i en tøjbutik.

modtager de nogen offentlige ydelser? nej

har de modtaget nogen offentlige ydelser? nej ....min bror har forsørget min svigerinde under hendes udd og min bror boet hjemme under sin udd

hvis nej til uddannelse hvad arbejder de så med? de har udd .
    min bror har ejet tømmer firma og kører lastbil ved siden af - konen står i butik

• #42   30. apr 2009 og Kristian du er til at lukke op og skide i eftersom du ikke kan andet end at hakke ned på andre.. hvis det er sådan et stort problem med de unge mødre hvorfor er du så ikke bare ligeglad og lader værd med at se det! Kan kun sige at jeg er ved at brække mig over hvor negativ du er. og ja jeg er ikke fan af de unge mødre, men alle er mennesker og såen som du fremstiller alle over en kam kan du sq ikk være bekendt, hvad med at respektere deres valg og så være ligeglad i stedet for at svine dem til, for faktum er jo at nogle kan godt klare det og ja det er desværre ikke dem der er med i programmet....

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#43   30. apr 2009 kristian H
    lad være med at sige såden at vi er tabere .
    jeg har da en på 11 år også og er kun 33 år .
    men jeg har da en udd som advokatsekretær alligevel .
    alle kan ricikere at komme på bistand en stund i deres liv også selvom man ikke vil .

• #44   30. apr 2009 kristian H: Undrede mig også lidt der. Har en kammerat på 20 som lige er blevet færdig med den udd. Han startede da han var 16 smiley

• #46   30. apr 2009 Dorthe P

nu ved jeg tilfældigvis hvor meget de tager fra osv fordi jeg selv har været med i stjerne drømme med rapperen ellie.. Men lige meget hvor dum man så er så kan man sku da i det mindste bruge hjernen når der er kamera på anyways!

Jeg forstår ikke hvorfor det så ALTID er dem som er lidt "truck" eller har en mor der er halv dranker eller ligner/ ER på bistand som får et barn? med en eller anen fyr der meget hellere vil ryge tjald hele dagen? Jeg kender 3 unge mødre og de sku ikke noget at råbe hurra for enten er det familien, kæresten eller bare dem selv som ikke forstår noget..

1 par faren er rocker
    2 par hele familien ligner lort og bor usselt! + broeren sidder i fængsel
    3 par kæresten er op til flere gange faldet om på dansegulvet på div diskoteker pga af stoffer?

OG NEJ - Jeg snakker hverken med dem, jeg ved bare hvem de er... Jeg vil sku da også gerne have en lille dreng eller pige.. meen jeg har hele livet til det og jeg skal nok få det.. min søster har børn og de giver mig glæde nok lige nu?

SÅ JO - Bare det at man deltager i programmet viser jo bare hvor lidt hjerne man har til at overveje det?

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#47   30. apr 2009 kristian H

hvad?
    så fordi du ikke kan sæt en finger på det du bad mig udfylde ......så er dit svar bare fint del den solhistorie ud så alle kan få børn når de er under 20????

viste dig bare vi er ikke alle såden ....så lad være med at skære alle over en kam .
    kan dog godt fortå du ikke mener noget godt om serien

• #48   30. apr 2009
    Dorthe P

Så vil jeg også tilføje at jeg heller aldrig har været god i skolen men jeg har da så brugt min hjerne til meget andet og har 2 selvejet virksomheder som 19 årig ? smiley Du langt ude min ven?

• #49   30. apr 2009 Kristian H, Nu snakker vi lige generelt, efter din mening, er alle der ikke har en rigtig vidergående uddannelse tabere?? Så'n forstår jeg det lidt på dig??

Og et andet spørgsmål, så vidt jeg kan huske, så er du 32... Hvordan ser det ud med dig, har du kone og børn??

• #50   30. apr 2009 Hans K J

nej hvis du ikke har en v udd og så i stedet bestemmer dig for at få et barn så er du en klovn smiley

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#51   30. apr 2009 kristian H
    du kan da lige så godt finde en med høj udd som har haft ejet firma osv som er gået i hundene eller røget i spjældet eller bare ik bruger sin udd til en skid .
    dem er der mange af ......men også nogen der klare det fint såden kan man jo blive ved .
    men som jeg forstår det .ja så har du gevaldigt ondt i røven fordi du mener dine skattepenge skal forsørge de unge mødre og bistandsklienter og deres børn .

du betaler da også til de gammle som ikke kan arbejde mere og som har opbygget det vi andre nyder af i dag .
    de kan ikke en skid i dag ....skal vi så skyde dem .
    eller hvad med det danske sygehus system .........skal vi ik bare betale selv og lade dem som ik har råd ....dø ........så sker det lidt af sig selv .

kan kun sige mugligt du har dine holdninger så arbejd hårdt og få et godt liv uden børn .....for ellers ville det også være synd man skal ikke have børn og ikke have tiden til at opdrage dem ...ik fair børn skal opdrages i børnehaven sfo eller skolen fordi forældrene tager afsted kl 6 om morgen og først er hjemme kl.17-18 stykker .
    har dæleme set folk komme i deres fede biler og læs deres barn af i deres mercedes kl.5.30 og så sad den 5 årige der og ventet på sfo åbnede fordi de skulle på job og selvsamme unge sad der igen efter sfo lukkede og ventet og blev først hentet kl.18 og sfo lukkede 16.30.

så ja fede udd og arbejde gør det alene til man er super forældre

• #52   30. apr 2009 en kok tager ikke 4 år. hvis du tager grundforløbet på kortere tid. så tager det ikke 4 år
    en hg v tager 1 år. da jeg har erhvervserfaring med vi har mange flere timer end alm hg er blir 20 her d 3

• #53   30. apr 2009 .... Nu med nye annoncer til sommeren :

På Ug.dk står der 3 år og 9 mdr. for at blive kok.

• #54   30. apr 2009 Dorthe - du mener mesterlære ? tager 2 år 3 mdr? hvor meget erhvervs erfaring når du så lige at have ang hg ? nogle måneder? det ikke nok smiley

• #55   30. apr 2009 der skulle ikke stå dorthe

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#56   30. apr 2009 jeg kender en som er udd pædagog men som er på kontant hjælp i dag !!!!

jeg kender en ingeniør der nu ik bruger sin udd ....men er medhjælper i en børnehave .

jeg kender en som er udd som bank assistent men som ik bruger den udd men arbejder med rengørring .

såden kan man blive ved jo

lidt ligesom med hunde debatten med kamphunde .......snork i sidder og hakker på en bestemt ...og finder lige dem i kan og hiver frem .
    og siger se se kan i se jeg har ret i min påstand .....der er altid to sider .
    man kan vende og dreje alt .

• #57   30. apr 2009 Ja, det er squ dumt at blive gravid bare fordi man ikke har andet at lave, det er tilladt at tænke sig om...

Kristian H, synes bare det er lidt hårdt at du siger alle er tabere, hvis du bare brugte ordet mange...

Og generelt synes jeg ikke ens uddannelse er udslag gørende om man er taber eller ej, mere ens indstilling til livet...

Mange ufaglærte eller med kort erhversuddannelse tjener flere penge og bor bedre end folk med flere år på skolebænken... Desuden er mange iværksættere også uden særlig faglig uddannelse...

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#58   30. apr 2009 kristian H
    ikke alle der på kontant hjælp og har børn bor i ghetto og går i grimt tøj og har intet netværk .
    så taler du om socilalt belastet familier .det er en anden historie ....
    kan da fortælle dig at mange med udd og job osv også drikker når de kommer fra job .
    et eks
    min svigerindes søster hun arbejder på nyk.f kommune hendes mand er boss inde på post dk.
    når de kommer fra job drikker de begge helt vildt ..tøsen fungerende dårligt og er kun 8 år hun er direkte bange for dem .
    de drikker så de er bevistløse og kører også rundt med hende i den tilstand .ingen gør noget fordi de er så godt udd og har et pletfri rygte ..
    de har stor bil og bor i villa kvarter .

et andet eks
    min lillesøster har været på bistand i 4 år ......
    da hun måtte stop sin udd pga hun har skulle opereres flere gange hun har 3 børn hun er alene med .
    de bor i hus i villakvarter hun har bil og børnene går da i mærketøj som alle andre de går til forskellige sport grene osv ...

det med ghettoer er folks eget valg ..rige som fattige for de billigte løsninger er sgu at leje et hus ikke bo i en skod lejlighed i brøndby strand

• #59   30. apr 2009 Morten P
    Ja det kan du ikke regne med.
    Du kan tage grundforløbet på kortere tid bare ring til Hansenberg Kolding. Og derved forkorte dit uddannelses forløb

Ultras - dks fineste .Det kræver ikke mega meget erhververfaring.
    http://bcsyd.dk/index.php?id=42 her du kan tage det på 1 år. Også har du bare flere timer

• #60   30. apr 2009 Kristian H.
    og mesterlære... det er jo de ubrugelige uddannelser??
    Der er jeg slet ikke enig.. Det kan jo være alt lige fra maler til elektriker mm.. Gode uddannelser.

• #61   30. apr 2009 Kristian h, du kan også tage et kig på dig selv, du er nu vel at videre uddanne dig selv, i en alder af 32, det kan nåes mange gange
    Mødre der for børn tidligt kommer nok ikke videre de første par år nej, men når deres børn først starter i dagpleje og lignende er muligheden der jo igen....

Og så er der nogle der vægter familie mere end karierre, jeg personligt er 23, og synes jeg har meget travlt, jeg vil ikke være tæt på de 30 når jeg skal have mit første barn... Nu er min kæreste så 19, og hun kan også sagtens se sig selv som mor med 22-23, men da er hun også færdig med sin uddannelse som farmakonom...

Men ja, for at holde mit lidt til topic, dem der bliver gravide af simpel dumhed heller for de ikke har noget andet at give sig til... Dem der bliver gravide med 18, bare fordi de synes børn er nuttede, dem der bliver gravide med en fyr de har kendt i 2 måneder for at sikre forholdet..
    Alt så'n noget, ligesom størstedelen af dem der deltager i programmet DUM, er for dumme!!

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#62   30. apr 2009 kristian H
    hvad kan du bruge det papir til ud over at tørrer dig selv i røven med det .....hvis du ikke bruger din udd til noget ......hvorfor så spilde tiden på at tage den .
    folk syntes da stadig man er en taber så hvis man ik engang gider bruge det man har brugt tid og energi på.

udd eller ej .
    kan man få job og klare sig selv er det fint syntes jeg .
    folk behøver ikke en udd for at være ok i min verden .
    deres måde at være på og opfører sig betyder meget mere .

og til sidst får man sat et par mål i livet og når dem og er tilfreds med det ......hvad skal man så mere ......man kan ikke gører alle tilfreds uanset hvad forældre man har .....hvor man bor ....eller hvad tøj man har .

faktisk kan man sige nogen af dem som arbejder hårdest for at klare sig rigtig godt .er dem som kommer fra ingenting .

modsat dem som er vant til at få alt fra små

• #63   30. apr 2009 Kristian h, sidder og tænker lidt, er di tilfreds med dit eget liv og indsats, har du bevist nok?? For dig selv og for andre...

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#64   30. apr 2009 kristian H
    forstår dig udenmærket men du gør faktisk det samme .
    du kan bare ikke tåle man viser dig man kan gører det samme den anden vej rundt .

du kan da slet ikke tillade dig at sidde med den holdning der når du selv er igang med en udd til at være en elektriker eller hvad du nu er ......du har intet selv og kunne ik engang udfylde dit eget skema du har lagt ud til andre .
    hvor mange i dag kan det hvis børnene skal have samme far ?
    og er det lige den enlige mors skyld .......eller kan det være manden der er den gromme der og måske fundet en anden .......blir hun så dårligere mor af at finde kærligheden et andet sted og måske få 2 børn der med ham .......
    det er ikke det billede der tegner sig når man ser på datingsiderne og mændene søger enlig mor ....børn inden hindring ........

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#65   30. apr 2009 kristian H
    dennis.. er ved at blive elektriker... dem jeg gik på grundforløb med... som ergået i mesterlære.. ærligt... det var de mindre intelligente...

det er bedre end ingenting...!!! men det er bare ikke det samme.... det samme som med kopi underbukser... de kan bruges.. ja... men det er bare ikke det samme:)

helt ærligt .....læs hvad du selv skriver .

du mener åbenbart meget tydeligt du er bedre end andre .....at du er mega klog .
    det gør dig ret klam at høre på .
    som om du bare ik kan få nok af dig selv

du er ikke en skid bedre end andre mennesker

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#66   30. apr 2009 kristian H
    hvor mange af dem er så socialt belastet familier ???og indvandrer
    og hvor mange af dem er så bare enlig mødrer udd under 20 år

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#67   30. apr 2009 kristian H
    tjaa man vil jo aldrig være den eneste

• #68   30. apr 2009 men kan ikke se hvorfor min person skal trækkes ind i det her... for uanset om jeg er en fiaskoe eller ej... så er unge mødre tabere...!

Nu trækker du jo deres person ind i det her...

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#69   30. apr 2009 kristian H
    du roder tingene sammen for så mange unge mødre under 20 år som er alene uden udd osv er der altså heller ikke .
    du ligger dem ind sammen med indvandrer udlændinge og socialt belastet familier .......men så fylder det også mere .

kan faktisk ikke se du kan have så meget brok over det når du faktisk selv er en uden udd og job inden for hvad du udd sig til.

kender du ikke udtrykket man skal ikke kaste med sten når man selv bor i glashus ???

du må have haft en skod opvækst .

hvis du virkelig havde ondt af unge mødre osv ville du hjælpe og ikke sidde og sige de er og bliver fiaskoer og bunden .......

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#70   30. apr 2009 din mening om serien er så en anden snak

• #71   30. apr 2009 der er vist en der ikke kan tåle at blive kritiseret,:P -- og hvordan fanden kan man så tillade at kritisere andre? det spørger jeg bare om??

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#72   30. apr 2009 kristian H
    unge mødre behøver ik være tabere .
    bare fordi de prioterer anderledes og vil have børn først ???
    de kan stadig få deres udd og job hus og hund osv .....hvis de vil .
    der er altså udemærket pasnings muligheder i dagens danmark .
    dem som ik får en udd .....er vel fordi de ikke er motiveret men det behøver de altså ikke have børn for ik at være .

• #73   30. apr 2009 AHHA Kristian, det er der intet pinligt i, og jeg kalder ingen for tabere, ikke engang jer. HVis du læser ordenligt hvad jeg skriver
    "hvem er det der ser ud til at være taberne?"

Ingen er tabere i min verden, folk er bare latterligt pissimistiske, og heldigvis dør de da før ejg gør smiley

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#75   30. apr 2009 ingen årsag men det gør du også selv hehe

• #77   30. apr 2009 Har kun 1 kommentar. 10% dummere end vådt bølgepap.

• #80   30. apr 2009 Hennig. Det var nu godt nok din jeg snakkede om.

• #81   30. apr 2009 Kristian H... Du er da for langt ude, ja du læser til trikker, flot klap dig selv på skulderen og hvad så??? Jeg er både trikker og har læst videre til installatør, og bruger ingen af tingene den dag idag, er blevet selvstændig, for havde fået en god ide, og jeg har nok en del mere succes i livet end jeg nogen sinde ville få pga mine uddannelser!! Du er helt ærlig bare en selvfed nar der elsker at høre sig selv snakke!! That's it!!

• #82   30. apr 2009 Dorthe P - Det kan faktisk være fuldstændigt ligegyldigt om du kender dem.. Se bare de citater der er linket til youtube.. Det har de jo sagt og udtalt og siden de har sagt SÅ dumme ting er konklussionen at de er dumme .. Kan godt være de er anderledes når man er sammen med dem, men de ting de har sagt gør da ihvertfald at de ikke burde have børn .. !

• Hey der !
    Hey der ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 166
    #83   30. apr 2009 Kristian H :
    Gal hvor du arrogant, du er ikke andet end en bums på bistand som sidder foran din totalt high tech pc hjemme i din kælder hos din mor.
    Du er sikkert stadig jomfru, og føler derfor du bliver nødt til at være smart herinde for du virker lidt sejere foran de venner du ikke har.

Gå ind og giv din fisk noget mad og få nogle venner.

• #84   30. apr 2009 Julie S -

Dette indlæg er netop blevet oprettet ang. Hvorfor Alle synes de Unge Mødre er snot dumme.. smiley

Så vi "SKAL" faktisk være her inde ? smiley

• #85   30. apr 2009 Spynex -

Hvorfor er han arrogant ? - Fordi manden tør sige sin mening, selvom alle andre er uenige ? - Er det arrogant ?

Men ved din besked, er du jo ikke meget bedre, end ham, som du beskriver ham ? smiley

• #86   30. apr 2009 Julie s; Hvorfor i alverden er det stærkt at melde sig til de unge mødre??

• #87   30. apr 2009 Er det stærkt at gøre sig til grin?? I mine øjne er det squ dumt, uanset hvad, at gøre sig selv til grin... Det er jo ikke for sjov at de er til grin, det er da netop fordi de ikke er for kvikke...

Hvis ikke du har set det; http://detbedste.blogspot.com/2008/03/citater-fra-de-unge-mdre.html
    Det siger lidt, hvis ikke meget...

• #88   30. apr 2009 Julie S.. Det er måske rigtigt nok at vi mænd ikke ved hvordan det er at være ung mor .. Jeg tror da bestemt på at det er røv hårdt og svært, men det burde man jo nok også have tænkt på inden man nu fik barnet ikke ? Og lig mærke til at det for det meste er de der tabere der er snot dumme der får børn som unge NETOP fordi de ikke tænker så langt til at det nok ikke bare er lige ud af landevejen..

• #89   30. apr 2009 hehe kristian h .. kan sagtens følge dig og det er netop sådan det også er og ender.. jeg er sådan set ligeglad med om folk vælger at leve deres liv sådan, men desværre er landet her skruet sammen så at vi andre "normale", vil jeg tillade mig at kalde det, skal betale det mere i skat for at de der tabere kan få penge fra kommunen .. DET pisser mig af!

• #90   30. apr 2009 Kristian, der er intet galt i at være på kontanthjælp (:

• #91   30. apr 2009 Vil ikke sige der er noget galt i at være på kontant hjælp, dog vil jeg sige at hvis man er det i en længere periode bevæger man sig med lange skridt mod det jeg vil kalde taber stadiet ! Jeg har selv lige været på kontanthjælp og er absolut IKKE stolt af det ! Efter jeg blev uddannet var det herre svært at få job men har bare søgt og søgt og kløet på og har så efter et par måneder fundet job.. Hvis man er på kontanthjælp i længere tid er man bare ikke ihærdig nok til at søge = arbejdsløs og taber for ikke at finde noget arbejde..

• #92   30. apr 2009 til det jeg har skrevet så skal det selvf. lige siges at det er hvis man ikke er syg eller på anden måde hindret i at komme i arbejde.. selvf. er kontant hjælp okay hvis man er hindret i at arbejde.. !

• #93   30. apr 2009 Du skriver:

de er tabere der får taber børn... og vi andre kan så gladeligt rendepå arbejdeog betale skat så de kan begynde på en ny uddannelse som de 3 mdr efter springer fra, og igen er på kontanthjælp...

og senere kan vi betale skat til deres børn gentager historien...

se programmerne... de er jo ALLE på kontanthjælp eller igang med en uddannelse de alligevel ikek bliver færdige med....

Jeg synes det lyder som om du ikke bryder sig om at folk er på kontanthjælp.

Henning, lakseolie er altså utrolig sundt for hunde, og det er da godt hun sørger for dem smiley

• #94   30. apr 2009 Ja, men det betyder ikke at de ikke vil, men at de ikke kan smiley Jeg ville gerne tage en uddannelse og have et job, men det kan jeg ikke, så derfor er jeg på kontanthjælp.

Forestår godt hvad du mener, men kan åbenbart ikke forklare hvad jeg mener

• #95   30. apr 2009 Der er forskel på ikke at kunne og ikke at gide.

Jeg gider godt, men pgr personlige ting KAN jeg ikke. Sådan tror jeg også det er for mange af de piger.
    Om det er et plus ved jeg ikke, men det jo ikke fordi jeg er ligeglad. Tværtigmod. Jeg venter netop på at finde noget jeg kan lide, så jeg kan få et flexjob.

Forestil dig at være ung og have et barn. Jo, mange af de unge piger burde ikke have fået børn. Men nu de har dem må de jo få den hjælp de kan få. Nogle af dem burde nok få et spark i røven, men det nytter ikke at synes dem der ikke kan klare det, er nogle tabere.

• #96   30. apr 2009 Så vil jeg da sige tak! smiley Så stempler du mig lige uden at kende mig.. ikke rart. Hvad med dem som er psykisk og fysisk begrænset (som jeg fx er) som ikke kan gøre for at de ikke kan klare et arbejde, er de tabere?
    Det handler jo åbenbart kun om penge. Ikke om velfærd.

Det er der nok forskellige meninger om.

• #97   30. apr 2009 Okay, vi kan blive ved med at diskutere, vi har jo forskellige meninger smiley
    Jeg synes dog ikke man kan skære alle over med en kam. Nogle af dem kan godt finde ud af at være ung mor

• #98   30. apr 2009 Nej smiley det er netop også det omvendte jeg mener.

Har en veninder der er ung mor og på kontanthjælp, og hun klarer det pisseflot.. nå, nu vil jeg ud og nyde vejret smiley

• #99   30. apr 2009 Hvordan kan man klare det pisse flot, også være på Kontant hjælp ? smiley

er det ikke Nord & Syd ?

• #100   30. apr 2009 Uh, du dømmer vist! smiley
    Hun har været sammen med fyren i 7 år, er på kontanthjælp fordi hun har fået af vide at hun ikke må arbejde pgr skade i ryggen. Hun venter på operation så hun får det bedre og kan begynde at arbejde igen

• #101   30. apr 2009 Jeg er på kontanthjælp og går på arbejde, og synes jeg klare det vældig godt (: Ja, man ¨må vel gerne være tilfreds

• #102   30. apr 2009 Skal hun have når hun kan komme til det.

Bare fordi man er på kontanthjælp behøver man ikke være en ulidelig en der ikke gider lave noget. Sådan er jeg ihvertfald ikke.

• #103   30. apr 2009 Dvs hvis operationen har været vellykket og hun kan klare at arbejde nok til at få et flexjob.

Men det er suuuuper der nogle perfekte mennesker som jer i verden! smiley

• #104   30. apr 2009 Jamen så siger jeg mange tak smiley

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#105   30. apr 2009 kristian H
    så det er altså i dine øjne sikkert at hvis man har en udd så kan man give sine børn alt .......
    de kan ikke have haft en skod opvækst med vanrøgt eller ricikere at blive kriminel eller en taber ???
    helt ærligt mand .
    man blir hvad man vil ....... uanset forhold eller forældre man er opvokset med ......man skal selv kæmpe for det .

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#106   30. apr 2009 kristian H
    hvad er lige din egen baggrund .
    for du må have haft det hårdt siden du siger såden noget her .
    har din mor været en taber og fået dig .
    har du haft et liv i ghetoen og blevet misrygtet og måtte gå i tøj fra genbrugen og blive drillet af de andre børn ........???
    fik du afvide du havde en tabermor og du var et taberbarn og aldrig blev til noget?
    derfor du mener det skal være anderledes og en udd kan redde det hele .

langt de fleste der tager en udd bruger den slet ikke .
    det er sjældent at man senere i livet gider det samme som man gjorde 15 år tidligere .

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#107   30. apr 2009 kristian H
    skulle du ikke lige selv blive færdig med din udd før du skrapper op ???
    ingen garrantier for du færdiggør den jo der kan ske meget .......tænk hvis du blev indblandet i et biluheld .....eller noget .....det kunne sæt en stopper for det hele .
    bare et eks.
    gør din udd færdig og få et job indefor det så kan du skrappe op om 4-6 år når du er på arbejdsmarket og betaler til de dumme mødre ............som mærkeligt nok også betaler til studerende og dem selv på kontanthjælp .

• david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

#108   30. apr 2009 haha

• #109   30. apr 2009 Kristian, gid alle var som dig, så ville verden være perfekt..

• #110   30. apr 2009 Hold kæft hvor er du dum og høre på Kristian H det da helt vildt man. Tænk på dit eget liv før du tænker på andres. Hva er alt det for noget pis at lukke ud som du gør :S

• #111   30. apr 2009 Du da netop sådan en som samfundet har opgivet man

• #112   30. apr 2009 Kristian H
    Nej er ikk sammen med morderen med hvad har det med sagen at gøre.? kan man ikk være gode forældre af den grund eller hvad?

• #113   30. apr 2009 *ALT SÆLGES BILLIGT

TROR DU DE VIL HAVE BØRN ?
    TROR DU DET VAR PLANLAGT.
    NEJ DE ER SGU EJ MÅSKE 2 UD AF 10

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#114   30. apr 2009 Well, hvis de ikke har planlagt det, så må man være gammel nok til at få en abort. Så kommer hykleriet med at det er mord osv. Well, så må man enten:

- Lade være med at dyrke usikker sex
    - Lade være med at dyrke sex overhovedet
    - Leve med sine konsekvenser på LIGE FOD med en mor på 25, 35 eller 45, der har økonomien i orden.

• #115   30. apr 2009 Hold kæft man du er sådan en man bare har lyst til at møde en mørk aften på en sti. du alt for dum at høre på. Magter ikk at høre på dit pis

• #116   30. apr 2009 Og du lyder MEGET DUM

• #117   30. apr 2009 Maj-britt, nu kan det jo også ske at man ved et uheld bliver gravid, selvom man har brugt beskyttelse.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#118   30. apr 2009 Am:
    Læste du den resterende del af mit indlæg - eller sprang du det elegant over? Blot for at opsumere - er man ikke til abort, må man tage konsekvensen af sine valg på LIGE FOD med en mor på 25, 35 eller 45, der har økonomien i orden.

Jeg synes derimod at det er langt mere sejt at være karriere-mor, der formår at få tid til både mand, job og børn - og tilmed er højtuddannet fremfor at være ung mor, der rent teoretisk ikke har nogle forpligtelser jobmæssigt.
    - Et godt eksempel må være Tinos mor fra DUM.

• #119   30. apr 2009 Maibritt, hun var for langt henne til at få en abort. Og barnet har jo været i gode hænder (hos hendes mor), så de tager ikke barnet fra hende.

• #120   30. apr 2009 Midst mode prægede tøj, den med mindst lommepenge og sikkert også tusinde andre ting.. ja, det er så mig, men jeg har aldrig manglet noget smiley

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#121   30. apr 2009 Am
    At have en god økonomi betyder at den er stabil og at man rent teoretisk har ligevægt eller overskud på udgift- og indtægtsbalancen, hvilket langt de færreste unge mødre under 18 har – og det er et faktum!
    Det med at det kun er en selv det går udover er vist en meget naiv tankegang. Enhver kan give et barn kærlighed, men det kan et barn ikke leve af. Den skal have mad, tøj på kroppen osv. og det kræver penge – og ikke mindst en stabil økonomi. Trenden på arbejdsmarkedet viser at det at være ufaglært/ikke have en uddannelse ikke er attraktivt, da det er nemmere at ansætte en polak, der kan bestikkes med minimal løn – og uden et job, har man ikke en sund økonomi. Desuden er det ikke særlig velset at man bare henter kontanthjælp

Jeg vil ikke kommentere det med en færdiguddannelse, da det er langt de færreste unge mødre, der får sig en uddannelse – enten en LVU eller MVU.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

#122   30. apr 2009 Am
    Jeg vil blot henvise til at tiden er anderledes end den var i vikingetiden, middelalderen og i 1960.

• #123   30. apr 2009 kristian H: mener du at får at det ikke ender galt så skal man vælge at få sine børn når man har en mand gennem flere år, har en længere uddannelse, hus og bil?
    hvis ja: er du så godt klar over hvordan vores samfund kommer til at se ud? hvis man skal vente til alt det er i orden vil langt de fleste være sidst i 20'erne føfr de får børn, så ender det som forskerne forudser allerede nu at der vil være for mange ældre ift. arbejdsdygtige til at holde samfundet kørende.. det viser statistikkerne allerede nu.. dermed siger jeg ikke at man skal ha børn når man er 16 eller sådan noget.. overhovedet.
    jeg kunne godt komme med et eks på en god ung mor, men som du siger så er der altid disse solstråle historier, men det er jo altid noget at der er mønsterbrydere, for det er dem der skal flere af..
    jeg vil godt give dig ret i at dem der har valgt at være med i de unge mødre får udtalt sig tåbeligt tit og ofte men helt ærligt... det er jo det kanal4 vil vise, der er jo ingen der ikke gider tv uden skandaler.. det er det der sælger både seer i tv, sælger avis læsere osv osv..
    det lyder som om at den måde du definere unge mødre på er hvis de får børn når de endnu ikke er fyldt 20, er det rigtigt?
    får de fleste har jo først de ting du kræver når de er sidst i 20'erne, så må en kvinde på 25 uden uddannelse altså også være en ung taber mor, for at bruge din defination...
    de ting du kræver tager lang tid at få.. og hvis man bare gerne vil spare ordentligt op også, så bliver de nye mødre ældre og ældre, og derved bliver risikoen for at få børn med handicaps større og større.. hvis vi skal undgå disse børn som altså også bruger samfundet pga deres handicaps fordi deres mor var gammel da hun fik dem, skal kvinderne få børn før de fylder 25...
    hvor mange kan opfylde dine krav som 25 årig?? ikek mange..
    jeg har set efterhånden mange ældre mødre der har de mest uopdragne børn.. fordi de simpelthen er en helt anden generation..
    og vil da lige høre: hvad er det der får dig til at tage lige 20 år som grænsen?? hvad med dem på 25 der stadig render rundt og tror de er 18?? skal de ha børn, bare fordi de har en uddannelse..?

• #125   30. apr 2009 Heftig debat smiley

Men til topic:
    Langt de fleste piger, jeg har set i den udsendelse, er dårligt uddannede, ofte uden job eller nogen som helst andre faste holdepunkter i deres tilværelse, de lever af de ydelser, de kan få fra kommunen og har for det meste også svære personlige problemer... Og så tror de små naive tøser at bare de har et barn at give al deres kærlighed til, så løser problemerne sig nok... Og det til trods for at det lige netop er folk i deres situation, der ikke burde få børn...
    Har de nogensinde hørt om den sociale arv? Dertil fatter jeg overhovedet heller ikke at typer som dem, skal skynde sig at få børn i en tidlig alder og helst så mange som muligt, så samfundet i den sidste ende kan få flere mennesker, der skal hjælpes i hoved og røv...
    Det er jo sjældent de mest intelligente og veletablerede mennesker, der vælger at få børn som 19-årige... Hvis man ikke har noget at tilbyde et barn, skal man ikke have et og det burde ikke kræve mange at flytte med for at kunne indse det...

Desuden krummer jeg tæer, når jeg gang på gang i den udsendelse oplever hvad man nærmest kan kalde omsorgssvigt, når de små trunter for åben skærm er i fuld gang med at fejlernære deres afkom eller når de sidder og pulser løs med børnene på skødet...

• #126   1. maj 2009 Kristian jeg vil sige jeg er meget uenige i dine synspunkter, og efter hvad du beskriver så er jeg IKKE en der står i lort til halsen, men en som mener at man godt kan gennemfører en uddannelse, nogle vil gerne have børn inden man uddannere sig videre fordi de gerne vil have energien til børnene, og så synes jeg det er forkert at du rakke ned på dem når det er deres valg, og det sådan set ikke rager dig en skid i princippet hvis de kan forsørge sig selv!

• #127   1. maj 2009 kristian: har du selv tjekket bare en smule op på om der er unge mødre på universitetet?
    for kan fortælle dig at der faktisk er en del, i hvertfald på Aalborg universitet og de har den mindste frafaldsprocent...
    vi kan godt blive enig om at dem der er med i programmet er dumme, men som en millard andre også har sagt så skære du dem alle over en kam... ja de har måske dårlige forudsætninger men det gør dem fanndme ikke dumme...
    og er det ikke langt federe at tage en universitets uddannelse og vente de ekstra år end at blive noget fra teknisk skole?? for de har sq heller ikke alltid de bedste forudsætninger... hvis vi skal begynde at snakke uddannelse...

• #128   1. maj 2009 kristian du ved da ikke om jeg har en uddannelse eller ej, så kom igen !

• #129   1. maj 2009 skal vi så ikke bare blive enige om at man, selvom man får børn FØR uddannelsen er færdig så kan man altså godt få den, og man har ikke bare tabt med det samme... ?
    hvis man som ung får et barn men stadig er sammen med faren, så kan jeg ikke se problemet.. ærligt.. det kommer selvfølgelig an på om faren er en rigtig mand der gider at tage ansvar...!!! for gider han det så kan han jo altså tage barnet når moren skal lave lektier eller andet der har med skolen at gøre... men det kræver selvfølgelig en rigtig mand med nosser....
    jeg tror egentlig vi er nogenlunde enige, men siger det bare på forskellige måder..

• Hey der !
    Hey der ! Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 166
    #130   2. maj 2009 Mads C :
    Måske er jeg ikke bedre end ham i dine øjne?
    Syntes baer ikke man skal skære alle over en kam på den måde der!

Min mor fik min bror som 20 årig, og det er vel også en "ung" mor. Hun har 4 uddannelser, bil, hus økonomi som kan blæse jer ALLE ud af kurs!

Min søster, hun var også 20 da hun fik sit første barn, hun er også uddannet og har firma godt kørende sammen med sin kæreste?

Så det pis der er dybt latterligt!
    Bare fordi de der kællinger som stiller op i unge mødre for at få medlidenhed er snot dumme betyder det ikke alle er!

• Monica N
    Monica N Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 6
    #131   3. maj 2009 Hold da op en heftig debat !

Jeg synes godt nok det er sørgeligt, at man drømmer alle ens!
    Jeg vil gerne give ret i, at dem der er med i progrmammet ikke fremstår særlig smart, men derfra og så til at sige at alle er ens ..!

Hvad er det for noget pjat med, at man ikke kan være gode forældre hvis mor og far ikke bor sammen ?! Så er der jo nærmest ingen der i dagens Danmark der er gode forældre!

Når man bliver ung mor ELLER FAR, så skal man virkelig ta' sig sammen for at få et normalt liv igen, det er nogen der kan og andre kan ikke. At de så vælger kun at ta' dem med i programmet, der ikke kan er rigtig uheldigt, da det sender nogle meget dårlige signaler.
    Og når der så sidder nogle der egentlig ikke ved noget som helst om det, men som bare har en mening de skal ud med, så er det vel logisk nok at man tror alle er sådan ?!

Jeg er selv ung mor ! Jeg er færdig uddannet, har arbejde!
    Så der er som end ikke så meget forskel på mig som mor, og en der er 20 år ældre.

LAD VÆR MED AT DØMME ALLE ENS!

• #132   3. maj 2009 Kristian H
    vil enlig gerne høre om hvorfor du har det som du har?
    Du kender jo ikk os som personer. Os som kan tage vare på vores børn. Ja der er sikkert nogle som ikk kan? men hvad med at kigge på os der kan? bare fordi jeg ikk er sammen med moren til mit barn gør det mig sku da ikk til en dårlig far. Elsker hende ligemeget af den grund. og opdrager hende som jeg skal.. Det gør altså ik en til en dårlig far fordi man valgte at gå fra moren

• Monica N
    Monica N Tilmeldt:
    feb 2009

#133   3. maj 2009 Der står ingen steder at ALLE er tabere som du så fint betegner dem ..
    Du har ret i at mange er, men det er ikke alle ..

Jeg er har taget en HHX, og arbejder nu som advokat sekretær.

• #134   3. maj 2009 Kender du grunden til jeg skred? Nej vel.

Men hvad vis moren dødede så jeg os en dårlig far fordi jeg er alene eller hvad??

Og nej det var ikk planlagt. Men vi valgte den gang at leve sammen, og ikke at slå et barn IHJEL

Og kan du fortælle mig hvorfor det går ud over andre?

• #135   3. maj 2009 jamen jeg var så lidt ældre

og nu troede jeg så du tænkte på det offenlige.

ved sku da godt det går ud over hende.. Men det sku bedre mor og far ikk er sammen mere, end at mor og far ikk elsker hinaden mere, er sure på hinanden hele tiden er skændes..

du er simpehel utrolig.. Der er kun din mening i dine øjne og ikk plads til andres i dit hovede..

Synes vi sku mødes og snakke om det her personligt.. ku virkeligt være hyggeligt..

• Monica N
    Monica N Tilmeldt:
    feb 2009

#136   3. maj 2009 Alstå jeg har mit eksamens bevis fra Handelsskolen og så er jeg gået i lære derefter, som advokat sekretær.
    Og ja, det har jeg papirer på

• Monica N
    Monica N Tilmeldt:
    feb 2009

#137   3. maj 2009 Haha .. Du vil bare ikke se i øjnene at det ikke er alle unge mødre, der er sådan..
    Men fint nok, mit liv er sgu for kort til at spilde tid på en uvidende person som dig!
    Hyg dig

• #138   3. maj 2009 var så ikk 19 men det så fint nok

banke dig hvem har snakket om det??

• #139   3. maj 2009 Sikkert og du er for dum
    vis du tror jeg ville røre en som dig er du da os for dum.
    Det eneste jeg ville var at tage en snak med dig. Synes det utroligt at så umoden en fyr på 24 kan virke så klog på livet...

hm

• #140   3. maj 2009 Du tænker med røven ikk andet..
    Men hvad du er sikkert os gud og ved alt jo

• #141   3. maj 2009 Jamen det har jeg slet ikk sagt noget om. Det da klart et barn har bedst af begge forældre er der.. Men det han siger det er man er en dårlig mor/far i det hele taget. det jeg ikk finder mig i..

• #142   3. maj 2009 Luk nu røven... gider ikk høre på dit lort mere.. du pisser mig virkelig meget af

• #143   3. maj 2009 Jaja

Kommentér på:
Hvorfor sviner nogen de unge mødre?

Annonce