{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Tjen penge , Skriv artikler {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ved at lancere et nyt bolig site hvor man kan finde udlejningboliger,huse og meget mere. Jeg skal bruge nogle artikler på alt hvad der har med boliger at gøre, nogle overskrifter ku være

Din første lejlighed ?
Boligindretning
gode råd

alt sådan noget. Jeg vil betale alt mellem 50 til 200 kr pr artikkel det kommer helt an på kvaliteten
længden skal være omkring en a4 side plus minus det gør ikke noget,

jeg vil ikke have copy paste som du har fundet fra andre sider men du må godt finde inspiration fra andre artikler på nettet / bøger men du spilder din tid hvis du bare kopiere noget et ellar andet sted fra, og sender til mig da jeg finder ud af det.

de skal være skrevet så gramatisk korrekt du kan, jeg vil ikke se en eller anden 14 årig poptøs som skriver noget alla "DeT Hr e BoLigIndRetNinG f0r DumMieS"

Jeg kan kontaktes her på baboom
email: Thomas@djrevax.dk
Msn: Thomas@djrevax.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjen penge , Skriv artikler
  • #1   16. aug 2008 Jeg er ikke helt med på hvad det er du søger?

  • #2   16. aug 2008 Det jeg søger er nogen som gidder at skrive nogle artikler omkring diverse ting omkring bolig, feks gode råd hvis man flytter i en ny bolig og sådan, jeg betaler mellem 50 og 200 kr pr artikel det kommer an på hvor god kvalitet den er skrevet i! kontakt mig på msn hvis dette ikke er til at forstå smiley

  • #3   20. aug 2008 Kan du ikke uddybe lidt, som f.eks.:
    Hvordan og hvorledes med copyright? Hvem tilfalder den?
    Hvor bliver det brugt?
    Hvor mange får det at se?
    Hvilke typer er modtagerne?
    osv?


  • #4   21. aug 2008 God forgives I dont A

    Jeg har ingen indlæg slettet!!! er der blevet indlæg slettet er det ikke mig og nej er ikke ude på at tage røven på nogen! så klap lige hatten i skvat...!

    Dennis J

    Dit navn kommer til at stå i bunden på artiklen
    det bliver brugt på mit website www.bolig4u.dk
    antal M A N G E! smiley
    Typer: Alle hus intresserede plus minus..


Kommentér på:
Tjen penge , Skriv artikler

Annonce