{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

Tjen nemme og hurtige kolde kontankter {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg er herre meget i nød, faktisk så meget jeg vil give mine SU penge for en opgave (hvis ikke den og mange andre er færdige inden imorgen bliver jeg smidt ud - lang historie,men jeg var indlagt i længere derfor jeg ikke har haft tid) - jeg har ikke tid til opgaven for iflg. lectio, og jeg bruger den elev tid der er sat af, til alle de opgaver jeg mangler, så er jeg færdig om 14 timer.

opgaven jeg mangler er en opgave der skal omhandle en analyse og fortolkning af teksten "Alle kan ro" af Pia Juul

Skriv privat så finder vi noget mailværk og penge overførsel. og ikke mindst hvor mange du mener din opgave er værd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjen nemme og hurtige kolde kontankter
  • #1   31. jan 2010 har du prøvet studienet.dk eller at passe din skole. kan godt læse du har været syge meldt eller hvad det nu er. men sådan er det jo. så må du jo tage det år eller forløb om pga. din sygdom

• #2   31. jan 2010 Jeg skriver nemme kontanter, fordi det er nemme penge at lave for at sende en fil. derfor!

• #4   31. jan 2010 hvorfor er det lige du bliver smidt ud hvis du ikke afleverer din opgave? så må det jo være fordi du i forvejen har haft ekstremt højt fravær eller ikke gidet lave dine lektier

• #6   31. jan 2010 Jeg tager den MEGET seriøst. men pga min sygdom har jege været ude af stenad til at følge min skolegang.

• #7   31. jan 2010 _Lemminger _

hvis man ikke gider passe sin skole før man får trusler om at blive smidt ud så tager man ikke sin uddannelse seriøst når man bare tror man kan købe sig ud af sine problemer

Frederik U

det lyder som om du har været syg i flere måneder, du skal jo også huske på at for at kunne komme til eksamen så må du højest have en vis procentdel fravær og hvis du alligevel ikke kan nå at få det ned så er det jo ligemeget om du kan aflevere din opgave for så kommer du alligevel ikke til eksamen og hvis du godt kan nå at få dit fravær ned så vil skolen heller ikke true med at smide dig ud

• #8   31. jan 2010 Frk. Evigsprød .

nemlig den godtager de fleste steder og hvis den prøve så er vigtig så kommer man bare til en sygeprøve gør vi da ihvertfald på min skole

• #9   31. jan 2010 DetDet
    Det er noget med, at pjækkesyge kun kan konstateres ved store farlige operations indgreb. Så det er måske derfor lægen har været lidt tøvende med den erklæring ;D

• #10   31. jan 2010 Mr Bing <-> Søg, søg BingO !

har jeg nemlig også hørt lidt om smiley

Frk. Evigsprød .

ja så er det jo ens eget problem, jeg gjorde selv det samme i starten af skoleåret og det resulterede i at jeg lige nu har ALT for højt fravær i to fag så der har jeg ikke råd til alt for meget fravær mere, men det må jo så være min egen hovedpine hvis det er

Kommentér på:
Tjen nemme og hurtige kolde kontankter

Annonce