{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

Julepynt {{forumTopicSubject}}

Hos os plejer vi at pynte hus og have med lyskæder så det er klar til 1. December, men iår har vi aftalt at skrue kraftigt ned på pynten hvilket nok vil ærgre børnebørnene 😀

Hvad med jer andre herinde ? Skruer i ned eller kører i fuld skrald som i plejer 😳 eller pynter i slet ikke op 😯

PS: Det er ikke et billede af vores hus 😬


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julepynt
  • #2   24. nov 2022 jaaaa jeg har masser af pænt og måske jeg overrasker smiley

  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #4   26. nov 2022 Fuld skrald, og tror endda jeg udvider lidt i år. Det er faktisk ikke ret meget strøm LED julelys bruger.

  • #5   26. nov 2022 Helt enig Carsten
    De nye led kæder er langt billigere i brug end de strømslugere man brugte for blot få år siden og jeg har af samme grund også udvidet sortimentet, men vælger alligevel at hænge lidt færre kæder op denne gang 😀


  • #7   27. nov 2022 Hello kitty
    Jeg vidste slet ikke man kunne få solcelle lyskæder 😳 men jeg har en del batteri lyskæder som nok kommer op i år.


  • #8   28. nov 2022 Ja, jeg er håbløs gammeldags, det ved jeg godt. Jeg hører til dem, som synes det har taget overhånd med alt det lys, der bliver sat udenfor i alle regnbuens farver, ufff ufff, regnbuefarver, det er et fyord, det ved jeg godt, men nogle steder ligner det Bakken ude i Dyrehaven.

    Jeg synes det er rigtig hyggeligt, med lys i et Grantræ eller Thuja, jeg er også til ægte juletræer, uden at fornærme nogen, er det klimavenligt smiley , jeg har juledekorationer og nogle sjove nisser rundt omkring ellers ikke noget og jeg skal ikke holde jul hjemme, jeg er inviteret ud, og der skal jeg dække et julebord, det er en opgave jeg har fået, og det glæder jeg mig til.


Kommentér på:
Julepynt

Annonce