{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Humor på 1 klasse {{forumTopicSubject}}

Asger Aamund blev træt af sine naboer som spillede høj musik hele natten, så han fik svigersønnen til at sætte store højtalere vendt mod naboen og spillede Den røde hærs kor om morgenen når de unge sov.

Det fremgår ikke af artiklen om han har været i dialog med de unge, eller han har adviseret hans andre naboer med hans stunt.

I kan se videoen her.

https://bit.ly/3heLksL


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Humor på 1 klasse
  • #1   19. jul 2020 Det er god humor. smiley smiley smiley

  • #2   19. jul 2020 Aamund er sku sej og det er god humor og så kan de lære det smiley

  • #3   22. jul 2020 Ja, det er humor - forøvrigt, så synes jeg også, det har taget overhånd, hvor er de unges respekt for andre, der også har ret til at eksistere, men vi skal måske spørge deres forældre ??

  • #5   22. jul 2020 Kitty

    Det er da ligegyldigt hvor man spiller høj musik, prøv du selv at være i en lejlighed hvor naboen sætter gang i bassen om natten - jeg har selv oplevet en ekstrem støjende overbo, med trampen i gulvet dagen lang, smækken med døre, høj musik om natten eller om dagen. Heldigvis kom der så mange klager at overboen blev opsagt for ikke at efterkomme bolig vedtægterne.

    Jg havde så hellere set at der blev spillet sækkepibe musik mod de unge end det russer lort. Sækkepibe er noget der lige går ind i hjernen som en syl. Klart man skal have en dialog og sker der ikke noget så kan jeg godt forstå den stunt.


  • #6   22. jul 2020 Nu er jeg ikke kendt og ret betydningsløs, men jeg kom faktisk først med den ide. For flere år siden havde jeg en meget tætboende genbo som larmede nat og dag med høj musik for åbne vinduer.
    Det blev jeg træt af at høre på. Da jeg en dag så, de var hjemme, satte jeg min rejsegrammofon og højtaleren på aller højeste speed i vindueskarmen og drønede "Spike Jones" lige ind gennem deres vinduer. Efter den seance fik jeg endelig fred.


  • #7   22. jul 2020 Ja mee too gammelt trick, om morgenen skal de vækkes de tødler. På hovedbanen er pusherne en saga blot, pga høj musik nemlig barok i Istedgade indgangen. I 60`erne kom politiet gerne ud og bad folk lukke vinduer, hvis de larmede, idag foregår fester udendørs med soundboxe og alle blir holdt vågen hele natten. Tit tar de unge hjem til forstædernes ro, efter at ha festet i midtbyen, hvor jeg bor. Nu har det bredt sig alle vegne, ungommen synes at fylde det hele.

  • #9   23. jul 2020 Jeg synes ikke, det er OK at spille rigtigt højt musik efter midnat, så kan du lukke døre og vinduer, jeg ved ikke noget værre end andres musik - og jeg kan godt forstå AÅ, manden er 80 år og har brug for nattesøvn.

    Sommerhusområder er jo blevet 2020 festivaller, det er ikke OK.


  • #10   23. jul 2020 Jeg syntes at Aamund har gjort det godt og selvom jeg står for frihed kan jeg godt forstå når der skal være fred og ro i nattetimerne smiley

  • #11   26. jul 2020 Netop i denne weekend er den udendørs festivitas, med høj musik accelereret så der har været flere hundrede klager ,med opringninger efter politiets hjælp til at stoppe dette larmeri.
    Det er som om den karantæne der har været og det at de unge skulle undvære deres årlige festivaler,, gjort at de tager ekstra fat med at få afløb for disse mangler.
    Unge mennesker har "Reptil" hjerner, de er ikke så udviklede at de kan sige til sig selv, Lad os lade dette år gå i fred og ro, for at undgå smitte.
    Nej deres hjerner siger " jeg vil ha det lige nu" og det uanset følgerne, de er ikke i stand til at se det i det store perspektiv.


Kommentér på:
Humor på 1 klasse

Annonce