{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.932 visninger | Oprettet:

Har i fået skiftet jeres lås i døren? Pris? {{forumTopicSubject}}

Har nogen af jer prøvet at få skiftet låsen i jeres hoveddør (lejlighed)? Hvad giver man for dette ca?
Har kigget på diverse låsefirmaer men der er ingen priser opgivet på diverse (hvad jeg vil tro) simple services. (udskiftning af lås, hvis man f.eks. er låst ude, osv..)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i fået skiftet jeres lås i døren? Pris?
  • #1   3. okt 2012 sagen er den, at jeg overvejer at få skiftet min hoveddørlås og køkkentrappe lås, så de bliver ens, så vil lige have en fornemmelse af, hvad det ca. koster.

• #2   3. okt 2012 hmm hvorfor ikke bare ændre den lås som sider i så den nøgle til hoved døren passer begge steder ?

• #3   3. okt 2012 Ring og snak med din lokale låsesmed

• #4   3. okt 2012 Mener prisen var 1600 eller en huslejestigning på 50 kr./md. da der blev tilbudt udskiftning hvor jeg boede førhen.

• #5   3. okt 2012 Gubby-rep
    ja det er også en mulighed.
    Har smidt en mail til låsepartner for at høre.

Det bare lidt irriterende at jeg har 5 nøgler til lejligheden smiley

• #6   3. okt 2012 er det egentlig noget der er nemt at gøre selv?

• #7   3. okt 2012 ingen problemer at gøre det selv, men mener bare at de låse man køber i byggemarkederne er standard så de skal alligevel kodes om.

• #8   3. okt 2012 Du kan let få omkodet din ene cylinder så den passer med den anden du har. Pris ca 200,- hvis du selv piller den ud og tager den med i dit lokale byggemarked.

Det kræver intet at pille ud og sætte i, som regel kun en lille unbrako nøgle til håndtaget og en stjerne skruetrækker .

Hvis du har nogle gamle 5 stift cyl som er lette at bryde op, skulle du nok overveje at få et par bedre i, pris ca 800,- for 2 stk incl 3 nøgler. Eller 1500,- for 2 som er 99,9 % sikre smiley

• #9   3. okt 2012 har en okay ny i hoveddøren, men køkkendøren har en gammel sag.

Er det sådan en Ruko Garant Plus du snakker om? smiley
    Tror lige jeg kigger på gør det selv versionen først smiley

• #10   3. okt 2012 Garant plus er noget af det bedste man kan få for små penge. Og det som alm brugere anbefales.

En tyv åbner en 5 stift lås på 5 sek ......

• #11   3. okt 2012 Er selv låsesmed og de priser vi har, så er det an på hvilken slags form din lås har, men en standard låse ( oval ) koster 322.50 kr - Hvis den skal kodes om koster det 110.- i butikken - Ekstra nøgler koster 45 kr.
    Dette skal så siges at være Ruko 6-stiftede nøgler og låse.
    Hvis der er noget spørgsmål, så skriv en besked eller tag et billede af dine døre, så kan jeg sagtens hjælpe dig.

• M G
    M G Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #13   8. sep 2016 Jeg kan ikke give dig en 100% pris. Men jeg var selv ude for at få boret og skiftet mine låse endda ved aftentid og det var 2 låse som skulle bores og udskiftes.

Jeg betalte en meget rimelig pris for dette, ja så selv jeg blev overrasket.

Jeg synes du skal prøve at kontakte Norh Låseservice!

Jeg har fundet linket frem til dig!

http://laaseservice.norh.eu/

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #15   12. maj 2017 Fint med info MG
    Jeg har lige brugt dem til at lukke mig ind.
    Selvom det er en gammel tråd så fungere det med nyt info smiley

• Poul T
    Poul T Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 4 Svar: 1
    #16   26. maj 2017 Ringede til dem her som er anbefalet
    http://laaseservice.norh.eu/
    og har fået nye låse i fordør og bagdør som passer til samme nøgle, en serie 1200 til 1500 kroner.
    Friske drenge 💪👌🔑🎵

• Linnea E
    Linnea E Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #17   3. nov 2017 Har også brugt Norh låseservice , fik også en rigtigt fin pris på 2 låse som skulle skrifes ud I min ejerlejlighed. De kom två flinke drenge som ordnede det hurtigt, og godt..

Kommentér på:
Har i fået skiftet jeres lås i døren? Pris?

Annonce