{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Betaling af Husleje {{forumTopicSubject}}

Forekommer det at man ved nogen ejendomsselskaber kan få lov at betale det skyldige beløb " 4.000 kr" af sit depositum som man jo har til gode ved fraflytning som er på ca. 10.000 kr.
Sagen er den at jeg er gået arbejdsløs i en mindre periode og har nu arbejde igen, har lige fået et påkrav på 4.000 kr der skal betales inden 14 dage så har tænkt mig at ringe derind imorgen og spørge om jeg kan få lov at sende et skriftligt anmodning om at de må tage de 4.000 kr fra mit depositum.. Kan dette lade sig gøre?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betaling af Husleje
  • #2   15. aug 2011 Det ved jeg. men jeg tror ikke på at det kan koste over 10.000 kr for at sætte min lejlighed i stand når jeg engang fraflytter.
    Jeg har jo selvføglelig tænkt mig at betale det tilbage når jeg har overskud til det.

• #3   15. aug 2011 Det er muligt. Men det løber alligevel op alt sammen. Er 99% sikker på de ikke vil tage fra depositum

• #4   15. aug 2011 De 10.000kr kan du ikke røre ved på nogen måde. det er nogle der skal bruges til renovation og istandsættelse af din lejlighed når du flytter. så de mser du ikke før du flytter.

• #5   15. aug 2011 Øv! Så ved jeg sgu ikke hvad jeg skal gøre! smiley

• #6   15. aug 2011 ta et overtræk i banken? det er 4000kr ikke 1million.

• #7   15. aug 2011 Assjack: er jeg klar over, men i og med min økonomi er ret nede lige pt. vil banken så gå med til det?

• #9   15. aug 2011 hvis du har fået arbejde igen burde 4000kr sgu være ligemeget, banken trækker jo bare renter og evt gebyr for bevilliget overtræk. Så kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Som sagt det er kun 4000kr.

• #10   15. aug 2011 Det er jeg, har Danske bank. ringede ind til deres kundeservice og fremlagde min situation og hun anbefalede at jeg søgte om et beviliget overtræk via min netbank altså elektronisk. Det fik jeg afslag på da min økonomi som sagt er svækket pt.
    Skal jeg gå ned i min bank og forklare min situation der i stedet?

• H P
    H P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 121 Svar: 335
    #11   15. aug 2011 gå ned i banken, og tage din kontrakt fra det nye arbejde med

• #12   15. aug 2011 Hvordan kan man få afslag på et bevilliget overtræk på 4000 kr? Så må din økonomi godt nok se skidt ud. Opsig din lejlighed, flyt hjem til de gamle, og få afklaret din gæld med banken smiley

• #13   15. aug 2011 Sold! nej det har jeg ikke.

Kim N. Nej det kan jeg ikke, ikke i den situation jeg står i.
    Har lige snakket med banken, og de ville ringe tilbage imorgen.
    Fatter dem bare ikke, har 3 faste indkomster om måneden og den ene kører hver 14. dag. Så kan virkelig heller ikke selv se hvorfor det skal være så bøvlet. Men kryds fingre for mig til imorgen! smiley

• #14   15. aug 2011 Sagen er den at jeg ringede til Kundeservice i håb om at blive stillet om til Svendborg afdelingen som er min bank (bor i Odense) Men han kunne ikke komme igennem så de ville ringe tilbage imorgen.

• #15   15. aug 2011 ring til boligselskabet og fortæl fortæl smør gerne lidt tykt på. hvis du ik er typen der altid betaler for sent osv er jeg 100 procent sikker på de er friske på en løsning. hvis du en god lejer der bare har været lidt uheldig vil de jo nok meget gerne beholde dig som lejer. du ska bare huske og gøre sådan nogle ting i rigtigt god tid. de nytter ik noget og vente til sidste øjeblik

• kennet L
    kennet L Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #16   15. aug 2011 ring til din udlejer og forlig dem sagen de vil helt sikkert gerne hjælpe dig, enten ved at du betaler via dep. eller ved at du betaler et mindre beløb et par måneder.

• #17   15. aug 2011 Okay, det var det jeg gerne ville høre! Hellere finde en løsning med min udlejer end at låne penge af banken!
    Har altid betalt min husleje til tiden så burde da i hvertfald ikke være blacklisted smiley
    Jeg ringer imorgen!

Kommentér på:
Betaling af Husleje

Annonce