{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

ingen kontakt med lejer {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt en ny lejlighed fra et boligselskab pr d 1. september.
Jeg har fået et brev fra dem med nummer på den nuværende lejer så jeg kan kontakte vedkommende så jeg kan komme ud og se lejligheden.
Det nummer jeg har fået er ikke længere i brug (fastnet) så jeg tog adressen på krak, der kom der et mobil nummer op som jeg prøvede og ringe på, men den er slukket hele tiden. Jeg har været ude på adressen med brevet fra boligselskabet i hånden, både kl 10:30 og kl 19:00 på to forskellige dage men der bliver ikke lukket op.
Jeg kontaktede så boligselskabet for og spørge hvordan jeg så kunne komme til og se lejligheden da jeg ikk vil sige ja til noget jeg ikk har set, der fik jeg denne melding:
Jamen så må du jo enten sige ja eller nej, og så tage den som den er eller komme på ventelisten igen.

Hmm er der slet ikk noget jeg kan gøre, boligselskabet skal have svar senest på onsdag om jeg vil have lejligheden eller ej...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen kontakt med lejer
  • kjeld j
    kjeld j Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #1   23. jul 2011 hej ... du kan godt sige at du godt vil ha den men skriv ikk under på noget før du ha set den og betal i en krone før ...

• #2   23. jul 2011 Næ, ikke hvis du ikke kan få fat i ham der skal lukke op.

Hvad med at besøge ham på hans adresse?
    Det er nok den eneste mulighed, hvis du gerne vil se lejligheden. smiley

• #3   23. jul 2011 det papir jeg hsr fået skal man sætte kryds ved ja eller nej og så skal man skrive under med navn og adresse....
    det er vel ret bindende... ??
    men er der ingen andre muligheder en boligforening har for og komme i kontakt med lejer????

• #4   23. jul 2011 har været ude på adressen to gange på to dage både klokken 10:30 og kl 19:00

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   23. jul 2011 De har samme adresse og telefonnummer som du har. Hvordan har du tænkt dig de så skulle kunne komme i kontakt med ham, hvis du ikke kan?

• #7   23. jul 2011 det er der ja, men problemet er at i nogle af lejlighedern kan der forekomme kuldebroer som giver fugt, så jeg vil jo gerne se lige netop denne lejlighed også inden den bliver gjort i stand, så jeg kan se om der er tegn på noget...
    har boet i en magen ting bare længere nede af vejen og der var der fugt, men det var der ikk i min nabo's lejlighed..
    Så det er lidt vigtigt for mig og komme til og se netop denne lejlighed....

• #8   23. jul 2011 Med den melding de kommer med, så skulle jeg ikke være lejer hos dem.

Og du kan desværre ikke komme ind og se den, da nuværende lejer skal give tilladelse til at i må gå ind.

Det kan være lejer er på ferie. Sikker derfor du ikke kan komme i kontakt med ham/hende.

• #9   23. jul 2011 Nicolai S, også det jeg tænkte.
    boligforeningen er som god nok har boet ved dem siden 2006 :o) uden problemer eller kontroverser....

• #11   23. jul 2011 Synes bare det er en meget underlig måde at svare på. Ingen med en smule fornuft vil sige ja til noget de ikke har set. Det må de da kunne forstå. Ergo må de jo give dig lidt mere tid.

• #12   23. jul 2011 netop nicolai:
    Jeg kunne aldrig drømme om og skrive under på noget jeg ikk har set, men kan jeg tillade mig og få fristen rykket.
    Men jeg ska jo selv kunne opsige min nuværende inden d. 1.august da jeg ellers kommer til og få dobbelt husleje i to måneder istedet for kun en...

• #13   23. jul 2011 Tror du skal ringe til dem mandag igen. Og forklare dem situationen også det med kuldebroen. Måske giver de sig. Ellers må du sige nej og vente til den næste bliver ledig.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#14   23. jul 2011 Eller slå koldt vand i blodet. Du har prøvet én dag. Det kunne jo tænkes at nuværende lejer ikke har været hjemme.

• #15   23. jul 2011 kasper: LÆS EMNET ORDENLIGT IGENNEM...

Nicolai, det tror jeg at jeg prøver, tak for hjælpen folkens.....

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#16   23. jul 2011 ja ok hele 2 dage.my bad. kæmpe forskel.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
    #17   23. jul 2011 Hvad med at lægge et stykke papir med dit nr i postkassen hos vedkommende så han/hun kan se at du prøver at komme i kontakt med dem så de kan ringe dig op?

• #18   23. jul 2011 Mr. B: det må jeg prøve....

Kommentér på:
ingen kontakt med lejer

Annonce