{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.134 visninger | Oprettet:

S S
S S
Tilmeldt:
27. mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23

Bo alene eller med en veninde??? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg står lige nu en den heldige situation at jeg har fået tilbudt to boliger. Den ene er en et værelses og den anden er en 3 værelses. Hvis jeg vælger 1v'eren skal jeg bo alene og hvis jeg vælger 3v'eren skal jeg bo sammen med en veninde.

Jeg er enormt meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. For jeg kan se fordele og ulemper ved begge dele.
Den 3-værelses er ikke så meget dyrere end den 1-værelses, så det ville klart være billgst at bo i 3'eren med veninden.

Men jeg har brug for en masse argumenter for/imod (fordele ulemper ved at bo sammen med veninde og ved at bo alene)
Jeg har nemlig rigtig svært ved at vælge

Håber at I kan hjælpe :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bo alene eller med en veninde???
  • #1   12. mar 2009 jeg ville uden tvivl vælge at bo alene.. vel derfor man flytter hjemmefra..

  • #2   12. mar 2009 Hvis / når den ene får en kæreste, vil det nok kunne give knas på tråden at bo sammen med en ven / veninde... men ja, who knows, kan jo gå begge veje

  • #3   12. mar 2009 1v = dit og kun dit. Dine regler (rimelig logisk)

    3v = alt skal diskuteres og deles. Uvenner. I knalder de samme.



  • S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
    #4   12. mar 2009 Lange Lajz - Tja, men nu bor jeg ikke hjemme hos mine forældre, så der er ikke tale om at skulle flytte hjemmefra.. Jeg har boet alene i 1 år, og inden da boede jeg sammen med en kæreste i 2 år...

  • #5   12. mar 2009 Jeg flyttet sammen med en veninde for lidt over et år siden.
    men vi nåede kun at bo sammen i et måned, vi blev møg uvenner, vi var rigtig gode veninder, men vi kunne ikke bo sammen, og dette har den dag idag ødelægat vores venskab.

    jeg fortryder så meget vi flyttet sammen, for savner hende igtig meget, vi har ikke været sammen siden vi flyttet fra hiannden.

    synes bare du skal tænke på det på den måde.
    du kan miste en rigtig god veninde på det.


  • #6   12. mar 2009 Hvorfor ikke bare tage 3.v for dig selv?

  • S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
    #7   12. mar 2009 Der er vist flest argumenter imod smiley

    Men jeg tænker bare, om det ikke er nederen at bo i en 1-værelses? Det har jeg aldrig prøvet før, og det er lidt underligt at skulle flytte til noget mindre end man plejer at bo i...


  • S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
    #8   12. mar 2009 Dennis - Haha, jeg er ikke millionær :o)

  • #9   12. mar 2009 Jeg synes det er hyggeligt at bo med en veninde smiley

    Der kan selvfølgelig komme problemer, men så handler det bare om at der er klare regler fra starten af, og at jeres egne værelser er private, hvilket vil sige at man banker på inden man går ind smiley

    men der skal laves massere af regler før at det kan fungere.

    Jeg synes også det er hyggeligt at bo alene, men jeg bliver hurtig træt af det.


  • #10   12. mar 2009 Måske, men det er bedre at kunne have det godt der hjemme, og have sine egne regler.

    også kunne besøge og beholder sin veninde


  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 189
    #11   12. mar 2009 Jeg ville vælge at bo med veninden, og det er udelukkende for at slippe for at bo i en 1 værelses. Allerhelst ville jeg finde en 2 værelses til mig selv.

    I en 1 værelses har du ALT i det samme rum jo. Du skal både sove der, have dit tøj der, og bruge rummet som stue. Det gad jeg simpelthen ikke. Det er altså rart at have et rum man kan kalde sit soveværelse.


  • S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
    #12   12. mar 2009 Jeg ville også helst bo i en toværelses alene, men da jeg er studerende, har jeg slet ikke råd til det. En toværelses lejlighed koster mere end jeg tjener om måneden. Så selvom jeg ikke havde andre udgifter, ville jeg stadig ikk kunne betale en 2 v'er selv :-S

Kommentér på:
Bo alene eller med en veninde???

Annonce