{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

kæresten vil prøve at bo alene?? {{forumTopicSubject}}

hej nu er det sådan at mig og min kæreste har været sammen i 6år sidden hun var 15 og jeg 16 men så igår sagde hun så til mig at hun egentlig godt kunne tænke sig at bo alene altså hun har godt sagt for lang tid sidden at hun godt ville prøve at klare sig selv og sådan. jeg ved bare ik hvad jeg skal gøre nu jeg er fuldstændig knust =( jeg orker bare ik at sku gå ud og finde mig et andet sted at bo har jeg prøvet før og det er pisse svært. men jeg kan faktisk godt følge hende lidt i hendes tanker og inders inde vidste jeg nok godt den dag ville komme hvor hun ville gøre det. jeg er bare totalt chokeret lige nu. men det ik fordi vores forhold ik går godt det går skide godt og hun vil stadig være kærster, men jeg kan ik finde ud af om jeg bare selv ska sige stop med forholdet for jeg føler lidt hun har revet mit hjerte ud og tråt på det og det er ik første gang..

nogen der har prøvet det samme eller nogen der har nogle opmuterende kommentare??

sorry for stavefejl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæresten vil prøve at bo alene??
  • #1   16. jul 2008 hmm syntes det lyder som en pige der vil prøve noget nyt.. tro sku ikke det kommer til at holde mester.. syntes du skal SPARKE hende ud.
    Smut du heller ud sammen med gutterne, kig lidt på kødmarkedet, og prøv(gentager)prøv at søge efeter den rette.......... Et klap på skuldren herfra.


  • #2   16. jul 2008 fordi det er hendes mors lejlighed

  • #3   16. jul 2008 michael A

    havde også overvejet at se lidt på kødmarkedet igen for det er da lidt sjovt=)

    men der er også bare en trykhed i at ha en kæreste og så især når vi har været sammen så længe men hun foreslog selv at vi sku blive ved med at være kærester men tror lige jeg ser tidden an før jeg slår op hvis det det jeg vil


  • #4   16. jul 2008 Tror sku heller ikke det vil holde . lyder som hun siger " synes vi skal holde en pause " og jeg vil mene det er det samme som at sige man ikke vil længere

  • #6   16. jul 2008 jeg har også været der men vores forhold gik bare ikke skide godt og hun blev mere og mere kold over for mig i 14 dage stod jeg for alt i hjemmet fordi hun var træt af at hun stod med det hele og så blev det lørdag og vi lage i sengen om morgen og så sage hun at hun ville flytte hjem til hindes forældre igen til hun fant en lejlighed selv men hun ville stadig være kærester og så om vi kunne få det til at fungere....... så sage jeg at hvis hun flyttede så var det slut.... pga tankerne om at skulle komme hjem til hindes forældre og besøge hinde igen efter at vi hade flyttet alle hindes ting en gang og hva ville de ikke tænke om mig...... men hun holdte fast i at hun ville flytte så det blev sådan og derefter kørte jeg på arbjede og så at hvis hun ville flytte skulle hun være væk inden jeg kom hjem det skulle vore ståes meget hurtig...... og da jeg kom hjem var alt væk af hindes ting.......

    vi snakkede så stadig sammen ind i mellem for jeg savnede hinde self og hun savnede også mig sage hun

    14 dage efter var jeg i byen med min bedste ven som nærmst var min bror for mig. hvor vi føst var hos en veninde hvor vi drak lidt og senere skulle om til en fest.... min ven hade fået ny telefon og den var magen til min som vi grinede lidt af pludselig fik jeg en sms fra hinde hvor i der stod "hej jeg savener dig helt vild hva laver du og sådan og til sidst skal du ud til din søster og hjælpe med at lave hus" ...... så kiggede jeg lige op og sage min søster har sku da ikke hus .... så kiggede jeg på telefonen igen den var ikke min telefon og så kunne jeg jo godt ligge 2og2 sammen men min ven nægtede alt men dagen efter fortalte hun mig at de hade set hinanden i ca 5 dage...........

    men i dag er jeg meget glad for at det skete de er begge ude af mit liv og jeg har mødt jordens dejligste pige og vi bor sammen og har det godt

    håber ikke at det ødelægger jeres forhold at give dig de her tanker det kan jo nemt være at din pige har rent mel i posen.. held og lykke


  • #7   16. jul 2008 Jeg tror godt nok jeg ville blive skuffet hvis min fyr kom og sagde til mig at han ville flytte i sin egen lejlighed. Det kan man da ikk bare lige pludselig hvis man bor sammen og er kærester. Det ville jeg tolke som en spark i røven, og så ku man lige så godt sige: SMUT DET SLUT....
    Jeg tror ikke på at det vil holde.. Ihverfald ikk hvis man er et seriøst par..!
    ( hvis du forstår mig ret )


  • #8   16. jul 2008 Christina D
    står heller ik imod hendes beslutning syntes da hun skal gøre det hvis det er det hun vil. men tror skam på hende når hun siger at hun stadig vil være kærster for vi har det virkelig godt sammen.. men hun er sådan en tybe hun følger sit hjerte og hun siger også at hun er skræmt af at hun bare ved hvordan hendes liv ser ud de næste 10år. altså børn og ditten og datten og at hun som 40 årig ik kan sige til sig selv sådan var det at bo alene


  • #9   16. jul 2008 den lugter lidt af at hun er lidt træt af det, men alligevel heller ikke klar til at tage det store spring, og spide det i har gennem 6år på jorden.
    og derfor prøver at løsrive sig lidt efter lidt, det kan også være en god måde af komme på afstand med sine føleser...
    tror sku ikke det er holbart bro... sorry 2 say it mann...
    det kan også være jeg tolker det forkert, og at der ikke er mere i det end hun vil prøve at bo for sig selv.
    men det er sku da også for dårligt, hvis i har været sammen i 6år, at hun vil udsætte dig for sådan noget...
    jeg havde pakket mine ting, der er massere af søde piger der ude. det er bare med at komme ud af det samme mønster man har kørt rundt i alt for længe...
    held og lykke med det!


  • #10   16. jul 2008 ved da godt at det måske ik holder hvis vi flytter fra hinanden men jeg er i hvert fald villig til at gi det en chance.

    men noget helt andet er at jeg havde planlagt at jeg sku igang med uddannelse her snart og er bare sådan lidt hvad ska jeg gøre ved det nu for hvis jeg skal ud og finde mig et sted at b og sådan det koster sku slanter


  • #11   16. jul 2008 men ved også bare at vi ik kan holde os fra hinanden. vi har slået op 1 gang før i et halvt år og der gik der 14 dage så var vi næsten sammen igen men har det også lidt sådan hvis hun vil bo alene nytter det heller ik noget at vi ses hele tiden

  • #12   16. jul 2008 kommer så fra vanløse hvis det siger dig noget? en bydel til kbh men havde overvejet sådan noget kollegie for der er masser af andre mennesker og fest og ballade og til at betale

  • #13   16. jul 2008 Martin L

    Det er så svinsk sådan noget, har prøvet noget af det samme bare det var min fætter...... Men vi er dog helt fine med det nu:)



    Skrot hende.


  • #14   16. jul 2008 tak for alle jeres kommentare det hjælper altid at snakke om det

  • #15   16. jul 2008 Hvis hun ikke mener hun har lært, at klare sig selv efter 6 år hjemmefra mor og far, så er det vel fordi du laver det meste af arbejdet?

    Efter min meningen er det ikke værd at holde på forholdet, hvis den ene person lige pludselig efter 6 år siger at nu vil han/hun sgu lige pludselig bo alene. Enten vil man eller også vil man ikke.


  • #16   16. jul 2008 René L

    det lidt det der er problemet hun er født med en guldske i røven der vi startede med at komme sammen kunne hun ik engang finde ud af at betale en regning og det er mig der står for alt det økonomiske hun hæver bare penge udden at vide hvor mange vi egentlig har så på en måde tror jeg det ville være sundt for hende at prøve og så må vores forhold jo bare bære eller briste


  • #17   16. jul 2008 Jeg har selv prøvet det hvor han ville flytte og prøve at klare sig selv og være sig selv, men tror mig det holder ikke. så ud med hende

  • #18   16. jul 2008 Kasper J - Det kender jeg alt for godt til. Som du selv nævner, så gør det op med dig selv om du vil det i længden. Både hvad angår et forhold i hver sin lejlighed, men også om du gider at skulle blive ved med at stå for alt.

    Personligt vil jeg ikke kunne leve med det overhovedet. Kender det når en person tror at alt kommer af sig selv, og klare sig selv. Det er ikke til at leve med i længden - belive me.


  • #20   16. jul 2008 tror nu os det er fordi hun vil prøve noget nyt.

  • #21   16. jul 2008 hun er sgu færdig med dig, hun vil bare først sige det når du er ude af huset )-:

    ville ALDRIG acceptere det.


  • #22   16. jul 2008 Jeg forstår hende godt ..
    Man skal da lærer at klarer sig selv . Hun vil nok prøve at være uafhægig af en mand i huset, det er jo ikke ens betydning med at hun ikke elsker dig .
    Forstår ikke hvorfor du føler dig så såret over hun vil prøve at bo selv ..


  • #23   16. jul 2008 * Henriks Miie *
    forstår hende også godt og ved hun elsker mig og hun vil ik slå op. men man bliver da lidt såret over at få smækket sådan en i hovedet


  • #24   16. jul 2008 Min kæreste gider slet ikke bo med mig .

    Er jeres forhold virkelig ikke mere værd, end du kan give hende den plads ? Du skal ikke begynde at sige det eller mig, for så vil hun ikke føle du kan give hende det hun har brug for. Tror hun vil elske dig endnu højere hvis du siger "skat det er helt iorden, det finder vi bare ud af, jeg elsker dig uanset hvad" .


  • #25   16. jul 2008 jo selfølgelig er vores forhold det værd gange 1000. og kan godt gi hende det plads hun vil ha men det er lidt svært når man har boet sammen i 4 år man bliver altså virkelig knyttet til hinanden så det bliver lidt svært at slippe hende.

  • #26   16. jul 2008 Jae, men livet er ikke altid en dans på roser .

  • #28   16. jul 2008 Camilla ™<3 .
    har skam klaret mig flyttede hjemmefra da jeg var 16 alene i 1½år men kan jo håbe på at der bliver noget godt ud af det


  • #30   16. jul 2008 hun er nok træt at tætheden i jeres forhold :)giv hende den plads hun behøver mester

  • #31   16. jul 2008 Kasper, Kom nu ud af vagten og kom med ombord kå kødvognen.
    Der findes squ andre fisk, hvis ikke, bedre fisk, der fortjener dig bedre.
    Og ikke sådan en der behandler dig som skidt fra en fugl, hun vil gerne have nyt kød, og jeg siger til dig, det skal du også gøre, jo længere du venter, desto sværere er det for dig at komme videre. Get over it and get out. smiley


  • #32   16. jul 2008 Sø-Mand-Pirat ^
    luk dog røven din nar


  • #33   16. jul 2008 Sø-Mand-Pirat ^ - Du da godt nok svinsk var ?


    Kasper J, - syntes også du skal give hende en chance smiley held og lykke smiley


  • #34   16. jul 2008 Ouch... @ Pirat, Det gjorde ondt i bukserne på Kasper J, kan jeg forstå !

    Den var god, Pirat. Ditch the bitch.


  • nicklas h
    nicklas h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 47
    #35   16. jul 2008 drop hende det kommer alligevel ikke til at holde! når hun siger hun godt vil klare sig selv!
    kan hun jo ikke elske dig vildt meget?
    jeg syntes hun stikker dig lidt bagi hvis det er det´man siger

    håber du klare dig igennem den hårde tid! =D


  • #36   16. jul 2008 ja pirat den ramte plet.

    giv ikke den bedragende ko en chance for noget som helst, bare det hun har haft/har de tanker var nok til jeg brændte sammen og gik min vej.

    har aldrig set forhold blive bedre af man flytter fra hinanden!

    og sgu da slet ikke hvis i har kunnet bo sammen i 4år uden problemer.

    hun er bare kommet videre i sit liv, og synes du er kedelig.

    life sucks.

    det der ikke slår os ihjel gør os stærkere.

    så få det dog overstået som en mand og drop hende mens du stadig kan, inden hun ligger i kanen med en anden efter en bytur alene, nu er du der jo ikke til at forstyrre dem.


Kommentér på:
kæresten vil prøve at bo alene??

Annonce