{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Når forældre dræber {{forumTopicSubject}}


http://www.bt.dk/danmark/syv-gange-har-foraeldre-slaaet-deres-boern-ihjel-i-aar-derfor-slaar-det-klik-for



Endnu en gang kan vi læse om en far der har taget livet af sine børn, og deres mor.

Det er en forfærdelig ting der for os andre er totalt uforståelig, Man dræber det vigtigste i ens liv, et lille væsen der lever i forvisning om at forældrene er der for at beskytte dem og hjælpe dem.

Hvad får disse mennesker til at udøve en så utænkelig og ond handling. Jeg ville ønske at der blev sat flere kræfter ind på det område og at omgivelserne kunne se at der var noget under optræk.

Men desværre er det umuligt at aflæse hvor langt ude disse forældre er, de skjuler det godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når forældre dræber
  • #4   12. apr 2017 #2 Anella, jeg forstår til fulde din modstand mod at være tolk i lige den sag, det var en velovervejet ugerning og ikke et affekt mord, og Morderen var ikke modig nok til at tage sit eget liv, men formåede at brænde sine egne døtre, det var okay.
    Føj.

    Og underligt går denne tendens gerne igennem alle mordene, de kan godt tage deres nærmestes liv, men ikke deres eget.KUJONER. smiley smiley smiley smiley smiley



  • #6   12. apr 2017 Ja undskyldninger er der nok af, jeg er virkelig oppe at ringe i forhold til sådanne nogle sjofle individer, smiley smiley smiley smiley

  • #9   13. apr 2017 #8 - der er meget rigtigt i det du skriver - alle overskrifter er stort set også en Familietragedie med skilsmisse og en kamp om børnene - det er bare så ulykkeligt, at det ikke kan blive mere ulykkeligt.

    Men det er en grusom død disse børn har oplevet forinden, jeg vil sige det på den måde, godt at de er døde, de har det "godt" nu, hvor det ikke kan være anderledes.

    Når M/K vælger at udrydde hele familien, så tror jeg, det handler om afmagtsfølelse, kaos i hjernen kan ikke se en løsning på, at komme videre og måske ulykkelig kærlighed.

    Jeg tror ikke på, at der findes lykkelige skilsmisser, det er bare noget, nogen siger - livet er ikke nemt og jeg synes, det er blevet meget svært .....

    Brønshøj drabene her for nylig er faderen blevet indsat i surrogat på psyk smiley


  • #10   13. apr 2017 Ja man har slet ikke fantasi til at forestille sig hvordan den 13 årige havde det da han bankede på naboens dør på flugt fra faderen, det må have været et helvede og en afmagts følelse for de stakkels børn, hvor de to ældste på 13 og 15 år kunne forstå alt hvad der foregik. smiley smiley smiley smiley smiley

  • #11   13. apr 2017 Ja, jeg mangler ord - det er så ulykkeligt smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #12   13. apr 2017 Ja jeg er helt enig med jer, men jeg vil nu gerne forsvare den bedstefar der skød i retten, han har jo set hvordan hans datter og barnebarn har haft det af H-til og er ret sikker på at os der har børn og børnebørn kun ønsker dem alt godt, så har jeg nok ikke sagt for meget og hvem vil se sine kære lide.

Kommentér på:
Når forældre dræber

Annonce