{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

PWO hvordan ser jeres ud.? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, har oprettet den her tråd for at vi kan dele lidt erfaringer med hinanden, med henblik på pre workout.

Hvordan ser jeres pre workout meal/shake/pwo produkt ell. ud.?


mit ser ud som følgende:

35 g. Timereleased proteinpulver.

20g kulhydrat

1 stk banan a ca. 100g på cykelturen ud til centret.


dage hvor jeg er helt i kulkælderen, bruger jeg et N.O produkt, 20 g kulhydrat og min daglige ration af creatin i shaken (creatinen har ikke noget med workouten at gøre på den måde, men der er bare maksimal indtagelsesforhol, grundet den kulhydratrige væske.)


Min shake tager jeg ca en halv time inden max 3 kvarter inden træningspassets start.


Jeg får af dette et super stabilt energiniveau, der holder igennem hele passet og synes personligt det virker bedre end produkter som f.eks. n.o Explode osv. smiley



Hvad med jeres, gode og dårlige erfaringer kunne være interessante.! smiley

På forhånd tak og god dag derude. smiley


Kommentarer på:  PWO hvordan ser jeres ud.?
  • #2   20. sep 2012 Hvor mange gram svare "en lille scoop" creatin til.? smiley

    - Et lille godt råd er, at gøre dit creatinindtag uafhængigt af din proteinshake.
    For at få maksimalt ud af din creatin og maksimal optagelse, så opløs det i juice, det har et højt indhold af kulhydrat, som øger optagelsesævnen. Nogle kan slet ikke optage kreatin uden det kommer i forbindelse med en kulhydratholdig væske. Derudover går protein og creatin ikke så godt i spænd sammen, altså på samme tid smiley


  • #3   20. sep 2012 Min frokost er normalt helt fint til mig.
    Dog varrierer det om det er basmati ris eller brune ris alt efter hvornår min træning begynder. Nogle gange kan der godt ryge en Red bull eller lign. men er ret koffein sensitiv så flyver rundt af det hehe


  • #5   15. okt 2012 mit ser sådan her ud
    20 min før træning 20g waxy maize, 1 teske bcaa, 5g kreatin, 15g whey protein
    Undertræning 20g waxy maize og 1 teske bcaa, 5g kreatin (et god råd bland op med noget saft uden sukker)
    Efter træning 20g waxy maize og 15g whey protein
    20 min efter 20g havregryn og 20g whey protein


Kommentér på:
PWO hvordan ser jeres ud.?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




x