{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Tungepiercing? {{forumTopicSubject}}

vidste ikke lige hvor jeg skulle placere emnet sorry hvis det sat forkert..
aner heller ik om tungepiercing er stavet rigtigt, bær over med mig smiley

- hvordan helved får man overtalt ens mor til at give en lov til at få lavet tungepiercing?
jeg har virkelig ingen ideé om hvordan jeg ska spørge hende?

nogen der har prøvet det? :b hva gjorde i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tungepiercing?
  • #2   31. aug 2008 Hm. hun sir helt sikkert nej :b
    - Jeg vil ikke acceptere det smiley jeg vil ha én :b
    Hvordan ville du spørge pænt? :b

• #3   31. aug 2008 Sophie's Døgnflue ! - lidt svært at være skide sur, fordi det indebære at jeg ikke gider spise sammen med dem, og hvis jeg selv skal betale min mad de næste 6 måneder, så går jeg fallit? :b

• #4   31. aug 2008 Jeg spurgte min mor, om hvad hun synes om tungepiercinger, og piercinger i det hele taget. og hun råbte bare: METTE, NEJ! DET ER SÅ GRIMT, DET MÅ DU ALDRIG FÅ!

Haha. smiley

• #6   31. aug 2008 Ja okay Mette ! - så der vel ik så meget at gøre i dit tilfælde :b

• #7   31. aug 2008 så siger hun at det er en dårlig ideé smiley

• #8   31. aug 2008 Sophie's Døgnflue ! - omg. lyder lidt underligt :b får du din vilje efter hvor sur du blir?

• #10   31. aug 2008 haha, det kan du vel ha ret i camilla? jeg må prøve smiley

• #12   31. aug 2008 Er du ikke en dreng :o?

• #13   31. aug 2008 Morten N - hvordan regnede jeg med der ikke ville komme sådan en båtnak som dig og blande dig smiley foredomme, foredomme smiley Nej jeg er bestemt ikke til fyre, jeg har verdens dejligste kæreste (PIGE!)

camilla - det var en god ideé smiley problemet er bar jeg os bruger mine penge på sprut? :b

• #14   31. aug 2008 altså.. find nogle gode argumenter for, hvorfor hun ikke kan sige nej.
    F.eks. at den ikke er tydelig. og at.. hvis du ikke "leger" med den, så skader den ikke dine tænder. når du en gang bliver træt af den, så kommer der intet ar..
    osv. smiley
    det var sådan jeg overtalte min mor.

• #16   31. aug 2008 men mor sagde jeg ik måtte få en så blev jeg sur og tog til herning og fik en så blev hun skide sur heeh og ville tage den du og alt mulig men så flyttede jeg op til ming far for han ahr hele forældrer myndigheden og han sys det er super fedt jeg tør at få en

• #17   31. aug 2008 Hvis din mor ikek vil have det, så vent til du er 18..

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor man skal pierce og tatovere sin krop før man blvier myndig :S

• #19   31. aug 2008 Jeg undre mig over hvorfor i får det lavet alligevel ? Altså et nej er vel et nej. Og sådan er det. Jeg må heller ikke få en tus endnu . Og så får jeg ikke en tus. Sådan er det jo. Accepter det.

• #20   31. aug 2008 Jeg vidste med 100% sikkerhed at mine forældre sagde nej, så jeg gjorde det bare uden de vidste det, så da jeg havde fået den lavet ringede jeg til min far og sagde det, han sagde bare hvor er du dog dum futte, kom hjem og vis mig det, og det gjorde jeg så, så blev han skide sur . 3mdr efter ik jeg lavet en mere i tungen . og nu 14 dage før jeg fyldte 18år fik jeg da lige lavet en madonna også og en tatoo. haha, så kan de lære det. (min far er ikke så sur mere) jeg har 5 store brødre og de har aldrig gjort sådan så han forstår ikke at jeg som eneste pige ud af 6 lige skulle gøre det . hehe

• thomas s
    thomas s Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #21   31. aug 2008 du skal bare sige " jeg vil gerne have en tungepiercing, og mangler bare jeres accept. Btw, hvis i nægter, så får jeg den bare lavet som 18 årig, så det eneste det "nytter"´, hvis i nægter, er at jeg bliver sur og skuffet.." go get 'em.

• thomas s
    thomas s Tilmeldt:
    jun 2008

#23   31. aug 2008 det fede ligger jo heller ikk i at trodse sine forældre?..
    det er vel at få sin vilje ;D så er det da bare trælst at skulle kæmpe med de gamle først..

• thomas s
    thomas s Tilmeldt:
    jun 2008

#25   31. aug 2008 cammila, hvorfor ikke? hvis det er rimelige ting man kræver, og som kun effekterer sig selv?

• thomas s
    thomas s Tilmeldt:
    jun 2008

#27   31. aug 2008 Fordi det er komplet latterligt at give en alder på ting. Det er jo ikke ensbetydiget med at man er moden?..
    Jeg ser dog heller ikke noget problem i at børn på de 7-10 år har tattoovering.

• #28   31. aug 2008 ringede til min mor og sagde jeg havde fået det, for at se hendes reaktion, og hun blev møg sur, så jeg ventede til jeg blev 18 .

• #29   31. aug 2008 Hvis du er over 16 så tag til holstedbro og få den lavet så kan hun ikke rigtig sige noget til det...:P

• #30   31. aug 2008 tak for svar:) jeg vil blive ved smiley

• #31   31. aug 2008 er du syg man.. intim gal, man aldrig i livet, ikke engang om jeg vil true med det man :b

Kommentér på:
Tungepiercing?

Annonce