3.281 visninger
|
Oprettet:
Highclass / Nexus drenge {{forumTopicSubject}}
.. Ja dem med pokemon hår og det dyre tøj osv.. Hvad er jeres mening om dem? Bruger de deres penge forkert? Der er endda nogen der begynder på det allerede som 14 årige.. Er det for tidligt ? Lærer de ikke at bruge deres penge rigtigt osv osv?
Jeg vil gerne have en SERIØS diskuttion ud af det ..
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 472
kan personligt ikke selv fordrage dem..
men hvordan de bruger deres penge er jeg sq ligeglad med,
jeg var så dum og bruge alle mine på scooter dengang, det var sq endu dummere,, man bliver jo kun klogere med alderen..
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 777
jun 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 53
Masser af dem
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 137 Svar: 1.603
hvis det ik er alt for overdrevet.
Men har ik noget imod dem hvis de ik er for højrøvet
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
Har da selv lidt dyrt tøj, 2 g-star t-shirts, bullrot jakke, sweat, wrung og carhartt cargo pants osv. Men det er sgu begrænset hvor mange penge jeg gider bruge på tøj, og det holder satme også længe. Gider ikke købe nyt bare fordi der er kommet noget nyt.
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
Og ja de der 14 åriges forældre må da mangle hjernen.. ! Vil heller ikke sige det er børnenes skyld ..
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 73 Svar: 734
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 51 Svar: 1.143
Og når de så mødes siger de "hej skat" og kysser hinanden på kinden. I kan også læse deres beskedder hvori der står
"Hej skat, jeg tænker på dig hele tiden, det gør ondt inden i når du ikke er der!!!! Vi mødes til sodavands-party, mange kys fra din babe"
aug 2007
Så her for et par måneder siden hvor jeg går stille og roligt rundt inde i quint og kigger på bukser... (jeg kan godt lide mærket g-star fordi de ser fede ud og de er pisse gode at have på; de passer perfekt) så kommer der en eller anden halvfed snotunge gående ind med hans mor bagefter... det tager ham ikke 5 minutter, så har han fundet sig et par evisu bukser til 1800 kr, og siger til hans mor at hna gerne vil have lige nøjagtigt dem der... hun kigger ikke en gang på prisen, men går over og betaler med det samme...
det er fanme langt ude hvis i spørger mig!
Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
jan 2007
nej men det kan de små lorte pop-svin
aug 2008
nej der er nemlig ingen lighed.
men det tror de jo der, de lever i deres egen lille "nexus"verden
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
jan 2007
aug 2008
aug 2007
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
aug 2007
"andre der tør være sig selv" !?!?! er det de der nexus typer du snakker om der? for de er da overhovedet ikke dem selv... de er "lige som de andre"
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 7
Vamle Metroseksuelle mennesker. Puha, fy for fanden.
Bruger make-up og hele lortet.. Ja det satme for ulækkert.
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
aug 2007
jeg har købt de mærker på grund af at jeg synes det er noget lækkert tøj at have på.. ikke fordi andre folk går i det
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
aug 2007
Jeg vælger tøjets udseende og pasform frem for mærket til en vis grænse. Jeg gider ikke gå i tøj fra Føtex, det kan jeg lige så godt sige... men jeg har aldrig rigtig brugt mange penge på tøj, og før det var oppe med alle de her mærker, gik man jo i f.eks. underbukser fra SuperBest eller et eller andet... fair nok, men jeg synes de sidder ad helvede til... når man har siddet ned, sidder de oppe imellem ballerne selvom det er boxershorts... det gør Björn Borg ikke... Björkvin t-shirts hænger ikke og slasker halvanden meter på hver side af kroppen... G-star bukser falder ikke ned når man går selvom man har bælte på... Det er hovedårsagen til mit tøjvalg... ikke hvad der står på det. Jeg vil ikke sige jeg er ligeglad med hvad der står på mit tøj, men jeg vil meget gerne frabede mig at blive sammenlignet med en nexus-type, for de prioriterer meget anderledes end jeg gør... de går jo 100% op i hvordan de ser ud... dvs. at de nedprioriterer pasform osv. jeg har det lige omvendt
aug 2007
Jeg kan godt følge dig i alt det med mange mod få og dårlige argumenter og alt det der... det er vi enige om...
Vi kan også godt blive enige om at der sikkert findes kvalitetstøj som ikke hedder Björkvin, G-star og Björn Borg, men du kan jo ikke forvente at jeg som enestående person går ud og køber alle forskellige mærker der findes for at teste hvilket der er bedst... sådan er der jo ikke nogen der gør. Man køber jo selvfølgelig det tøj man har hørt gode ting om... sådan er det med alt. Hvis du har 10 venner som hver i sær fortæller dig at f.eks. KIA er en lortebil og de har nogle gode argumenter for det... så går du nok heller ikke direkte ud og køber en KIA.. det ville jo virke lidt mærkeligt... det samme hvis de siger at G-star bukser er gode at gå i, så vil man jo overveje at købe sig et par...
Så jeg understreger det lige igen: Jeg køber ikke mærkevarer fordi alle andre går rundt i det, men fordi JEG godt kan lide at have det på. Du har fuldstændig ret i at jeg går i meget få butikker og handler tøj... og det er fordi de mærker jeg er glade for at have på og som jeg ved laver noget godt og fedt tøj kun sælges i få butikker... det er ikke bare pga. mærket.
Noget andet er så at om man er nexus eller man ikke er ikke afhænger 100% af hvad for noget tøj man går i... men også meget ens væremåde og så mange andre ting.
aug 2007
Ja, men vi bliver jo alle påvirket af omgivelserne uanset hvad det er vi står og skal købe... men det har jeg jo sagt en gang.. sååeh
Highclass / Nexus drenge