{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Ang, hårfarvning. {{forumTopicSubject}}

Hej nu er jeg blevet træt af mit lyse hår
(har haft lyst, mørkt, brunt, kort, lang, mørkt med lyst i, ja rigtigt meget)
Havde tænkt på at farve det mørkt, igen. Men ikke kun mørkt, måske med noget lyst i midten, hele vejen fra pandehåret til nakken. Men havde også tænkt på noget mere vildt, f.eks. noget grønt, blåt, rødt måske lidt mere ovre til højre eller venstre side.
Er meget i tvivl, så hvis nogle ville komme med nogle SERIØSE svar ville der være lækkert smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang, hårfarvning.
  • #1   15. aug 2008 hmm nu har jeg ikke set dig, men synes du skal droppe ideen med den der stribe ned igennem det mørke...:) men måske noget mørkt og sådan lidt halvlangt, ikke super langt, men sådan der er noget lidt langt pandehår også, og så sådan noget rød i nogle steder? smiley

  • #2   15. aug 2008 vil bare lige advare dig..

    rød og andre stærk farver, famler efter et par hårvaske..
    vil sig du hele tiden ska bruge farvebalsam el. andet,
    hvis du vil holde farverne pænt.. smiley

    Men ellers lyder det som en mega fed ide! (;


  • mathine b
    mathine b Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 84
    #3   15. aug 2008 jeg vil sige gå til en frisør og få det farvet, de ved hvad farve der klær hvilken hud farve. om man er meget lyse i huden eller mellem eller mørk. jeg fik afvide at sort ikke klær ret mange da man let kommer til at virke hvid i huden. da jeg selv er for lys til sort. jeg har haft violet (lilla) og og blondt. violet øverst og blondt nederst. det violette holdte ca 3 mrd. og så blev det lysere og lysere.fik en slags rød /orange. til sidst.

  • #4   17. aug 2008 Tak for alle de gode svar, smiley gav mig en bedre idé om hvordan det skal se ud.

    God forgives I dont A:
    Hvis du nu læser mit indlæg bare en lille smule, så ville du opdage ordet "SERIØS". Dette betyder at ligegyldige og latterlige kommentarer ikke skal skrives i dette indlæg. Som jeg kan læse i dit indlæg er det du har skrevet intet med sagen at gøre, da jeg aldrig har sagt jeg vil have farvet mit hår gulerodsfarvet. Jeg ved ikke om du er dum eller hvad du er, det er sku ikke helt let at se. Men så prøv at læse indlæget en anden gang, før du skriver dine kommentarer, det hjælper en hel del.


Kommentér på:
Ang, hårfarvning.

Annonce