{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.715 visninger | Oprettet:

sort til blond? {{forumTopicSubject}}

hej (;
jeg fik farvet mit hår sort i december måned.
og jeg er en der ofte skifter look. - det samme er for kedeligt.
men nu vil jeg gerne prøve at være blond.
havde en farve rast fra min venindes farvning som vi lige havde lavet, som jeg smed i, men mit hår tager ikke imod det. det var så heller ikke L1 eller L1+.
nogle der har nogle råd? : D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sort til blond?
  • simone .
    simone . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 146
    #1   16. jul 2008 du skal have det afbleget.

• #2   16. jul 2008 Gå evt i matas og spørg dem til råds angående hvilke afblegning du skal bruge

• simone .
    simone . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 146
    #3   16. jul 2008 jeg skal også have afbleget mit hvis jeg skal have noget der
    er lysere i igen :S - det tager bare rigtig hårdt på håret at
    få det afbleget, så det er ikke noget der skal gøres for mange gange.

• #4   16. jul 2008 du bør få det gjort hos en frisør.. der er stor chance for dit hår blir orange

• #5   16. jul 2008 Endten bliver det orange eller så falder det af.
    enn god idé vil være at få lavet en masse lyse striber ved en frisør (er de færeste frisøre som vil farve det hele blondt med det samme) også om nogle uger får du flere striber i og sådan fortsætter du til der er flere striber end sort hår også kan du farve det hele

• #6   16. jul 2008 6% beize, med afblegning der lysner så meget som muligt. 2-3 gange skal du farve håret, så det ikke såå smadret igen smiley men self smadret.

• #7   16. jul 2008 Johnny J . n skal da mindst bruge 9% beize hvis ikke 12% .. Hun har jo sor hår . Dit hår bliver formodenlig ikke rigtig blond, men orange/gråt og MEGET ødelagt .

• #8   16. jul 2008 har set mange andre gøre det.
    og deres bliver som andre blondiner.
    men en af mine venindersom skal gå fra sort til blond.
    sad syv timer ved frisøren med striber i,
    og det blev kun mørkebrunt.
    det skal hun hver gang i et halvt år.
    1400 kroner første gang og 700 de andre gange.
    det er jo shit dyrt.

• #11   16. jul 2008 Nikie det er ikke rigtigt . Du kan få noget der over hovedet ikke skader håret, men som håret har godt af .

• #13   16. jul 2008 hvis du går fra sort hår (som evt. er farvet flere gange), vil jeg klart IKKE anbafale at affarve det. Du ender op men en gullerodsfarve, som skal affarves flere gange før den går helt væk, og dit hår bliver total ødelagt af sådan en behandling......Gå til en frisør....gør det ikke selv..

• #14   16. jul 2008 okay. tak får hjælpen (:

• #15   27. jul 2008 * Extensions&Negle *

jo det kan GODT lade sig gøre med 6& beize, 2-3 gange hvis du afbleger det sorte hår til blond smiley

Har selv været med goldwell`s tekniker på det eksperiment, og det lykkes ganske vellykket, det blev bare ikke blond med plantin blond, og det var altså fra en tone højde 3 til 12.
    Alt over 6 smadret håret, og da jeg regner med hun gerne vil opnå langt hår, er det ikke smart.

• #16   28. jul 2008 ja det ved jeg godt det gør, men det gør det jo også med 6 når du gør det mange gange .
    Da jeg havde brunt hår sidste år og ville være blond, blev jeg nødt til at få det farve 5 gange før det ikke var orange mere, og jeg havde kun farvet det brunt én gang. og mit hår var total ødelagt og vi startede også ud med 6 men det kunne bare ikke gøre det andet end orange så de sidste to gange var med 9% .

• #17   13. aug 2008 gå til din frisør og få trukket din sorte farve ud. og få lavet lidt lyse striber. så kan du altid selv begynde og lege med det bagefter. der er jo ikke noget ved at farve dit hår lyst hvis det så ligner en høststak bagefter. og tror mig det kommer det til hvis du selv gør det!!

• #18   20. dec 2008 mit hår er voldbollede og smadret.
    - det er så dumt at farve det fra sort til blond?
    det begynder at falde af og se falsk ud.

Kommentér på:
sort til blond?

Annonce