Vær opmærksomme før i køber tøj {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom.
Her for noget tid siden, var jeg på strøget i kbh. Så nogle af de her tøser som er aktive med at sælge tøj herinde, i en forretning på strøget, vil ikke nævne navne. Men de her tøser købte STORT ind. Og sjovt nok, gik der ikke 2 dage så, så jeg noget af det tøj de var vecd at købe til salg herinde på baboom. Tøj forretningen som de var på shopping i, ligger ikke i den dyre ende. Det er forholdsvis smart tøj til billige penge de har. Der er bredt udvalg til pigerne og derfor var jeg derinde med min søster, da hun også vil se på noget tøj. De her tøser stod foran os i køen for at betale. Som sagt ser jeg noget af det tøj de købte den dag, herinde på baboom til salg ca. 2 dage efter. Der stod at de desværre ikke havde kvitteringen længere, og prisen som tøjet var sat til, var altså ikke billigere end det, som man kan få tøjet til derinde i butikken. Det kan jeg ikke forestille mig. Synes derfor, at det kun er fair at jeg skriver det her, og gør jer opmærksomme på det her. Fordi jeg ikke synes at det kan være fair at man bliver taget i røven på den måde. Det er nok en god idé at finde evt. det tøjmærke man nu ser annonce på, slå det op på nettet, i mange tilfælde er det jo til at finde på nettet, fx. på kelkoo, der kan man få en pris idé på det.
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 17 Svar: 508
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 1.085
Det er også derfor en kvittering er så dejlig, så er der ingen tvivl.
Jeg synes personligt folk der gør sådan er latterlige. Ja det er køber der selv vælger at købe, men det der er at snyde folk bevidst.
jan 2008
F.eks.:
Hvorfor betale 700-800 kr. for en playstation 2 der er flere år gammel, når man kan købe en sprit ny, med 2 års garanti og alt, for kun 900 kr.
Mange tror desværre at alt er guld værd, men det er en helt anden snak.
Tjek tingene på nettet! Du er 1000 gange bedre stillet hvis varen går i stykker eller lign., hvis du har købt i en butik.
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.901
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 777
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 48 Svar: 532
Og folk er selv udenom det- når de ikke gider løbe ned i butikken og kigge efter det
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 90
jan 2008
Følger: 46 Følgere: 45 Emner: 26 Svar: 223
Okay du synes det er iorden?? Næste gang du bliver taget ved næsen og du kommer pivende, skal jeg nok gi dig igen med din egen kommentar. Jeg synes ikke det er iorden! Og hvormeget forretningskvinder der er over sådan nogel tøser, der tjener 50-100,- pr. næse, det kan skam diskuteres. Jeg kan jo reelt set sætte en stopper for det hele nu ved at sige hvem det er, og hvor de har købt tingene. Så tjener de jo ikke en skid på de sager mere jo. Og folk spotter dem fremover. Men det er jo det der altid siges, folk der "tror" de er smarte vil blive opdaget en dag, hvis de kører et show med andre. Jeg behøver sådan set hellere ikke at nævne deres navne her offentligt. Næste gang jeg ser en salgsannonce af deres, og ser en mulig køber, kan jeg via PM advarer vedkommende også har jeg jo hellere ikke stridt imod reglerne!
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.901
Jeg mener absolut at man er 100% selv er skyld i at betale overpris for noget herinde. Alle normale folk der er pengebevist kigger da lige rundt på nettet for at finde en pris på det der sælges.
Hvis køber ikke gider bruge 10 minutter på det så synes jeg da det er fint at sælgeren tjener lidt på det.
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 90
Men det er stadig min holdning at jeg synes det er helt okay de 2 piger de sælger det dyrer end de selv har købt det, det er jo ikke dem der er dumme, men køberen.
Jeg synes det er en fin måde de tjener nogle nemme penge på. Det er bare min mening. Heldigvis har vi ikke alle samme mening.
jan 2008
Følger: 46 Følgere: 45 Emner: 26 Svar: 223
jan 2008
Jeg synes det er klamt og slesk at snyde folk på den måde. Det er jo ikke at handle men direkte at snyde. Der er KÆMPE forskel.
Grunden til butikkerne tjener penge er jo fordi de køber store partier, og derved får mængderabat. Det er okay.
Det er synd for de folk der snydes på den måde. Selvfølgelig er de selv ude om det i et vist omfang, men det er bare ikke i orden at drive forretning på et grundlag der er baseret påp snyd i min verden.
Det burde dog også være sund fornuft at kigge lidt rundt og undersøge andre priser inden man køber.
Vær opmærksomme før i køber tøj