{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.574 visninger | Oprettet:

Casuals holigans. {{forumTopicSubject}}

Nogen der liiige kan forklare mig en lille ting som jeg ikk kan finde på nettet smiley

jeg sidder og skriver om hooligans i dk.

Og jeg kommet til tøjmærker.

Vi snakker self Henri lloyd, fred Perry, burberry, og sådan en sejler mærke?

men er der noget der mere udbredt end andet?

Noget som kun brøndby har på eller kun agf eller fck har på?

Og blander de det eller holder de sig til et mærke?

Dvs man ik har en fred perry polo på og en henri lloyd cap på + blandet emd burberry?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Casuals holigans.
  • Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #1   30. maj 2008 i odense har de "kun" burberry på.. det har de fleste i hvert fald.

• #3   30. maj 2008 vil du ikke sende det du har gang i at skrive? smiley vil meget gerne læse det igennem.

til dit spørgsmål... Folk går i det der klæder dem! og der passer til deres stil kan være alt fra henri lloyd blandet osv.. nogle gange os bare alm tøj.. men normalt har nogle uofficelle grupperinger deres egen dresscode fra kamp til kamp..

• #5   30. maj 2008 Hugo B - Burberry var.. det blev alt for mainsteam for alle andre dvs de fleste er gået lidt væk fra burberry.

• #6   30. maj 2008 hvad har de forskellige klubber på? nogle der ved det?

• #7   30. maj 2008 Jeg ved ikke hvad de forskellige klubber benytter sig af.
    Men ved at stone island er rimelig udbredt blandt hooligans.

• #8   30. maj 2008 BanDitte * som sagt går jeg jo ikke i skole smiley Der bare alt alt alt for mange der skriver ting om Uofficelle grupperinger, hooligans, casuals, og ultras der ikke passer.. derfor vil jeg gerne se hans opgave smiley og se om han har tjek på det..

• #9   30. maj 2008 arh tro mig smiley jeg ved godt hvad jeg skrive om. Det var bare lige tøjstillen i andre klubber end gf jeg skulle bruge smiley

• #10   30. maj 2008 jamen hvis du ved det? ved du forhåbentlig også at der ikke er nogle bestemt tøjstil til nogle klub? men til grupperingerne i stedet??

• #11   30. maj 2008 århus casual går vel stadigvæk i burberry og det gør de andre uofficielle casuals vel også.

uwp gør ikke.

Stone island er fint. bare du ik render med mærket på armen fordi så du en wanna be eller bare alm casual

• #12   30. maj 2008 BanDitte * HAHAHA smiley Så mangler du bare en slikke pind og miniskirt og lange strømper smiley og en fræk top såe du klar smiley og så er du rollergirl smiley HAHAH

• #13   30. maj 2008 Paintball for ever! !

vi må fortsætte en anden dag smiley Skal på arbejde nu smiley

Hygge

• #14   30. maj 2008 BanDitte * arh så må du bare nøjes med miniskirt og top smiley hehe smiley

• Rune R
    Rune R Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #15   30. maj 2008 Det skiftet meget fra sæson til sæson hvad der er på mode! Men der er mange klassiske mærker som er på mode hvert år.

Men oftest skifter moden da der er for mange der går i det samme. F.eks. i starten var der kun få der gik i Burberry, men hurtigt blev det et mærke alle der rendte rundt i, også "pop-drenge" begyndte at gå i det. Derfor mistede mærket dens eklusivitet.

Stone Island eller SI, var der heller ikke mange der havde i starten, men hurtigt blev det et mærke man skulle gå i hvis man skulle være en "ægte" hooligan, derfor var der mange "små" drenge der købte det for at være seje!
    Det gjorde så at de rigtige hooligans pillede SI mærket på armen af, for at symbolisere de var rigtige hooligans, og klar på at slås.

Men der er mange hooligan mærker, bla. CP Company (Kendt for deres legendariske Mille Miglia jakke med briller i hætten), One True Saxon, Adidas (Var specielt kendt for deres sko i 80erne), Duffer, Aquascutum (Minder lidt om Burberry pga. de også havde tern på mange af deres produkter), Henri Lloyd (Forholdsvis billigt, derfor er der mange der går i det), Hackett (Meget brugt i England, men mere eller mindre mainstream i Danmark), Prada (meget eksklusivt), Paul & Shark (Kendt sejlertøj), Lacoste (Er så småt på vej frem igen.)

Selvfølgelig er der mange mærker, så dette er kun et meget lille uddrag!

Håber du kan bruget det til noget;)

• #16   30. maj 2008 6876
    Adidas Originals
    Adidas Originals Boys
    Aquascutum London
    Belstaff
    Belstaff Kids
    C.P. Company
    C.P. Company U16
    Duffer of St. George
    Faconnable
    Garbstore
    Hackett Boys
    Hackett London
    Henri Lloyd
    Kickers
    Lacoste Footwear
    Lyle & Scott
    New Balance
    Nicholas Deakins
    One True Saxon
    Paul & Shark
    Paul & Shark Cadets
    Pringle of Scotland
    Puma
    Seal Kay
    Stone Island
    Stone Island Denims
    Stone Island Junior
    Thomas Burberry Lifestyle

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
    #17   30. maj 2008 Jeg har faktisk en 1 g opgave om hooligans... Med personlige oplevelser... fik et 10 tal...

• #18   30. maj 2008 yesh yesh.

Henri lloyd ses som billigt og dårligt eller hvad?

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#19   30. maj 2008 Nej bestem ikke... Henri Lloyd er et anderkendt mærke...

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#20   30. maj 2008 *bestemt

• Rune R
    Rune R Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #21   30. maj 2008 Ved sgu ikke hvor anerkendt Henri Lloyd er! Der er sgu alt for mange der går i det! Problemet er at du kan købe det over alt, det er ikke et mærke der kun er få som sælger!

Og som sagt, det er ikke særlig dyrt!

Hvis du ikke vil være alt for mainstream så hold dig fra HL!

• #22   30. maj 2008 Seal Kay
    Stone Island
    C.P. Company
    Hackett London
    Duffer of St. George

Kig efter disse smiley

Kommentér på:
Casuals holigans.

Annonce