{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

 ja ja  -
ja ja -
Tilmeldt:
15. feb 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20

EVISU FAKE ELLER ÆGTE {{forumTopicSubject}}

...
det kan sku godt være den her debat har været oppe at vende før , men sys det utroligt så meget fake der bliver solgt af mærket evisu herinde, men alligevel, fake eller ejj , hvis man kan lii bukserne så fuck da det look og "klasse" om det ægte eller ejj , jeg giver mig 100% og siger at de fleste #evisu# man kan købe sig til der det sku nærmest de fake der har det fedeste look men så burde folk ikk ta så meget for dem NÅR de er fake . . .

- men ved ikk hva sys i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EVISU FAKE ELLER ÆGTE
  • #1   19. apr 2007 Jeg har ikke noget i mod fake, men vil aldrig købe evisu om det så er ægte eller fake!

    Og fake kan godt se lige så godt ud som ægte...


  •  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #2   19. apr 2007 AnnSofie Juul
    sys det er typisk , jahh hvad skal man kalde det . " first class biitch"
    udtryk med ahmen hvis man vil ha evisu så må man købe dem ægte osv , og man kan kun gå i ægte ....
    det er skam os et spørgsmål om penge , ALLE vil jo fremstå som en dfer har kassen menm alligvel bliver det sku mange penge hvis maqn skal gi 1500-2000 for et par busker når du kan få nogen fede der kaldes fake som ikk er lavet af samme producent til 400-700 som os er fede jo
    - der er så meget tøj og alt mulig andet i verden der er fake , men det kan jo kun overleve dem der laver det hvis fiolk køber det , og der kommer jo mere og mere af det så det betyder jo at folk rent faktisk er ligeglade med om det er ægte eller fake


  • #3   19. apr 2007 Hmm jeg tror hvis jeg gik i fake evisu bukser ville jeg føle mig lidt ynkelig? altså det ville virke som om man prøver at være noget man ikke engang er? Er det fedt?

  •  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #4   19. apr 2007 PRÆCIS!
    hvis folk er så dumme at de selv tror de sælger ægte men det alligevel er fake , så er man da ikk for spids ...
    men er enig Donkey kong
    man kan ikk se forskel på dem ....
    og sys bestemt ikk man bliver mindre "sej" af at gå i fake end ægte ....


  • #5   19. apr 2007 Nåå AnnSofie du var sgu lige lidt hurtigere....

  •  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #6   19. apr 2007 det er vel et spørgsmål om look os , ikk at være noget...
    hvis det er feddt er det vel okaY smiley
    utrolig at fake og ægte for folk til at føle sig så store ...
    ægte må være et stort ord for nogen hvis ikk de kan gå i fake , så burde de gå i gucci armani osv ...
    hvis de er så fine på den


  • #7   19. apr 2007 Jeg er ligeglad om det er mærkevare eller ej, køber det jeg synes er fedt. Har købt 2 par fake diesel bukser, de er sq rigtig fede og god kvali og man kan seriøst ikk se de er fake...så jeg er ligeglad...hovedsagen er at jeg kan li dem

  • #8   19. apr 2007 Henrik: Præcis...godt sagt

  • #9   19. apr 2007 Henrik det giver jeg dig 100% ret i jeg gider sgu heller ikke det der evisu skidt der gucci osv. Jeg går faktisk næsten ikke i mærkevare, men jeg synes selv jeg ser fin ud alligevel...
    Men ja tøj burde ikke få en til at føle sig så fiiin på den, men det er der jo nogle der synes de gør...


  •  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #10   19. apr 2007 præcis , det er FUCKING TØJ #outfiit#
    det er efter egen stil osv hvad der er fedt , og burde ikk få indflydelse påen som person om man kan gå i fake eller ægte


  • #11   19. apr 2007 Der er bare også nogle der selv føler sig fake hvis de køber fake bukser, og det kan jeg sagtens sætte mig ind i... MEN hvis de italienske fjolser sætter prisen op på 3000 kr for et par bukser kan de sgu heller ikke regne med andet ! det kan godt være man røv render dem ved at købe fake, men de røv render da også lidt os andre ved at sætte prisen så højt op for et lag stof og maling....

  • #12   19. apr 2007 Jeg køber sq bukser alt efter hvor fede de er! om de koster 200 kr eller 2000 kr er et fedt! (hvis de koster 200 kr er det jo bare en bonus! så er der det mere at drikke op i byen!)

    Syntes det er grineren! at dem der ofre 1000 - 2000 kr går i deres bukser indtil de ser nogle andre i nogen magen til også bliver de smidt ud! ;D syntes sq det er alt for grineren!

    de busker jeg har givet mest for var et par til 800 kr! og jeg bruger dem indtil der er huller overalt! hvis buske benene er ved at gå i stykker helt nede i bunden! så klipper man dem bare til! og BAM du har et bare dejlige knickers til sommeren! ;D

    <--- neiiih! jeg burde være tøj rådgiver hos Fætter BR!


  • #13   19. apr 2007 Regitze vil du ikke lige prøve igen ? jeg er ikke helt med =)

  • #14   19. apr 2007 Tænk lige over hvis alle begynder at købe fake så støtter i folk som stjæler tøj fra andre. Kan vel godt sige: "Hæler er lige så god som stjæler" smiley

    Så hver gang i køber fake så er i med til at støtte at de ikke laver nye modeller af deres tøj.

    Fake = gay.


  •  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #15   19. apr 2007 det er jo så den konkurrence de må ta op , hvis deres tøj er for dyrt kommer der noget lii så fedt hvis ikk federe til billigere penge folk hellere vil støtte , også betaler vi ikk overpris og gør dem tykke bag ørene med vores overbetalte benge for tøj smiley

  • #16   19. apr 2007 Kan ikke forstå hvad det er folk brokker sig over når alt kommer til alt er det jo køber der bestemmer prisen på varen..

    Vare for dyr = Ingen købere = Intet salg = Vare sælges til spotpris = Køber

    Ergo køber bestemmer prisen.


  • #17   19. apr 2007 Jo så prøver man, men det er bare surt at penge skal afgøre om man prøver at være sig selv eller ej. Jeg går ind for at hvis man bare selv er tilfreds så er alt fint.
    Hehe tak =)


  • #18   19. apr 2007 Hvis man føler sig "sej" i ægte tøj så man fandme mærkelig, tøj er tøj! Jeg vil da hellere føle mig sej hvis jeg gik i pænt tøj som habit osv! Det der sku mere stil over...

    Jeg køber ikke fake, kun hvis jeg er i udlandet og ser noget fedt, men ellers køber jeg tøj i alm tøj butikker og giver fandme ikke over 500kr for et par bukser!


  • #19   19. apr 2007 Gutter opfør jer nu pænt =) Der skulle jo helst ikke komme nogen til skade hehe =)

  • #20   19. apr 2007 Megafedt at nogen giver kassen for et par ægte bukser og så render der en masse rundt i fake til en brøkdel af prisen. Og så kan man ikke engang se forskel.... HA HA SNYDT.....

  • Nanna K
    Nanna K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #21   19. apr 2007 Vil give AnnSofie ret. Der er en grund til det hedder mærkevarer.

    Og jeg har haft denne diskution med folk før og du kunne ikke få mig til at ændre mening. Jeg vil hellere give 1000kr for et par ægte bukser og så måske har brugt alle pengene end at købe et par bukser til 300 som skulle ligne, for se det i øjnene det gør de altså bare ikke 100% ! De dyrere bukser er meget bedre kvalitet hvorimod de billige fra vero moda eller lign. måske holder et par mdr. (Der er en grund til i får fake varene så billige, ikk ) Og syntes altså heller ikke det er så fedt hvis man ser en anden i de ægte og man så får spørgsmålet: Er dine fake? Det jo ikke fedt. Der er nok mange som vil mene jeg lyder snobbet men det okay smiley Hver sin mening, ikk.


  • #22   19. apr 2007 Hmm Nanna. Jeg kan godt se hvad du mener og giver dig ret i halvdelen af det =)
    men mener du altså at hvis et par bukser koster under 800 kr f.eks. at de ikke kan holde længe? Fordi selvom de er fake koster de jo stadig en hel del gryn i forhold til nogle bukser fra jack & jones men i forhold til de ægte er det jo ingen ting. Men kan du se hvad jeg mener =) ?


  • #23   19. apr 2007 Jeg købte sku da et par fake bukser, og de holdt sku længere end et år og det er mere end rigeligt for et par bukser...

    Desuden så går man sku da ikke rundt og spørger om man går i fake tøj :S Tøj skal jo bare være på kroppen


  • Nanna K
    Nanna K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #24   19. apr 2007 Nej nej ikke sådan jeg mener det. Køber selv alm. jeans til 300 kr hvis jeg finder nogle jeg syntes er fede. Og de kan sagtens holde længe.

    Men kunne aldrig finde på at købe en par fake diesel f.eks. Og et par fake jeans / bukser holder altså ikke ikke lige så længe som de ægte da de er lavet af et meget billigere stof, der er jo netop også grunden til de fake kan blive solgt så billigt fordi stoffet har været billigt at købe og lave, hvis du forstår mig ? smiley


  • Nanna K
    Nanna K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #25   19. apr 2007 Hehe jo folk spørger om det er ægte eller fake. Hvis du skal sælge spørger 8 ud af 10 også om det.
    Og hvis man har en fake trøje kan folk godt finde på at spørge. smiley


  • Nanna K
    Nanna K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #26   19. apr 2007 Men altså - nogle går bare mere op i tøj end andre. Og er der da ingenting galt i? Ligesom nogle køber tøj til en 50'er fra genbrugsforretninger og er der absolut heller ikke noget galt i. Såå slap af mennesker smiley Respekter hinanden for søren da ;D

  • #27   19. apr 2007 arhhh ok er med nu =)

Kommentér på:
EVISU FAKE ELLER ÆGTE

Annonce