{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.518 visninger | Oprettet:

Armani, ægte eller kopi? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kik på et tørklæde. Det skulle være Armani, men jeg aner ikke om det er eller ej. Er der nogen der kender til nogle små fif til hvordan man kan finde ud af det? Jeg går ærlig talt ikke så meget op i mærker, men jeg er helt vild med farven. Alligevel vil jeg jo ikke betale en halv bondegård hvis det bare er en kopi, for så burde det design jo kunne findes billigere.
Farven er fersken, og så med lidt mørkere prikker, og omvendt på den anden side. Stoffet er "krøllet" og det skulle gerne være 100% silke. Der er et sort mærke i det ene hjørne hvor der står "Giorgio Armani", og så er der et mærke til inden under der (hvor der sikkert står 100% silke osv).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Armani, ægte eller kopi?
  • #1   14. apr 2007 der skal sidde et ægtheds mærke i en a enderne hvis det er ægte .

• #2   14. apr 2007 Hvordan ser sådan et ud? Som sagt er der et sort mærke i enden hvor der står "Giorgio Armani".

• #3   14. apr 2007 tag den med til en forhandler af tøjet - de er nok de eneste der kan fortælle dig om det er ægte eller ej..

• #4   14. apr 2007 Desværre har jeg ikke mulighed for at tage det med til en forhandler da jeg ikke har købt tørklædet endnu. Jeg tror jeg vil tænke lidt over det.

• #5   15. apr 2007 det er ægte efter den måde du har beskrevet mærket .

• #6   15. apr 2007 Tak for hjælpen. Jeg vil satse på det er ægte så.

• #7   15. apr 2007 HAr du set/mærket tørklædet??? For hvis du har set det og der ikk er nogen former for ægtheds garantier som sælger kan stille synes jeg du skulle bede om lov til at gå ned og få forhandler til at kigge på det... Hvis jeg havde købt mig et møg dyrt tørklæde/sko/bukser eller taske ville jeg da klart gemme bonen for fremtidige reklamationer... Er ikk klar over om man også får noget ala en dustbag med som når man køber tasker.Gør man det og har vedkommede intet at vise dig ville jeg holde snitterne fra det...Men jeg er mistroisk anlagt og tager ikke en mands ord for gode varer..
    No offence du er selv skeptisk til at starte med.Der er en der siger det er ægte.. Vedkommende er jo ikke ekspert på området - ikke for at rakke dig ned Maja *S*.. Men det tager sku heller ikke en kineser ret mange sekunder at sy en lille mærke i et stykke tøj så det ser ægte ud....
    Men brug din sunde fornuft.. Ved ikk hvad tørklædet koster fra nyt og hvad du skal give for det samt hvor gammelt det er..

• #8   15. apr 2007 fluen på væggen :

du har ret men jeg har et her hjemme og det mærke hun beskriver er det der sidder på mit og mit er ægte .

• #9   15. apr 2007 Ja jeg har 5-6 billeder af tørklædet. Jeg ved at Armani har lavet det design (fersken med mørkere prikker). Jeg blev ikke "forelsket" i tørklædet pga mærket, men hele designet af det. Jeg ville dog ikke købe det hvis det skreg fake! Fordi så burde jeg jo kunne finde det billigere et andet sted. Jeg har købt det og venter nu på pakken. Jeg har ikke givet sindsygt mange penge for det, så det er ikke jordens undergang hvis det skulle vise sig at være en kopi.

• #10   15. apr 2007 intra i at sende billederne ? så ka jeg sige om det er fake eller ægte

Kommentér på:
Armani, ægte eller kopi?

Annonce