{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.439 visninger | Oprettet:

(Kun til piger) - Hot Miami Styles {{forumTopicSubject}}

Mig og en kammerat er ved at snakke om at starte en lille forretning med hot miami styles. tror der er mange som kender det.
men for at vi kan bestille et lille lager hjem så er vi ved at lave en lille efterspørgsel så vi ved om det kan betale sig.
næsten alt tøjet ligger i en prisklasse der hedder 200 til 500... ca....
Derfor vil vi gerne høre, før vi bestiller noget hjem, hvor mange som egentligt kunne være interesseret. og om det er toppe, kjoler, shorts, nederdele eller bikinier som interessen lå i.

håber vi kan få lidt hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Kun til piger) - Hot Miami Styles
  • #1   21. apr 2008 Lyder som en kanoon ide,
    i har fået der (:

-men ja, jeg er mest til bikini'erne (:

• #3   21. apr 2008 Jeg kender det desværre ikke xD

Men det lyder meget spændende smiley

• #4   21. apr 2008 ja vi kommer med egen side. som sagt bliver nok heller ikke ret meget som kommer herind. alt bliver solgt fra vores side. men indtil videre kører vores side ikke endnu. lige nogle småting med told der skal ordnes først..

martina. der er nogle der sælger lidt hot miami herinde. prøv bare at søge på markedet så finder du et par anonncer.

• #6   21. apr 2008 det skal altså lige siges at nogle af de toppe de har er ret vovet.
    andre ikke.
    men de siger jo at de er et år eller to forud derovre. og eftersom butikken ligger i usa så er der jo nok ikke så mange som også har det her i DK.
    det er vel et plus?

• #8   21. apr 2008 www.hotmiamistyles.com

til dem der lige vil tjekke (:

• #9   21. apr 2008 vi er nået så langt til at vores sponsor måske har sagt ja til at hjælpe os.
    vi har fået tilladelse af hot miami til at sælge det videre her i DK da de ikke har nogen forhandlere i hele EU.
    men vi må desværre ikke bruge deres billeder så skal til at tage nogle selv når vi modtager den første sending.

• #10   21. apr 2008 præcis Stine L

• #12   21. apr 2008 vi vil jo så gøre det lidt billigere. for fragten koster ca 118.50 kr.
    men når folk køber fra os der har vi jo så betalt fragten fordelt på større forsendelser. så håber på at vi kan gøre det billigere at handle hos os end selv at bestille derfra. men må folk jo selvfølgelig også gerne jo..
    lige nu er vi bare ved at lave en efterspørgsel så vi kan se hvor mange som er interesseret.

• #13   21. apr 2008 Woow, jeg har kun kigget på kjolerne - og der er allerede fem jeg vil have xD

Jeg glæder mig sørme til jeres side er oppe og kører smiley

• #14   21. apr 2008 lyder da som en god ide, i skal dog huske på at der er flere på trendsales fx der også sælger det....så der ER konkurrence på området her i dk.

Du nævner at i ikke må låne deres billeder, hvordan kan det være?
    Ved at der er flere andre der bruger deres billeder på danske sider ...hmmm X)

personligt må jeg dog sige at køb af tøjet på en dansk hjemmeside ikke er noget der tiltaler mig da jeg selv handler meget over ebay hvor det jo også kan købes til billige penge X)

• #15   21. apr 2008 må ikke bruge billederne fordi firmaet siger vi ikke må.. der er jo copyright på dem. så dem som bruger dem på trendsales bryder jo faktisk loven. men vil jeg ikke blande mig i.
    grunden til vi måske kan gøre det lidt billigere er når folk bestiller en kjole hjem så koster det dem ca 120 kr i fragt.
    men hvis vi nu bestilte 20 kjoler hjem så er de 120 kr fordelt ud over 20 kjoler så hvis en kjole kostede 100 kr så skulle folk kun give 106 kr.

men vi håber da at det kommer til at gå godt. håber da der er mange flere som er interesseret.

• #16   21. apr 2008 Ja der er desværre rigtig mange på trendsales der bryder copyrightloven! måske man burde give dem en hentydende besked X)

Er sikker på i nok skal få sådan en side op at køre og sælge en masse...især hvis i er gode til at reklamere og snakke med venner som kender nogen som kender nogen osv...så skal d nok komme til at gå forrygende! X)

held og lykke med det. Du må jo lige huske at linke her på siden når det er smiley

• #18   21. apr 2008 det kan i lige tro. og tak for jeres optimisme. giver os bare større kampgejst til at fortsætte. smiley

• #19   21. apr 2008 der er faktisk en del hjemmesider som allerede sælger det her i dk,samt på ts i stor stil.

og lige en lille reminder: til dem som siger at i skal linke,evt lægge tøjet op herinde på siden,ingen af delene er tilladt på Baboom.

• #21   21. apr 2008 Brownie..
    Det var jeg ikke klar over. skal jeg nok huske.
    samler stadig også kun på efterspørgsler.

• #22   21. apr 2008 se nu ville jeg jo gerne hjælpe alle med at få vores link når vores side kommer op at køre. men må ikke lige offentlig gøre linket herinde på baboom.. nogen der har et andet forslag så?

• #23   21. apr 2008 du må skrive hjemmesiden i din profil hvor der står hjemmeside under dit brugernavn,ikke andre steder.
    -det er reklame for egen vindings skyld,hvilket ikke er tilladt da vi har annoncører som betaler for deres reklame på siden.

• #24   21. apr 2008 oki skal jeg nok huske. og tak

• #25   22. apr 2008 den sidste besked fra dig matilde K forstår jeg ikke lige. kan du forklare nærmere?

• #26   22. apr 2008 i´m in :o)

Giv den gas.. I lever kun en gang og er sikker på i vil kunne sælge det

Gi for it Boys

• #27   22. apr 2008 Det lyder som en god ide og jeg har tænkt på det samme. DOg skal du huske at tøjet koste rjo kun mellem de der 150-250 kr men porto er omkring 7-800kr og plus du skal betale skat af det når det kommer til dk

• #28   22. apr 2008 MEn hvis i vil starte forretring så kender jeg en hjemmeside med nogenlunde samme slags tøj fra tyskland, der skal man ikke rigtig betale skat plus a du varen hurtigt.

• #29   22. apr 2008 nej fragten er kun på 17,99 dollars. så det er ca 120 kr incl tolden og skat.

• #30   22. apr 2008 Alex
    ARhhh Ved ik om det er mig du svare der, men hvis vi snakker om den samme så tro mig så koster det mere, jeg har li bestilt tøj derfra igår og gjorde det også for nogen måneder siden og det blir altså 750 og jeg har ca. købt 12 stk tøj eller sådan og hvis det er du skal en mini forretning så skal du vel nok købe mere hjem

• #31   22. apr 2008 Stephanie S
    ja men tror det er fordi du tænker på tolden oveni. ja den er jo på 40 % af alt hvad du køber plus fragten.. men når du bestiller derfra bestiller du så hvor fragten er de 17.99 dollars eller den fragt der koster over 60 dollars?

• #32   22. apr 2008 jeg kan se nogle mener de næsten skal gå to størrelser op i forhold til det de plejer at bruge hvis de skal købe hot miami. kan det være rigtigt?
    nogen der har købt derfra før. og hvordan bestilte i med hensyn til størrelser?

• #33   22. apr 2008 tar den jeg altid har taget og det er den (International Shipping): $108.86

• #34   22. apr 2008 Alex
    De har sådan en str. skema derinde, så kan man jo selv måle.
    og ved ik om jeg går op nej det mener jeg ik jeg gør deres str er rimelig normale

• #35   22. apr 2008 oki fordi har en veninde som normalt bestiller medium andre steder. hun siger hun bruger størrelse 42. men det er jo næsten 3XL inde på hot miami.. oki jeg kan ellers vælge en fragt der hedder 17,99 dollars.

• #36   22. apr 2008 hmm hvis hun bruger 42 så er hun sgu da heller ik en m hehe..!

• #37   22. apr 2008 men nej syntes som sagt ik tøjet er anderledes men ved da a hvis din veninde bruger 42 så er det sgu ik M så er det mere L XL alt efter hvilket slags tøj du mener altså buks, top mv..

Men som jeg skrev til dig det er et stort stort arbejde

• #38   22. apr 2008 Men regner selv med a skulel det samme, Min far siger han vil hjælpe lidt til med økoimien altså li til a starte med.
    Men har li sprugt om de kunne være intressert i a samarbejde, så venter enlig bar på svar

• #39   22. apr 2008 ja det hjælper at have lidt finanser. det vi kniber lidt med. derfor vi ikke starter med det store udvalg. kun lidt til at starte med.. laver du så også hjemmeside?= har altså lige taget et screenshot jeg kan sende til dig hvis det er... de tager altså kun 17.99 $ for at sende til DK du skal så betale 40% i told men bliver stadig ikke så meget.
    kan kun finde to fragt muligheder. og ingen af dem koster over 100 $

• #40   22. apr 2008 jamen folk må da gerne skrive herinde hvad for noget de synes vi skal bestille hjem. nu mener jeg ikke et åbent forslag som toppe. nej mener mere detaljeret. evt et link direkte til den vare i mener. så bestiller vi noget af det hjem som det første nemlig

• #41   22. apr 2008 VIlle gener starte en butik på strøget, men der mener min far dog li jeg skal have lidt uddanelse først ehhe. Så ja blir nok noget hjemmeside halløj dog ville folk kunne få lov til a komme og prøve tøjet hjemme hos mig og se. Har tænkt at holde sådan nogen pige aftnerne engang imellem hvor man kan komme og se hvad der er og komme og prøve det og sådan.. Men ja arbejder stadigvæk med iderne smiley

• #42   23. apr 2008 Vil bar li sige a jeg har fået en aftale med dem om nogle fede rabatter og jeg må gerne bruge deres billeder ( da jeg er en meget stor kunde ) hihi..
    Så jeg går nok snart igang med siden

• #43   23. apr 2008 det lyder da godt. jeg fik bare en mail om at brug af deres billeder var brud på copyright loven og at jeg ville blive retsforfulgt hvis jeg gjorde det.
    men de har jo givet lov til at sælge deres tøj så vi tager da bare selv billeder så.. det gør det så lidt mere besværligt men det går nok.
    men siger da held og lykke.

• #44   23. apr 2008 jeg kunne vel ikke få nogen til at gå ind og finde nogle forslag til hvad i ville købe derinde og så bare skrive ITEM nummeret til mig. så vil jeg sige rigtigt mange tak.

smiley

• #46   7. maj 2008 hehe det er jo det.. vi regner med at have fået et mindre lager hjem her midt på måneden.
    skal lige siges at det er lidt først til mølle for vi har kun bestilt nogle af dem hvor det kun er en i hver størrelse for at se lidt hvad folk vil ha.
    så vi har bestilt ca 3 toppe. 3 kjoler og 3 bikinier hjem. og så en i hver størrelse.
    så når vores side kommer op at køre, som allerede er ved at blive lavet, så kan der desværre ske at når nogen bestiller så er de allerede solgt. men vi vil prøve at holde siden opdateret så meget som muligt så ingen kommer til at bestille forgæves...
    men ellers kan man jo bestille hos os til når vi bestiller mere hjem til lager. så kan der bare gå op til 3 uger før i modtager det. men vi arbejder så hurtigt og hårdt vi kan for at ingen bliver skuffet.
    Da vi alle har arbejde ved siden af har vi valgt at tjene lidt mindre men så yde en større kundeservice istedet...

• #47   16. maj 2008 alt det vi køber hjem sælger vi til en pris der ligger mellem 2 og 300 kr ca.. hvad synes folk om de priser?
    til at starte med skal det lige siges at priserne bliver ikke sat ned.
    vil bare gerne lige høre folks meninger...

• Cecilie S
    Cecilie S Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #48   20. sep 2011 Har i stadig noget af det? smiley

Kommentér på:
(Kun til piger) - Hot Miami Styles

Annonce