{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Absolut bedste kvalitet herre T-Shirt ?! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg søger et eller de herre tøjmærker der har den absolut bedste kvalitet. - Jeg er interesseret i at betale for tøj der holder så længe som muligt.
Jeg er ikke interesseret at betale særligt meget for selve "brandet" - Som man gør med meget modetøj.

Den bedste T-Shirt jeg nogensinde har haft, var dejlig tyk og holdte i Ca. 10 år, blev ikke slidt at se på. Var af det danske mærke: Iceman, der nu er gået konkurs desværre.

Er det bare Fjellreven tøj man skal købe? Hvis man er ude efter fx. T-shirts der holder længere end normalt? Eller er deres t-shirts blot ganske standard?

Jeg har prøvet at købe T-shirt efter gram pr.m2 - Jeg har lige købt en på 220 gram pr. M2, men den er ikke kommet hjem endnu. Nu må vi se. Vægt er jo vel ikke direkte lig med kvalitet.

Men min gamle Iceman t-shirt der holdt så længe og jeg havde så kært var betydeligt tykkere end fx de sindssyge tynde man kan få fra fx. Asos.

Så fortæl mig hjertens gerne hvilke t-shirts til mænd du kender der er af bedste kvalitet.

(Hvis ikke du kan være seriøst med på denne nørdede snak, så lad vær med at kommentere.)
Off topic bliver slettet og anmeldt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Absolut bedste kvalitet herre T-Shirt ?!
  • #2   16. maj 2020 De bedste t-shirts er altid dem der bliver bedre og bedre jo mere de bliver vaskede og det vil for størstedelens vedkommende være mærkerne indenfor arb.tøj Kansas, Mascot m.m.

    Disse udmærker sig netop ved lang holdbarhed 25+ år og er som oftest fremstillet af lige dele bomuld, dyreuld og polyester.

    Jeg går stadig i mine 25 år gamle arb.giver betalte t-shirts smiley


  • #3   16. maj 2020 Cody

    Enig- har også en del t-shirts fra Stedman, Kansas, som er 25 år gamle og stadig ingen huller. Det har altid været sådan at arbejds t-shirts er af god kvalitet og tykke - Jeg kan huske en sælger som kom forbi med et udvalg så man kan vurderer kvaliteten.


  • #4   16. maj 2020 Jeg har 2 T-shirts henholdsvis en rød og en grøn, som jeg har haft i mere end 30 år, og de ligner nye T-shirt, de har ikke mistet farve eller noget.
    Mærket er Lacoste.


  • #5   21. maj 2020 Jeg er meget glad for et mærke der hedder gasp, det er godt nok trænings tøj de laver men kvaliteten er vildt god.. Har nogen t-shirts jeg har brugt til træning de sidste 8-9år og de holder stadig, trykket på nogen af dem er godt nok lidt forvasket efterhånden, men de bliver også vasket hvergang jeg har trænet i dem..

  • #6   21. maj 2020 Thomas

    Kender du nogle steder med korte bukser med elastik - du ved en gammel far buks, fordi jeg til tider har lidt mave og til tider mere mave. smiley


  • #7   17. jun 2020 Polysl

    Prøv at kigge her engang de har i hvertfald shorts www.bodyman.dk og nogengange har noget til rigtig fornuftige priser.. Har selv lige købt et par shorts for 50kr der normalt kostede 450kr !


Kommentér på:
Absolut bedste kvalitet herre T-Shirt ?!

Annonce