{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kender i noget til den her webshop?
  • Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 3 Følgere: 18 Emner: 3 Svar: 667
    #1   12. dec 2018 Prøv en fysisk butik.

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 7 Følgere: 18 Svar: 393
    #2   12. dec 2018 Kundeservice er kun via mail.
    Der er ingen size guide.
    Med de priser tvivler jeg på, kvaliteten er i orden.

Også her gælder det, at man får det, man betaler for - altså ikke ret meget!

• #3   12. dec 2018 Jeg kender ikke meget til web shops, jeg lever i virkeligheden.

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

#4   12. dec 2018 Jeg lever også i virkeligheden, men min virkelighed forhindrer mig i at handle i byen. Webshops gør, at det er sjældent, jeg må bede andre hjælpe mig.

• #5   12. dec 2018 Nasty.

Jeg fortalte mig nok, undskyld.

Jeg er bare så træt af at alt skal foregå over nettet, det fører til butiksdød og røvkedelige gader.... Nærmest Ghost City.
    Men jeg er da med på, at hvis man ikke kan gå ud i byen, så er det selvfølgelig ok med web shops.
    Jeg er fra en tid, "boede i Oehlenschlægersgade på Vesterbro", fyldt med butikker, bagere, cigarmagere etc, et stort leben af mennesker.... I dag er der intet..... Butikkerne er væk, og lavet til lejligheder..... Hold kæft hvor er der røvsygt i den gade i dag... smiley

Forleden stod jeg og ventede på 6A på Rådhuspladsen, så kom der en 250S, og jeg kiggede på folk der sad der.... ALLE uden undtagelse, sad og gloede på deres telefon... Hold kæft hvor er det trist.
    Jeg skulle være født 50 år tidligere, så var jeg selvfølgelig også død i dag, men det var en sjovere tid.

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

#6   12. dec 2018 Du er tilgivet, Greve!

Som udgangspunkt har du jo ret.
    Det må ikke være sjovt at være forretningsdrivende i dag. Det er sådan lidt á la "Den enes død, den andens brød. Trist!

Men må indrømme, sorry, at jeg elsker Nettet og dets mange muligheder for at handle i hele Verden og købe ting, som ikke alle har. Køber dog så vidt muligt dansk. smiley
    Førhen handlede jeg meget i Esbjerg, men gågadens specialbutikker er væk, fordi der er blevet bygget kæmpe butikscentre rundt om i byen.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 57
    #7   13. dec 2018 Prøv at kigge på trustpilot.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.celinakollektion.dk

Husk at være skeptisk og afgør med dig selv, om de afgivne vurderinger lyder troværdige. Du bør være skeptisk; også overfor trustpilot.dk, hvor virksomheder tidligere har haft mulighed for at få slettet dårlige vurderinger og derved købe sig til en bedre rating.

Kommentér på:
Kender i noget til den her webshop?