{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i noget til den her webshop?
  • #3   12. dec 2018 Jeg kender ikke meget til web shops, jeg lever i virkeligheden.

  • #5   12. dec 2018 Nasty.

    Jeg fortalte mig nok, undskyld.

    Jeg er bare så træt af at alt skal foregå over nettet, det fører til butiksdød og røvkedelige gader.... Nærmest Ghost City.
    Men jeg er da med på, at hvis man ikke kan gå ud i byen, så er det selvfølgelig ok med web shops.
    Jeg er fra en tid, "boede i Oehlenschlægersgade på Vesterbro", fyldt med butikker, bagere, cigarmagere etc, et stort leben af mennesker.... I dag er der intet..... Butikkerne er væk, og lavet til lejligheder..... Hold kæft hvor er der røvsygt i den gade i dag... smiley


    Forleden stod jeg og ventede på 6A på Rådhuspladsen, så kom der en 250S, og jeg kiggede på folk der sad der.... ALLE uden undtagelse, sad og gloede på deres telefon... Hold kæft hvor er det trist.
    Jeg skulle være født 50 år tidligere, så var jeg selvfølgelig også død i dag, men det var en sjovere tid.


  • Peter P
    Peter P Online Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 132
    #7   13. dec 2018 Prøv at kigge på trustpilot.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.celinakollektion.dk

    Husk at være skeptisk og afgør med dig selv, om de afgivne vurderinger lyder troværdige. Du bør være skeptisk; også overfor trustpilot.dk, hvor virksomheder tidligere har haft mulighed for at få slettet dårlige vurderinger og derved købe sig til en bedre rating.



Kommentér på:
Kender i noget til den her webshop?

Annonce