{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Kopitøj - samvittighed {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden været ganske aktiv på denne side det sidste stykke tid, og hver dag bliver jeg overrasket over folks naivitet og over folk som tager overpriser på kopitøj samt finder på forskellige dæk-historier for deres vares ægtehed.

Lad os tage det klassiske eksempel - Evisu.

Der er massevis af annoncer, og 95% af bukserne er billige kopier, som folk har importeret fra Kina eller andre lande. Vi hører forskellige historier som kan støtte deres salgspris her på baboom som typisk er 700 kr plus porto for et helt nye par Evisu bukser.

Den pris er jo helt uhørt for bukser som normalvis vil koste 3000 kr. Man kan ikke få de ægte bukser til den pris - og hvis man kan er det hælervarer eller så har man kontakt til en storsælgende grossist, som jeg stadig tvivler vil kunne få bukserne til den pris.

Det der bringer mit pis i kog er at folk er uærlige om ægteheden, og eksempelvis tillægger prisen en valuta så deres fortjeneste lyder på 1000 kr eller derover, da kopi-bukserne nemt kan købes til 350 kr i udlandene ved en hurtig søgning på google.

Jeg føler mig forpligtiget til at sende en privat-meddelse til folk jeg kan se er ved at blive snydt - og advarer dem mod købet.

Jeg har ikke noget imod kopi-tøj, men når folk tager kæmpe overpris og påstår kvittering er blevet væk, og derefter tjene en god sum på en naiv bruger her på Baboom eller andre steder på nettet.

Er folk virkelig helt samvittighedsløse?

Godt tip til folk!

- Hvis en sælger har flere forskellige slags Evisu bukser, samt måske nogle BBC bukser - som på mystiskvis er købt i London eller USA uden kvittering og derefter taget til Danmark og solgt billigere? Ja så er det nok en kopi du er ved at købe, medmindre sælgeren har lyst til at smide penge ud af vinduet.


Kommentarer på:  Kopitøj - samvittighed
Kommentér på:
Kopitøj - samvittighed

Annonce