{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.421 visninger | Oprettet:

Navlepiercing {{forumTopicSubject}}

Hej med jer =)

Jeg har gået og overvejet at få en navlepiercing. Jeg ved godt det kan være farligt og man kan få betændelse i såret og at man ikke skal få det lavet hos en hr. hvem-som-helst. Men som sagt har jeg tænkt meget over det. jeg har forhørt mig hos vores smykkeforretning her i Aars, han laver navlepiercinger, hvor der er taget alle forholdsregler mht. hygiejne og alt det der.

Det jeg nu gerne vil vide er, om det gør ondt? Nogen siger det gør syndssygt ondt; andre siger de knapt mærker det. Men hvad er dine erfaringer?

Endelig vil jeg gerne spørge drengene: Synes I det er sexet, at en pige har en navlepiercing? Eller væmmes I ved tanken om det?

Jeg er sikker på jeg får den lavet under alle omstændigheder, men det var bare lige for at høre panelets meninger, og om det gør ondt eller ej.

Få forhånd tak for jeres svar.
Mvh Ann


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navlepiercing
  • #1   22. jan 2008 Det er så meget '14 år siden'
    Det er sq ikke fedt længere..


  • #2   22. jan 2008 farligt? Jeg har nu aldrig hørt det skulle være farligt..

    Det er ikke farligt at få betændelse i sår, det er først "farligt" når man ikke behandler det smiley

    Om det gør meget eller lidt ondt kommer helt an på hvor høj ens smerte tærskel er, men hvis de siger de slet ikke kan mærke det, er det nok at lyve, ellers har de bare en unaturlig høj smertetærskel smiley


  • Maeja R
    Maeja R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 43
    #3   22. jan 2008 Var også vildt nervøs for at få min lavet, men det tager ½ sek. for pierceren at stikke nålen igennem. Det værste var næsten da hun skulle trække nålen igennem for at få smykket i, men det tager kun et par sek.

    Det gjorde heller ikke ondt bagefter - kun hvis du kommer til at hive i den eller den sidder fast i knapper i en bluse/skjorte...

    Har "vasket" min piercing hver dag og det er først nu 4 mdr. efter den er helt fri af betændelse.

    Så synes bare du skal få den lavet :o) Træk vejret godt gennem næsen mens du får den lavet og inden.


  • #5   22. jan 2008 Maeja R
    Ham her i Aars skyder den i ligesom når man får lavet øreringe... Så det er ikke der der med at jeg først skal have en kanyle igennem, og derefter et smykke...

    Men okay, hvis det ikke gjorde ondt, så tror jeg heller ikke det kan være så slemt at få den skudt i. =)


  • #6   22. jan 2008 Det gjorde slet ikke ondt på mig, mærkede det ikke. Så kiggede lidt underligt på hende damen da hun sagde til mig at nu var jeg færdig (:
    -Jeg var også ret lang til og at hele efter jeg havde fået den lavet, men hvis man vasker den ordenligt osv. er der ikke noget farligt ved det.


  • #7   22. jan 2008 Min gjorde lidt ondt. Men kun lige i de 5sek. det tog at lave den, og er skide glad for den;-)
    Jeg fik det på den måde med at pierceren først stak en nål igennem, så et platicrør, ogs til sidst piercingen, ved ikke om man gør på andre måder? Men det skulle i hvert fald være meget hygiejnisk.
    Jeg har ikke haft problemer med betændelse eller noget, og den helede helt fint.

    Det eneste jeg har hørt kan være "farligt" ved en navlepiercing er at den kan gro ud af kroppen?;o
    , men det er vidst ikke så farligt, man får bare et grimt ar.


  • #8   19. jun 2010 jeg er 11 år gammel og har tænkt mig at få lavet navle piercing. der er ikke så meget på mig som gør ondt men frygter alligevel at det gør ondt :i

Kommentér på:
Navlepiercing

Annonce