Træt af Basis-varer i tøj industrien? {{forumTopicSubject}}
Overskriften taler lidt for sig selv. Men jeg er simpelthen blevet så mega træt af at se på alle de mærker/producenter som laver et par bukser og så smider en eller anden grim tryk ting på og så sælger dem for 1000 kr. når den eneste forskel på et par almindelige jeans og så de andre med den enekelte grimme trykting på er den trykting der er foran foreksempel.
Ville det ikke være fedt hvis der kom et nyt mærke som ikke lavede basis varer, men varer som var proppet med masser af fede sygninger, tryk og looks, som understreger at det er helt unikt men stadig til en fair pris ?
Er der evt. andre der også er ved at være trætte af at se på basis varer ? eller er det bare mig hehe ?
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 283
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 111
jan 2007
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 512
Jeg håber, at folk køber dyrt tøj fordi de kan lide det, og ikke bare fordi de andre går i det mærke.
Jeg er mere glad for det billige tøj jeg køber, det gåt jeg mere i fordi jeg bedre kan nænne det. Men hvis man er glad for at gå i et par bukser til 1000 kr. med et tryk på, så skal man gøre det.
Men billige mærker som Vero Moda og B-Young er jo ligeså meget mærkevarer som Gay-Star og Diesel. Det koster bare ikke så meget.
jan 2007
jan 2007
Bare fordi man køber dyre bukser er det nødvendigt ik fordi de er dyre vil da hellere end gerne gi 500 for et par bukser og de så stadig havde de unikke detaljer som dem til 1000,-
feb 2007
Jamen det tøj, som du giver 800-1000 kr. for er jo ikke engang designervarer. Jeg har set billigt tøj i Kvickly og Bilka der har været mere detaljeret end det der D&G og Gay-Star osv. Det er ligeså meget mærkevare, med er bare billigere.
Desuden koster designertøj betydeligt mere end 'mærkevaretøj'. Eller det almindelige tøj, som i hvert fald jeg selv kan nøjes med.
Bare fordi man ikke lige går i det sidste skrig fra Diesel, er dett jo ikke fordi man ikke er smart eller hip, man er bare ikke så ødsel med sine penge.
Hvis du giver 1000 for et par bukser, kan jeg få et helt sæt tøj, med undertøj og sko for 1000 kr. Og det er jeg mere lykkeligt for end jeg ville være for et enkelt par bukser.
Det er heller ikke atlid kvaliteten følger med prisen, for sidste år købte min storebror et par Trousers-bukser (på tilbud), men de ville ellers have kostet 900 kr. De sprækkede første gang de blev vasket. Så er de billige bukser fra Bilka han render rundt i da mere holdbare.
feb 2007
feb 2007
sep 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 71
Jeg har ikke noget imod at give 1200 for et par basisjeans, det eneste det kræver er et klædeskab det kan gøre dine jeans fede. jeg gider i hvert fald ik have FOR meget på mine jeans
feb 2007
Hvad så hvis du kunne finde et par basisjeans magen til dine Tiger of Sweden, som ikke havde noget mærke, udover prisskiltet hvor der står 100 kr. på. Ville du så gå i dem; eller kan man kun have attitude i et par jeans til 1000 kr.?
sep 2007
feb 2007
Et par bukser magen til - altså også samme kvalitet.
Mit skab rummer også genbrugsting. Du aner ikke hvor mange der har prøvet dit tøj før dig. DEt er jo ofte sådan, at tøjet i butikkerne er prøvet. Altså brugt. Der er andre menneskers sved om makeop i.
sep 2007
feb 2007
feb 2007
Man køber jo egenlig bare tøj for at gå i det et par måneder, altså så længe det er moderne, så... Men ja, folk må da selv bestemme hvad de bruger deres penge til.
feb 2007
feb 2007
feb 2007
sep 2007
Man kan dele kvalitet op i flere grupper, smagsmæssig kvalitet, funktionel kvaltiet og kvasiteknisk kvaltiet. Tager man som nu bliver brugt meget i forum EVISU, så køber du smagsmæssigt da det er fordi du synes de er fede, du køber funktionelt fordi selve metervaren er god, det betyder god "funktionel" kvaltiet, MEN printet som falder af har INTET med kvaltieten at gøre men folk der vasker for meget og vasker forkert. af hensyn til mine jeans har jeg ikke et par ud af de 18 par jeg bruger ikke et eneste par som er vasket mere end 2 gange.
Ann.. Jeg har gode mærker at vælge imellem og nej man vælger ikke KUN smagsmæssig kvaltiet når det er jeans til 1000 eller over, så er det OGSÅ for den funktionelle kvalitet. puhh, krampe i hånden hehe
sep 2007
feb 2007
sep 2007
feb 2007
sep 2007
feb 2007
feb 2007
sep 2007
Hmm, lav nogle prøver på dine t-shirts. få nogle venner til at tage dem på og se folks reaktioner, ikke dine venners for de tæller ik... ellers bliver det hurtigt en MEGET dyr fornøjelse.... hmm, ved sku ikke lige om jeg kan lave kopier af det hele, der er satme meget.. også om konfiktion og der er varerprøver i og sådan så kan nok ikke bare kopiere det hele
feb 2007
Træt af Basis-varer i tøj industrien?