{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

Selvbruner? bange for virkning {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Ska til fest i weekenden. Er meget bleg, har jeg altid været, og sommerens sol er der jo ikke mere. Så bare lige en smule, for ik at ligne et spøgelse som altid.

Så har tænkt på at prøve selvbruner.

Nogen der har erfaringer med dette, og gerne den jeg linker til?

Er bange for fiasko, så det går hend og blir mega grimt. eller pletter...

hjælp hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvbruner? bange for virkning
  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#1   30. okt 2007 -evt. ogs med de der selvbruner servietter, vil jeg gerne høre erfaringer med.

• #2   30. okt 2007 Du skal kun bruge det i den ene side af ansigtet da det selv "flyder over" på den anden side.

• #3   30. okt 2007 jo du blir brun - og skjoldet og ender med at se beskidt ud.
    servietterne er okay,men kan give striber og er megfet svage efter min mening.

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#4   30. okt 2007 Jaob .
    seriøse svar, tak.

• #5   30. okt 2007 hvis du går i sol de næste par dage skal du nok nå og få lidt kulør ..bedre end selvbruner

• #6   30. okt 2007 Jeg vil heller se på en lidt bleg pige end en der har brugt selvbruner da det tit er meget tydeligt at det er selvbruner.

• #7   30. okt 2007 Line M

en af mine kammerater brugte det bar for sjov smiley det lignte bar lort sådan helt gult i det og så kom der lidt i håret og det kom aldrig ud af håret igen

• #8   30. okt 2007 min mor har noget selvbruner som jeg brugte på et tidspunkt eller det er bodylotion med lidt selvbruner det faktisk godt det ligner rigtig sol ! og det virker især hvis du kommer det på før og efter du har været i sol

• louise d
    louise d Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 19
    #9   30. okt 2007 hvis du ik smør det grundtig ud kommer der pletter men servietterne har jeg kun haft gode erfaringer med...

• #10   30. okt 2007 gå i sol .. og hvis du kommer med den der .. jeg vil ikke have hudkræft så forbliv bleg.. selvbruner er noget lort.. hvis du endelig skal gøre noget så skal du gå i spray on tan

• #11   30. okt 2007 katrine

jeg gad godt vide hvordan du får det på ryggen det selvbruner smiley

• #12   30. okt 2007 Jeg har prøvet de der servietter. Det virker fint nok, og man bliver brun af det. MEN - det kan godt give grimme kanter, så man skal altså være meget omhyggelig hvis det skal se pænt ud.

• #13   30. okt 2007 Man kan også få alt det der body lotion med lidt selvbruner i. Det virker bedre syntes jeg. Har prøvet det fra Natusan. Det er mindre i, og man bliver gradvist brun.. Men man kan nok ikke nå at blive helt så hurtigt brun med det, men det ser nok mere naturligt ud.

• #14   30. okt 2007 jeg er også meget bleg, og i lang tid ik jeg og troede jeg var skide smart når jeg brugte selvbruner.men lignede mest en der havde gulsol.
    så prøvede jeg det der bodylotion men selvbruner i , det ser okay ud, men lugter meget af selvbruner.
    Så nu går jeg i sol 3-4 gange om ugen, det virker. hehe og luget ikke så grimt...
    min veninde bruger en meget dyr en.. det ser ægte nok ud men igen er der jo de hvide hænder og lugten.

• #15   30. okt 2007 Selvbruner er en dårlig idé! Det er så hammer svært at få fordelt så der er lige meget farve over det hele. Det bliver nemt plettet og får et guligt skær og så ser man ofte helt beskidt ud..

Synes du skal ofre pengene på at gå i solarie i stedet.

• #16   31. okt 2007 du kan sagtens bruge selvbruner!!
    Her har du et par råd:

du skal huske at bruge en god bodyscrub før så du får døde hudceller af, så holder bruneren længere og giver ikke hvide plamager som flere nævner.

Har selv prøvet den bruner du linker til og synes ikke den er god. Den bliver meget orange at se på.

Jeg kan klart anbefale Dove (syns faktisk den virker ok, og så er den billig). Har også prøvet en der hedder noget med "famous dave"...den får man absolut IKKE den orange farve af selvom man bruger den flere dage i træk og så er huden overhovedet ikke fedtet bagefter.

anyway...så skal du lige være opmærksom på at selvom der står på bruneren at den virker efter 1-2 timer, så kan du meget ofte først se resultatet dagen efter.
    Du skal huske at vaske hænderne meget grundigt med sæbe bagefter.
    Jeg plejer at bruge godt med sæbe i håndfladerne og på negle/ fingre og så bare skylle med vand på hånd-"ryggen" og duppe med hændklæde bagefter, så bliver der nemlig ikke en synlig kant ved håndleddet.

det kan også være en god ide at tørre albuer , knæ og andre sjove steder med en fugtig klud eller lignende, for disse steder kan nemt komme til at få den orange farve...

og som det sidste: Husk at fordel det ordentligt så du ikke får pletter....X)

held og lykke.

• #17   31. okt 2007 Som lise siger alfa er at bruge en god bodyscrub først...Jeg bruger en selvbruner gele fra matas som er utrolig nem at bruge.

Kommentér på:
Selvbruner? bange for virkning

Annonce