{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.301 visninger | Oprettet:

burberry halstørklæde {{forumTopicSubject}}

hej bb smiley
en af mine venner har et fake burberry halstørklæde han har givet 100 kr for fra kina. man kan ikke se at det er fake og på mærket står der :
Burberry
London
100 % Cashmere
made in england
dry clean only

spørgsmålet: vil man overhovedet være i stand til at se om dette er fake eller ej? hvis ja, hvordan ?
det ligner en 100 % tro kopi af det ægte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  burberry halstørklæde
  • #1   23. okt 2007 jeg vil tro at hvis du tog et ægte og holdte op ved siden af, så ville man kunne se forskel på det stof den er lavet af.. de fake er lidt mere uldnet i det.. smiley

• #2   23. okt 2007 Det kan man mærke... Ikke samme kvalitet smiley

• #3   23. okt 2007 synes ikke rigtig man kan mærke forskel.
    men man vil ikke være i stand til at se det?

for at sige noget helt andet synes jeg faktisk ikke at burberry er så god kvalitet :S ? er det bare mig ?

• #4   23. okt 2007 Man burde fandme heller ikke give mere end 100 kr. for et HALSTØRKLÆDE!!!

Det har man fandme kun på når det er isene fisene koldt udenfor.. IKKE INDENFOR og heller IKKE om SOMMEREN!

• #5   23. okt 2007 Du kan nemt mærke forskel, de ægte er lavet af det meget dyre stof kaldet "cashmere", det er meget fint.
    De fake er bare lavet af billigt pis.
    En ægte burberry halstørklæde 100% cashmere koster langt over 1000kr - Der er mange burberry der er 50% cashmere fx

• Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #6   11. feb 2011 Kan man se forskel hvis man ikke kender lige har et ægte og et fake og sammenligne med?

Kommentér på:
burberry halstørklæde

Annonce