2.157 visninger
|
Oprettet:
Stretch øreringe? start? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Jeg har længe tænkt mig at jeg skulle have mig et stretch hul i øret og da jeg allerede har almindelige huller i øret så har jeg købt mig en 2mm stretch ørering i dag men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal begynde med at sætte den i. Jeg har gået med en ørering på størrelse med en almindelig piercing for at udvide mit øre lidt, så det burde være klar... er det bare om at sætte den i? og så langsomt hen af dagen rykke den ind så den sidder som den skal ?
Håber i kan hjælpe
Mvh Alberte
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 44
feb 2012
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 26
Tog et langt varmt bad og smurte den ind vaseline så nu sidder min også som den skal
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Det bliver også brugt til hverdag til lige at smøre øreflipperne med så de holder sig smidige.
Husk og hold øje med om der kommer betændelse, blowout eller om huden sprækker.
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 528
Jeg smører dem aldrig, vasker dem bare når jeg er i bad. Så bliver de tager ud og vasket.
Men hold kæft det stinker klamt...
mar 2010
apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 73
Du kan sende en privat besked til mig hvis der er mere du vil vide..
dec 2010
Jeg har ikke smurt mine endnu og har ikke oplevet problemer, kun at det stinker..
Jeg udvider mine med akryl tapers, og når jeg er i bad tager jeg dem ud og vasker dem med en sæbe, som er allergi venlig og tører dem med papir og sætter dem i igen
apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 73
feb 2012
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 26
Men tak for hjælpen, de gode råd vil helt sikkert blive brugt
mar 2010
Faktisk vil jeg mene der er større risiko for at gro fast til en silikone tunnel/plug fremfor en decideret taper.
Når du hæver op risikere du øret hæver uderover kanten på den tunnel/plug du har valgt.
Jeg har udelukkende brugt kokosolie og det har fungeret perfekt. Det er også den olie jeg har fået anbefalet rundt omkring.
dec 2010
Men jeg prøver med kokosolie, det har vi herhjemme
Stretch øreringe? start?