{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.157 visninger | Oprettet:

Stretch øreringe? start? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Jeg har længe tænkt mig at jeg skulle have mig et stretch hul i øret og da jeg allerede har almindelige huller i øret så har jeg købt mig en 2mm stretch ørering i dag men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal begynde med at sætte den i. Jeg har gået med en ørering på størrelse med en almindelig piercing for at udvide mit øre lidt, så det burde være klar... er det bare om at sætte den i? og så langsomt hen af dagen rykke den ind så den sidder som den skal ? smiley
Håber i kan hjælpe smiley
Mvh Alberte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stretch øreringe? start?
  • #1   26. jun 2013 Jeg puttede bare mine helt ind med det samme, så de sad som de skulle smiley

• #2   26. jun 2013 Jeg læste lige på et forum og fik nogle råd.
    Tog et langt varmt bad og smurte den ind vaseline så nu sidder min også som den skal smiley

• #4   26. jun 2013 Jeg bruger udelukkende kokosolie når jeg stretcher. Det indeholder E vitamin som er godt for huden, specielt når du skal strække den.

Det bliver også brugt til hverdag til lige at smøre øreflipperne med så de holder sig smidige.

Husk og hold øje med om der kommer betændelse, blowout eller om huden sprækker.

• #5   26. jun 2013 Jeg stak bare den mindste i sættet i øret, og har haft det i 2 måneder og er oppe på 2,5 mm vil jeg tro nu.
    Jeg smører dem aldrig, vasker dem bare når jeg er i bad. Så bliver de tager ud og vasket.

Men hold kæft det stinker klamt...

• #6   26. jun 2013 Miss Cecil - Ved at smøre dem og holde dem ved lige kan du undgå lugt. Mine lugter ikke og der kommer heller ikke noget snask eller lignende ved dem.

• E h
    E h Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 73
    #7   27. jun 2013 køb noget E vitamin olie, eller jojoba olie.. brug det dagligt.. brug kirurgisk stå når du udvider, så er du sikker på dit øre ikke gror fast til ringen.. Til mindre størrelser er det fint at udvide med tapers. Når du kommer til 2mm spring bil jeg klart anbefale teflontape.. folk siger med teflon skal man rulle 1-3 omgange og vente en uges tid og gør det igen ind til man når den næste størrelse.. Personligt ventede jeg ikke, gjorde det hver anden dag, så var de udvidet på en uge. det virkede for mig.. Brug selvfølgeligt single flare plugs.. Man kan sagtens udvide med akryl, men der er altså en risiko for at dit øre kan gro fast til den. Det kan du undgå ved at rense og smøre dem, 2 gange dagligt.. Vil klart anbefale silikone propper til at sove med.. For 14 dage side gik jeg med stå i en uge, ødelagde det ene øre mens jeg sov..

Du kan sende en privat besked til mig hvis der er mere du vil vide..

• #8   27. jun 2013 Okay, hvad foretrækker i at smøre med?

Jeg har ikke smurt mine endnu og har ikke oplevet problemer, kun at det stinker..

Jeg udvider mine med akryl tapers, og når jeg er i bad tager jeg dem ud og vasker dem med en sæbe, som er allergi venlig og tører dem med papir og sætter dem i igen

• E h
    E h Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 73
    #9   27. jun 2013 Miss cecil.. jeg går ud fra du kun bruger taperen til at udvide med og erstatter den med en prop med det samme.. men e vitamin olie eller den bedre løsning jojoba olie, so har meget mere at byde på end e vitamin..

• #10   27. jun 2013 Altså min plan er at jeg kun skal have en 2mm, jeg har ingen planer om at få det større lige pt i ihvertfald. Jeg har en spiral taper i lige nu som er 2mm, og det er den jeg skal bruge til at vænne mit øre til de 2mm med smiley

Men tak for hjælpen, de gode råd vil helt sikkert blive brugt smiley

• #11   28. jun 2013 Jeg har udelukkende brugt akryl tapers med silikone o-ringe. Dem har jeg ladet sidde i indtil de var helet nok til jeg kunne skifte. Og jeg har ikke haft et eneste problem med den fremgangsmetode.
    Faktisk vil jeg mene der er større risiko for at gro fast til en silikone tunnel/plug fremfor en decideret taper.
    Når du hæver op risikere du øret hæver uderover kanten på den tunnel/plug du har valgt.

Jeg har udelukkende brugt kokosolie og det har fungeret perfekt. Det er også den olie jeg har fået anbefalet rundt omkring.

• #12   28. jun 2013 Nej jeg lader taperen blive i, i 2-3uger før jeg udvider igen. Har ikke haft plugs i endnu.

Men jeg prøver med kokosolie, det har vi herhjemme

Kommentér på:
Stretch øreringe? start?

Annonce