{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.768 visninger | Oprettet:

Hårfarve {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort har jeg været helt platin blond, men der skete et uheld og det blev golden medium blonde, jeg har så indtil da farvet stille og roligt lyse striber i det så det blev en lys farve igen. Da min udgroning og et godt stykke ned ikke ville tage så godt imod farven men derimod blev forskellig farvet tog jeg til frisør med det, og ja jeg endte med ORANGE OG GULT hår i toppen, så mit spørgsmål er hvad jeg kan gøre bedst selv for at få det ordnet, og evt hvilken hårfarve jeg skal bruge?
Resten af håret er en pæn lys farve, men hele min udgroning er orange, og jeg har allerede en silver shampoo, og det har ikke hjulpet, så please kom med nogle råd!
& Nej , ikke at jeg skal tage til frisør for det var ligesom dem der fuckede mit hår op, men andre råd, tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarve
  • #1   16. apr 2013 Hvis din udgroning er orange er der jo fordi den har været for mørk til at en aflegning kunne gøre det, så må du jo få afbleget udgroningerne en gang til (ikke hele håret, kun dem)

• #2   16. apr 2013 Hvis jeg var dig så ville jeg farve udgroningen (og kun den) med lys toningsshampoo.

har før afbleget hår og en enkelt gang brugte jeg ikke mindre end 5 afblegninger, og mit hår var stadig gult. Så farvede min søster det med en lys toningsshampoo og SÅ blev det lyst. Inde i mine profilbilleder kan du se hvor lyst det var

• #3   16. apr 2013 Jeg bruger denne, utrolig god hvis man har fået det for gult smiley
    http://nicehair.dk/revlon-nutri-color-creme-1002.html

• #4   16. apr 2013 Skal lige siges at min udgroning var også lys, dog ikke ligeså lyst som resten af håret blev, men det var forskellige lyse nuancer, så det var ikke mørkt på nogen måde, for mit hår har generelt kun været lyst, bare i en mørkere nuance smiley
    Og nu det ikke fordi jeg vil ind at afblege mit hår da mit hår jo som sagt i sig selv er forholdsvis lyst pånær det øverste stykke og i udgroningerne, og det var heller ikke en afblegning jeg fik ved frisøren, det var præcis den samme farve som resten af mit hår havde så det ville komme til at matche da alt mit hår jo er gået hen at blevet lyst pga striber, så det skulle bare matche i bund og spids eller hvad man siger, men sådan gik det ikke smiley
    Og jeg ved at hvis jeg kun farver toppen får det stadig ikke samme effekt over hele håret da mit hår som sagt ikke er krid hvid og det er altså et godt stykke ned fra udgroningen og ind imellem håret der er orange, så derfor er jeg lidt lost, og silver shampoo fungere ikke, er prøvet! smiley

• #5   16. apr 2013 Michelle A har fuldstændig ret.. Og evt kombiner det med den blondespray der hedder hint of sunshine der kan købes hos Matas. Men den der revlon "farvebombe" Michelle har anbefalet er utrolig effektiv smiley held og lykke. Jeg håber virkelig for dig det går i orden smiley

• #6   16. apr 2013 Så vidt jeg ved er de der såkaldte farvebomber kun skyllefarve og går ud efter vask, og vil helst ungå at mit hår så er blevet orange igen efter få vaske, ved nemlig godt hvordan det fungere da min veninde har haft sådan en (dog i en anden farve)
    og allerede efter en vask blev det godt nok totalt fesent smiley
    og vil mere beskrive mit hår som orange, og den der fjerner vel nok mest det gullige?

• #7   16. apr 2013 Jeg har mange forskellige striber i håret, og var uheldig at få orange striber den ene gang. Jeg brugte den 2 gange, og de er ikke orange mere..
    Og nej. Farven forsvinder kun hvis du har meget rødt/lilla hår, og i den dur. Jeg har ikke brugt bomben længe, og har ikke orange striber mere.

• #8   17. apr 2013 Hvis det er har jeg fundet den lidt billigere her: http://www.poulmshop.dk/shop/revlon-nutri-color-206p.html

• #9   17. apr 2013 Har skam ikke noget rødligt i det eller røde nuancer, det er stortset kun orange blandet med gult og lidt mørkere orange, det er egentlig den farve mind bund og udgroninger har, også pt har det jo selvfølgelig en snert af blå/lilla skær pga mit silver shampoo, men det er os det eneste smiley
    Men helt konkret hvordan virker de der farvebomber så? farver de både håret hvidere og fjerner det orange skær ligesom de hårfarver man kan få med lilla hårkur i eller hvordan fungere det?

• #10   17. apr 2013 Nej jeg mente også at hvis man har lilla hår f.eks så skal man bruge den ofte for at holde farven ved lige.
    Ja du påfører den i håret, lader den sidde i 5 min (mener jeg det er) og så skyller du den ud, og gør det hver gang du er i bad, indtil du er tilfreds.. Det virker som du selv beskriver.. smiley

• #11   17. apr 2013 Så selvom jeg gerne ville have mit hår lidt lysere så gør den faktisk hele arbejdet eller hvad man skal sige uden jeg farver det?
    gør håret lysere og fjerner det orange smiley

• #12   17. apr 2013 Ja det gør den smiley måske det bare går lidt hurtigere med det der er mest lyst..
    Jeg har prøvet alverdens ting, og tænkte ja ja da jeg hørte om den.. Men det virker altså.. Og der står vidst at man skal bruge handsker, men det gør jeg altså ikke, og jeg får ikke lilla hænder smiley

• #13   17. apr 2013 Har dog heller aldrig selv brugt hansker til silver shampoo eller hårkure fra platin blond hårfarve, men det vasker jo os sig selv af når man er i bad vil jeg da mene smiley
    Men har ihvertfald bestilt den hjem nu, også må jeg jo se hvordan det virker, for ja man har sin tvivl på at en balsam egentlig kan gå ind at farve ens hår lysere men samtidig også fjerne det orange, men skal man slet ikke farve det inden eller skal man bare holde sig langt væk fra det indtil?

• #14   17. apr 2013 Jeg ville helt klart vente med at farve det. Jeg håber den er ligeså effektiv på dig, som den var på mig.. Krydser fingre.. Du må meget gerne give en Update hvis du gider. Jeg er lidt nysgerrig.. smiley

• #15   17. apr 2013 Ja det håber jeg da så sandelig også, det ikke ligefrem fordi man føler sig særlig smuk til at gå udenfor uden en hat over hovedet når man render rundt med orange og gult hår sådan halvt nogle steder smiley
    Jeg skal nok lige give en update herinde når jeg har fået farven hjem, og tusind mange tak for råd! Det er dejligt når andre lige kan hjælpe en og at man ved man ikke er den eneste der har prøvet det før, så det er super dejligt! så mange tak smiley

• #16   17. apr 2013 Nej det er forfærdeligt når noget går galt med ens hår.. smiley

Det var i hvert fald så lidt. Jeg er glad for jeg kunne hjælpe lidt. Sov godt smiley

• #17   17. apr 2013 Ja det er nu meget dyrbart!
    Du må også sove godt smiley

• #18   17. apr 2013 Det altså ikke rigtigt, jeg har brugt hårbomber i mange år!
    Hårbomber OPFRISKER kun din egen hårfave og det er ikke parmanent hårfarve det skylles ud men over mange gange!
    Og man påføre det i lidt fugtigt hår lader det sidde i 3min og skyller det så ud, ligesom balsam. smiley

• #19   17. apr 2013 Jeg sagde ikke hvad der var rigtigt eller forkert. Jeg sagde hvordan det har virket på mig, og håber for Lærke at det virker på hende som det har gjort på mig.. smiley

• #20   18. apr 2013 Girls, what to do?!
    Har haft farvet mit hår inden jeg ville prøve andet, men mit hår er stadig orange alle de steder i toppen og udgroning osv, det er stadig helt orange, og resten er bare blevet hvidt, what to do?! Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal stille op med det nu, føler det er helt håbløst og mit hår er dødsdømt! smiley
    Heeeeelp me!

• #21   18. apr 2013 Prøv og put noget citron saft i håret (Ikke på selve hovedbunden) og sæt dig ud i solen.

• #22   18. apr 2013 Det med citron er bare en skrøne. Jeg havde samme problem som dig en årgang, brugte 6 mdr på at forsøge at få det blond, jeg blev nødt til at farve det rødbrunt til sidst, fordi mit hår bare ikke kunne holde til mere.

• #23   18. apr 2013 Det med citron er ikke en skrøne nej. Citron er en syre og når man tilføjer varme og lys sker der en reaktion, samme princip man bruger når man skriver på papir med citron saft og stryger det.

Jeg bruger selv citronsaft om sommeren for at få highlights og det fungere udemærket.

• #24   18. apr 2013 Jeg brugte det desperat i 3 mdr når jeg gik i sol, minus resultat. Har faktisk aldrig set nogen det har virket for. Men fedt hvis det virker for dig.

• #25   18. apr 2013 Det jo heller ikke nogen mirakelkur og har heller ikke set andre det har virket for medmindre de i forvejen har blonde nuancer i håret.

• #26   18. apr 2013 Jeg var heller ikke mørkhåret da jeg prøvede det, men blond og alle dem jeg kender der har prøvet det er også blond. Men ja fedt det virker for dig.

• #27   18. apr 2013 Citron saft er en skrøne og det ved jeg fra en frisør af da jeg selv havde hørt om det før og det virker ikke og det virker heller ikke i mit hår, så det er desværre ikke noget jeg kan gøre, men nu er resten af mit hår næsten krid hvidt og det orange - tja det er stadig orange og der har ingen forandring sket på dette selvom jeg købte en hårfarve der var kold og ville fjerne det gule og orange farve, meeen det gjorde kun resten af håret krid hvidt, og fjernede ikke det mindste spor af det orange s;

• #28   18. apr 2013 Så er mig og de blonde tøser jeg kender åbenbart ekseptionelle smiley

• #29   18. apr 2013 Man ska have den gule pakke i Matas med blond. Jeg tog den 1 gang derefter min frisør jeg har det ønskede resultat allerede.. Efter en afblegning plus lysning smiley det hjalp mig, og skal siges har haft total smadret hår, rigtig mange hår farver inden det blev afbleget, lignede lort! Men min frisør lysende det med den lyse farve hun havde. Og wupti- blond hår smiley efter behandlet med silver, da detmar lidt gult.. Men det væk efter nogle dage.. Denne gang ingen beskadige hår ..

• #30   19. apr 2013 Vil jo ikke afblege mit hår, afblegning trækker først de forskellige farvede pigmenter frem i håret + at resten af mit hår er jo blevet helt platin blond, så det kan ikke blive mere blond nu! Men det er alt det orange jeg os skal have blondt, og hvordan gør jeg det?! smiley

• #31   19. apr 2013 Kan nu konstatere at hverken at farve mit hår i en rimelig hvid hårfarve ikke virkede, silver shampoo virker heller ikke og har nu prøvet hårbomben og ingenting har fjernet det orange/gule - det er præcis samme mængde og farve fra frisøren af og det har ikke ændret sig! Udover det er alt andet hår blevet platin blond men intet held med det orange - så hvad gør man så nu?! smiley

• #32   20. apr 2013 Find en anden frisør? Altså der er jo også forskel på deres ''dygtighed'' eller hva man siger... Men super ærgeligt da... det er så træls at gå rundt med sådan noget misfarvet hår smiley

• #33   21. apr 2013 Tror også jeg tager til frisør om en uges tid igen hvis det ikke bliver bare lidt bedre med både silver shampoo og hårbombe, så tager jeg sku til en anden frisør, for nej det er bestemt ikke sjovt eller fedt at rende rundt med! smiley

Kommentér på:
Hårfarve

Annonce