{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.730 visninger | Oprettet:

Korrekt vask af North Face jakke?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens!
Jeg har en North Face Katavi jakke der består af 75% bomuld og 25% nylon, og den er gået hen og blevet lidt beskidt, så derfor vil jeg gerne have den vasket.
Men hvordan vasker man sådan en jakke? Er det bare ved 40 grader og 1200 omdrejninger? Og skal alle lynlåse være lukket, lommer være lukket osv? Og må man vaske f.eks. cowboybukser og bomuldstrøjer sammen med?

På forhånd mange tak fra den uvidende vaskemand fra Norge! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korrekt vask af North Face jakke?!
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #1   30. nov 2012 Send den til rens. Den bliver grim af maskinvask.

• #3   30. nov 2012 Jeg er lige flyttet til Norge, så det er desværre ikke en mulighed... Har ikke andre jakker og det er fandens koldt heroppe! Men bliver den virkelig grim af én maskinvask??

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#4   30. nov 2012 Har de ikke et renseri i Norge smiley ?
    Altså alt er muligt, men personligt ville jeg synes det er synd.
    Hvis du ikke har andre muligheder, så put den i maskinen, på det mest nænsomme program uden sæbe, uden andet i maskinen, vendt på vrangen og lynet.

• #5   30. nov 2012 En af mine venner vaskede hans i vaskemaskinen, der skete intet, udover den blev ren. smiley

• #6   30. nov 2012 Jeg prøver den mildeste maskinvask, tak smiley Og så må jeg have fat i en jakke mere så den fremover kan komme på renseri smiley

• #7   30. nov 2012 står der ikke i jakken hvad den kan holde til og sådan ? smiley

• #8   30. nov 2012 Hvis du endelig skal vaske den, så put et par tennisbolde sammen med, for ellers vil dunene samle sig i de indsyede lommer. Men ville også foretrække, at sende den på renseri. Ellers spørg de lokale, hvordan de gør deres jakker rene smiley

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#9   1. dec 2012 Cantona:
    Som han skriver er det bommuld og nylon smiley

• #10   1. dec 2012 Så det er ikke dun, der ligger i de indsyede lommer? Troede kun det var de bomuldsstykker, der er påsyet..

Kom bare til at tænke på min egen Spyder jakke, som består af alle 3 dele og den vasker jeg med 3-4 tennisbolde.

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#11   1. dec 2012 Ved det faktisk ikke, har ikke selv ejet en North Face, men det er da muligt.

• #12   1. dec 2012 Kommer jeg nu heller ikke til, så ved det heller ikke, men troede bare der var dun i sådan en fætter smiley

• #13   1. dec 2012 Jeg har købt en uden dun, da jeg ikke gider have den samme model som alle andre og synes den her er federe smiley Så den er skam uden dun og vasken gik perfekt, den er til tørre nu!!

• #14   1. dec 2012 Nu spørger jeg lige af nysgerrighed, men står der “Five Boroughs Jacket” eller “The North Face Denali Jacket.” i jakken?

Dun holder bedre på varmen i polar temperaturer - Købte min Spyder, da jeg boede i Grønland og indervesten skal vaskes ved lave temperaturer pga dunen og med tennisbolde ellers samler det sig i de indsyede lommer.

• #15   1. dec 2012 Har vasket min North Face parka masser af gange ved 40 grader - er stadigt som ny efter 3 sæson og måske 6 vaske.

De fleste her har jo en mor der vasker - så erfaringerne er begrænsede da far gerne betaler for en rensning når der er kommet mokai og tele tubbies buble gum på.

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

#16   1. dec 2012 Nu det ikke alle der får vasket tøj hos mor indtil de er 35.

Kommentér på:
Korrekt vask af North Face jakke?!

Annonce