{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canada goose Fake
  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #1   28. okt 2012 Lad være med at købe sådan en proletarjakke

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   28. okt 2012 Lad nu være.. Desuden er CG ikke in længere.

• #3   28. okt 2012 Hvorfor købe en fake?
    Du kan finde nogle, som folk næsten ikke har gået med til den pris og som er ægte. Synes stadig north face er langt federe end canada goose.

• #4   28. okt 2012 P:L haha de er ikke IN mere smiley gå da op i det mand.. om de er IN eller ej så er det en Fucking fed og god jakke i det danske lorte vejr.. og nogle af fake modellerne er også rigtige gode men ville nu heller ikke give 1500 for en fake..

• Yasmin F
    Yasmin F Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   29. okt 2012 Hvor kan jeg så finden cg trilium parka til omkring 1000-1500

• #6   29. okt 2012 På Google. Der er mange sider.

• #8   29. okt 2012 Det kan da være fuldstændig ligemeget om CG er inn?
    Jeg synes stadig de er møg fede - og jeg glæder mig til at få en i en lang model smiley

De er stille og rolige i designet og så er de monster varme.. Det er vel hovedsagen?

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #9   29. okt 2012 Jeg vilchellere vælge en CG jakke fremfor en North Face,
    Folk skriver CG ikke er in længere, North Face har været YT de sidste 5-8år

• #11   29. okt 2012 så moden er slet ikke og gå med jakke nu eller hvad? Det en fucking jakke!!

• #14   29. okt 2012 Hvis du køber fake så risikere du at rende rundt med en hund eller andet tilfældigt dyr fra kina eller et eller andet land hvor de har flået det levende. Ofte har de heller ikke været gode til at behandle pelsen, og der er små rødrester på den som rådner og kommer til at lugte grimt.
    At man kan få sig selv til at støtte den slags bare for at spare lidt småpenge er noget svineri.
    Køb du nu hellere en mærkevare i en prisklasse du har råd til. Canada goose er desuden slet ikke så populært mere, det er ved at gå af mode..

• #16   29. okt 2012 Måske, det kommer jo an på om man går op i mode eller ej. Jeg synes bare det er dårlig stil at støtte den slags plattenslageri man går når man køber det der Kina pis..

• #17   29. okt 2012 Det jo ikke en rigtig canada goose han ville have, men en kopi, som uden tvivl må være af dårligere kvalitet end den ægte vare. Så er det der jeg tænker at det måske var beder at købe en ordenlig kvalitets vare af et mærke man rent faktisk havde råd til.
    Dem der køber sådanne kopi vare gør det jo ofte fordi de gerne vil have at andre tror de går i dyrt modetøj selvom de ikke har råd til det. Derfor tænker jeg at trådstarter går op i om det er mode eller ej.. Hvis han gik op i kvaliteten og i at få en lækker jakke, så ville han jo købe den ægte vare. Ikk?

• #18   29. okt 2012 Jeg har en Canada goose lang model i rød hvis det er? Den er fake med ligner 100% både med stof og pels

• #19   29. okt 2012 som julie kit også skriver. + nogle ting
    - Har aldrig set trillium parka i en fake model. Men det der er med fake modeller af CG jakker er, at de er lavet af noget stof som ikke er nær så godt som originalen, desuden er det ikke gåsedun de fylder i, men høns hvor der, som julie også skriver, er kødrester på de hønsefjer. Når jakken så bliver våd eller lign. begynder den hurtigt at lugte. Pelsen på de fake jakker er enten hund eller kat, så det er jo noget at tænke over, hvis du selv har en hund eller en kat. Det er noget at overveje om du er villig til at have sådan en jakke. personligt synes jeg det er forkert da det ikke støtter CG selv, men det er jo op til dig.

• #20   29. okt 2012 køb en ægte, falske er pelsen ofte lavet af hunde og kattepels.. lad vær med at købe sådan noget lort smiley køb den ægte vare og hjælp med at bevare ulvene hvorfra pelsen stammer

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #21   29. okt 2012 Zaela82
    Stop nu.
    Så skal vi heller ikke spise kød, for de dyr bliver heller ikke behandlet ordenligt på deres vej til slagteriet.
    http://www.youtube.com/watch?v=7lklESe1pMs&feature=share

• #22   29. okt 2012 (link fjernet)

kan garantere dig for at de ikke flår dem levende hvis du køber en ægte jakke, det kan du dog ikke garantere hvis du køber en fake

• #23   29. okt 2012 Zaela: ja, det var oppe på et tidspunkt at de havde fundet nogle dyr tæt på en af de steder hvor CG bliver lavet, men personligt vil jeg ALDRIG have en prærieulv til at være som et kæledyr. Jeg vil altid støtte CG, da jeg synes jakkerne er lækre. Hvis pelsen var som på fake ville jeg ikke købe det, da jeg synes hund og kat er en helt anden sag! men det er smag og behag.

• #24   29. okt 2012 Men yasmin, hvis du ønsker en fake skal du da have lov til det. held og lykke med at finde jakken.

• #25   29. okt 2012 Der er godt nok mange selverklærede mode-diktatorer herinde, hold da op smiley

• #26   30. okt 2012 Usle mennesker køber CG. Føj.

• #27   30. okt 2012 Ja og Anima er altid de rigtige smiley kan du huske den gang med minkfarmen? Stakkels mink ødelægger HELE økosystemet, men det vil anima da skide på, for anima tænker ikke længere end til deres egen næsetip. Anima er ikke højhellige frelsere smiley anima er en gruppe hjernevaskede vegetare/veganere der ikke mener at løven skal spise antiloben, føj føj anima! Men sjovt du vælger at hakke på anima når der er en langt større "kriminel" på spil her! Dem der flår kattene og hundene er da meget værre : P og alligevel vælger du side og angribe real CG og ikke den falske med hunde og kattepels! i anima aktivister skal seriøst en tur ind og få vasket hjernen ren igen. AD siger jeg bare

• #29   31. okt 2012 Daniella: Det passer altså ikke. Anima gør absolut ikke ind for at folk slipper minkene ud, det er faktisk noget de tager stærk afstand fra. Anima kæmper for at få pelsdyravl forbudt og for at få bedre forhold for produktionsdyr. De hjælper også med at sprede budskabet om vegetarisk og vegansk livsstil, men jeg tror aldrig de har udtalt sig om at løven ikke må spise antiloben.
    Det handler om at vi som mennesker, er nået så langt i vores udvikling at vi faktisk ikke behøver spise kød og faktisk kan vælge en mere bæredygtig løsning.

Kommentér på:
Canada goose Fake

Annonce