{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.834 visninger | Oprettet:

Hairextensions spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg der igen, med tanken om extensions :b

men nu har jeg lige nogle spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan svare på!

først og fremmest: er der nogle herinde der har erfaring med extensions fra avezu? hvordan er kvaliteten og holdbarheden?

og så mht. vægt. (det er hot fusion jeg er ude i).. hvad er så bedst? 1 grams totter eller 0,7?

håber i kan hjælpe mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hairextensions spørgsmål.
  • #1   15. sep 2012 Jeg har aldrig haft kendskab med det firma du hentyder til.
    Men har tideligere forhandlet extensions.

Det der er meget vigtigt, når du vælger hvilket firma du vil handle med, er fri retur ret.
    Da det er vigtigt, at lave brændtesten inden du, får håret sat i.
    En brænd test, består af man hiver nogle tilfeldige hår, af og sætter ild til det, du kan MEGET hurtigt lugte og se om det er ægte hår, hvis du ikke aner hvordan brændt hår lugter så hiv et af dine egne hår af, og have dig at støtte dig til, samt læg mærke til hvordan dit eget hår brænder, kunst fiber hår, ter sig lidt som plastick når det brænder, og man er derfor ikke i tvilv.

Det er vigtigt, at hvis dit hår er tyndt og har let ved at knække, at du vælger 0,7 grams totter, da det skal være så let som muligt. Har du tykt stærkt hår, kan du sagtens vælge 1 grams.

Det er sammentidet vigtigt, at du husker 100 gram er IKKE nok til en fuld extension, uanset hvor tyndt hår du har, er dette ikke nok. Man skal også huske at jo længer hår man vælger jo flere gram skal man have, da det er delt ud på en længere længde og derfor bliver håret tynder jo længere det er.

Glem alt om grad aaa eller grad ++++, alt dette er noget folk selv ligger på for, at det skal lyde bedre, det hed slet ikke sådan, da extensions, startede med at blive probulært. Der er ægte hår, blandings hår, behandlet hår, jomfrue hår, eupæisk hår osv. Det er det man skal ligge mærke til, og ikke alle fylde ordene.

• #2   15. sep 2012 okay tak! smiley

jeg har fundet to steder, hvor jeg vakler lidt imellem at få det lavet. det ene er en frisørsalon, hvor jeg ville få 125/150 1g's totter i. det andet er et sted hvor jeg ville få 140/200 0,7g's totter i.
    men jeg er rigtig meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge..

• #3   15. sep 2012 Hejsa, nu har jeg så fået undercut i den ene side, men inden havde jeg 180 1 grams totter i. Nu har jeg så kun 100 1 grams totter i, pga mit undercut. Bare så du havde lidt at gå efter.
    Og skal du selv bestille hår er håret fra Rapunzelofsweden.dk helt klart det bedste jeg har prøvet! smiley Lige nu har jeg dog hår i fra Luxuryhair.dk og det er også god, men stikker ikke Rapunzel. smiley

• #4   15. sep 2012 jeg har haft rapunzelofsweden hår i .. og det var jeg ikke rigtig så tilfreds med, det da endte med, meget hurtigt, at se rigtig tørt og slidt ud.. smiley ( (link fjernet) ) .. på trods af at jeg selv synes jeg var rigtig sød ved det.
    kan selvfølgelig godt være jeg bare var rigtig uheldig. for da jeg havde mine røde extensions, var det vistnok også fra rapunzel.. men det holdte sig fint.
    men ved ikke om jeg tør tage chancen igen.. smiley

• #5   15. sep 2012 Nå da, ej det må da ha været dårligt det du lige fik i den sending så. Mange af de kendte bruger hår fra Rapunzel, bla. Mascha Vang. Mit hår plejer jeg gerne at sidde i 3-4 mdr. smiley

Kommentér på:
Hairextensions spørgsmål.

Annonce