937 visninger
|
Oprettet:
Hjælp mig alle sammen {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen ..
Jeg er uddannet frisør med den 4-årig uddannelse, og kunne rigtig godt tænke mig at starte selvstændig ..
Derfor synes jeg det kunne være interessant at høre hvad I lægger vægt på når i vælger en frisør ? Hvad forventer i af jeres frisør og hvilken oplevelse forventer i?
Ligger i vægt på omgivelserne, produkterne eller er det primært prisen ?
Hvad kunne i godt tænke jer som frisøren ikke har/gør ?
Gode råd ?
Fortæl fortæl fortæl --
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.711
Lokalet synes jeg er ligemeget, men god udsmykning er da også meget fint.
- På søborg hovedgade er der åbnet en frisør, dog for noget tid siden - de har ikke bestillinger, der går man bare ind og trækker et nummer, og så går rundt og venter på det ens tur, hvis man ikke er den eneste der er der. - Det tror jeg kører meget godt for dem.
Nu klipper jeg dog mig selv, synes frisøren er for dyr
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 342
Jeg gidder heller ikke steder, hvor der er lang vente tid, ofte når jeg beslutter mig for. at skulle klippes og farves, er det en spontan tanke og så venter jeg ikke 10 dage på en tid, for så er iden droppet igen.
Og som Jules skriver, så er det sku vigtigt, at det er en der høre på kunden og ikke bare klipper efter, hvad den syntes er bedst. Der er ikke noget værre end at rejse sig for stolen og opdage, at alt ens lange hår er klippet af
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 63 Svar: 544