{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Hjælp mig alle sammen {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen ..

Jeg er uddannet frisør med den 4-årig uddannelse, og kunne rigtig godt tænke mig at starte selvstændig ..
Derfor synes jeg det kunne være interessant at høre hvad I lægger vægt på når i vælger en frisør ? Hvad forventer i af jeres frisør og hvilken oplevelse forventer i?
Ligger i vægt på omgivelserne, produkterne eller er det primært prisen ?

Hvad kunne i godt tænke jer som frisøren ikke har/gør ?

Gode råd ?

Fortæl fortæl fortæl --

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig alle sammen
  • #2   30. apr 2012 Men imødekommende og så byde på noget kaffe/kakao, det altid hyggeligt - og så nogle blade af en art.
    Lokalet synes jeg er ligemeget, men god udsmykning er da også meget fint.

- På søborg hovedgade er der åbnet en frisør, dog for noget tid siden - de har ikke bestillinger, der går man bare ind og trækker et nummer, og så går rundt og venter på det ens tur, hvis man ikke er den eneste der er der. - Det tror jeg kører meget godt for dem.

Nu klipper jeg dog mig selv, synes frisøren er for dyr smiley

• #3   30. apr 2012 Prisen og at det er ordenligt, og ikke bare noget pisseskævt noget man får smiley