{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Hjælp mig alle sammen {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen ..

Jeg er uddannet frisør med den 4-årig uddannelse, og kunne rigtig godt tænke mig at starte selvstændig ..
Derfor synes jeg det kunne være interessant at høre hvad I lægger vægt på når i vælger en frisør ? Hvad forventer i af jeres frisør og hvilken oplevelse forventer i?
Ligger i vægt på omgivelserne, produkterne eller er det primært prisen ?

Hvad kunne i godt tænke jer som frisøren ikke har/gør ?

Gode råd ?

Fortæl fortæl fortæl --

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig alle sammen
  • #2   30. apr 2012 Men imødekommende og så byde på noget kaffe/kakao, det altid hyggeligt - og så nogle blade af en art.
    Lokalet synes jeg er ligemeget, men god udsmykning er da også meget fint.

- På søborg hovedgade er der åbnet en frisør, dog for noget tid siden - de har ikke bestillinger, der går man bare ind og trækker et nummer, og så går rundt og venter på det ens tur, hvis man ikke er den eneste der er der. - Det tror jeg kører meget godt for dem.

Nu klipper jeg dog mig selv, synes frisøren er for dyr smiley

• #3   30. apr 2012 Prisen og at det er ordenligt, og ikke bare noget pisseskævt noget man får smiley

• #6   30. apr 2012 For mig er det vigtigt, at lige fra man træder ind, føler man sig velkkommen. Nogle steder får man føelsen af at de er blevet for smarte og vigtige til, at fokusere på kunden, de steder gidder jeg simpelthend ikke...
    Jeg gidder heller ikke steder, hvor der er lang vente tid, ofte når jeg beslutter mig for. at skulle klippes og farves, er det en spontan tanke og så venter jeg ikke 10 dage på en tid, for så er iden droppet igen.

Og som Jules skriver, så er det sku vigtigt, at det er en der høre på kunden og ikke bare klipper efter, hvad den syntes er bedst. Der er ikke noget værre end at rejse sig for stolen og opdage, at alt ens lange hår er klippet af smiley

• Granny
    Granny Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
    #8   30. apr 2012 Jeg kunne godt tænke mig at frisøren klapper kaje og jeg ikke skal betale den høje pris i forhold til en herrefrisør. Jeg så et program engang hvor en damefrisør fortalte at grunden til at prisen var så høj for kvinder var at der skulle sludres og bruge tid på det. Så klap kaje og giv mig en klipning uden alle de der dikkedarer.

• #10   30. apr 2012 Tusind tak alle sammen ..

Bedste . : Det er ikke rigtigt. Prisen sættes ud fra en time pris, og nogle synes de kan gøre det på 15 min (typisk herrefrisører, har aldrig set noget flot arbejde derfra) de fleste saloner sætter 30 min af til en herre men mange er også begyndt med 45 min så der er tid til hår vask og at finde den rigtige frisure .. Jeg vil sige 15-20 er lige lidt nok tid jeg ville ikke kunne være stolt at noget der blev gjort så hurtigt, med mindre det er med maskine ..
    Det med at snakke, har jo ikke så meget at gøre med tiden, da man gerne skulle kunne arbejde imens. Men det er jo også vigtigt at ha en samtale med kunden inden, for netop ikke at misforstå hinanden og kunden derfor går ud af salonen med en frisure de ikke ønskede .

• #11   30. apr 2012 Julie P: Det forstår jeg godt du synes er rigtig meget, men det er rigtig svært at prisdifferentiere, for hvor går grænsen, så vil der altid være nogle der føler sig snydt . Idag hvor mange bestiller tid på nettet bliver der sat en bestemt tid af til hver behandling, og hvis der bliver sat 45 min af til din klipning, duer det jo ikke at de kun får for 10 min, for tiden er jo afsat . Hvis du forstår ...
    Men jeg forstår dig udemærket .

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #13   30. apr 2012 1) Pris / om vedkommende kan klippe ORDENLIGT!
    2) om vedkommende kan klippe ORDENLIGT! / pris
    3) om frisøren er lækker (kvinde)
    4) Om de tager godt imod en. Ingen pinlig tavshed

• #15   30. apr 2012 God kundeservice, rimelige priser, service (f.eks. hårvask og hovedbundsmassage).

Dertil kommer at der ikke er en alt for stor udskiftning i frisørerne, så man faktisk kan vende tilbage efter 1,5-2 måneder og blive klippet af den samme frisør.

Drop-in er også et must for mig, da jeg ofte gør det når jeg alligevel er i området.
    Apropo området - En nogenlunde central beliggenhed er også essentiel.

Håber det kan bruges.

Kommentér på:
Hjælp mig alle sammen

Annonce