937 visninger
|
Oprettet:
Hjælp mig alle sammen {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen ..
Jeg er uddannet frisør med den 4-årig uddannelse, og kunne rigtig godt tænke mig at starte selvstændig ..
Derfor synes jeg det kunne være interessant at høre hvad I lægger vægt på når i vælger en frisør ? Hvad forventer i af jeres frisør og hvilken oplevelse forventer i?
Ligger i vægt på omgivelserne, produkterne eller er det primært prisen ?
Hvad kunne i godt tænke jer som frisøren ikke har/gør ?
Gode råd ?
Fortæl fortæl fortæl --
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.711
Lokalet synes jeg er ligemeget, men god udsmykning er da også meget fint.
- På søborg hovedgade er der åbnet en frisør, dog for noget tid siden - de har ikke bestillinger, der går man bare ind og trækker et nummer, og så går rundt og venter på det ens tur, hvis man ikke er den eneste der er der. - Det tror jeg kører meget godt for dem.
Nu klipper jeg dog mig selv, synes frisøren er for dyr
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 342
Jeg gidder heller ikke steder, hvor der er lang vente tid, ofte når jeg beslutter mig for. at skulle klippes og farves, er det en spontan tanke og så venter jeg ikke 10 dage på en tid, for så er iden droppet igen.
Og som Jules skriver, så er det sku vigtigt, at det er en der høre på kunden og ikke bare klipper efter, hvad den syntes er bedst. Der er ikke noget værre end at rejse sig for stolen og opdage, at alt ens lange hår er klippet af
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 115
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 63 Svar: 544
Bedste . : Det er ikke rigtigt. Prisen sættes ud fra en time pris, og nogle synes de kan gøre det på 15 min (typisk herrefrisører, har aldrig set noget flot arbejde derfra) de fleste saloner sætter 30 min af til en herre men mange er også begyndt med 45 min så der er tid til hår vask og at finde den rigtige frisure .. Jeg vil sige 15-20 er lige lidt nok tid jeg ville ikke kunne være stolt at noget der blev gjort så hurtigt, med mindre det er med maskine ..
Det med at snakke, har jo ikke så meget at gøre med tiden, da man gerne skulle kunne arbejde imens. Men det er jo også vigtigt at ha en samtale med kunden inden, for netop ikke at misforstå hinanden og kunden derfor går ud af salonen med en frisure de ikke ønskede .
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 63 Svar: 544
Men jeg forstår dig udemærket .
mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
2) om vedkommende kan klippe ORDENLIGT! / pris
3) om frisøren er lækker (kvinde)
4) Om de tager godt imod en. Ingen pinlig tavshed
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 376
Dertil kommer at der ikke er en alt for stor udskiftning i frisørerne, så man faktisk kan vende tilbage efter 1,5-2 måneder og blive klippet af den samme frisør.
Drop-in er også et must for mig, da jeg ofte gør det når jeg alligevel er i området.
Apropo området - En nogenlunde central beliggenhed er også essentiel.
Håber det kan bruges.
Hjælp mig alle sammen