{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Tilde N
Tilde N
Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010

Vægttab og shopping {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg håber at i vil tage mig seriøs og hjælpe mig efter bedste evne. Jeg har ikke behov for at blive høvlet ned eller få dumsmarte kommentarer, så føler du dette er tidsfordriv, så bare klik ud uden at kommenter tak.

Nu til sagen.
Jeg har været en tyk pige i godt et år nu, men pludselig er kiloene begyndt at rasle af. Men i det år det har stået på har jeg følt mig utrolig forlegen og har på ingen måde haft lysten til at shoppe nyt tøj.
Det er nu blevet en nødvendighed, eftersom jeg ikke kan passe mit tøj mere. Min største personlige udfordring er nu at finde et sted, hvor jeg kan købe bukser med lynlås i livet og som ikke er højtaljade, men lidt mindre. Jeg har bare ingen ide om hvor jeg skal starte, hvilken butik jeg skal gå i og hvor jeg vil føle mig mest velkommen som jeg nu engang ser ud, da jeg ikke er miss model.

Pt. har jeg kun leggings og der er jeg gået 2 str. ned og bruger nu en L. De leggings jeg har er købt i føtex, men jeg vil gerne købe nogle "rigtige" bukser nu.

Hvor skal jeg gå hen?

Håber i vil hjælpe mig.

Mvh. Tilde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægttab og shopping
  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#2   1. mar 2012 Er det internet handel eller en forretning?

• #3   2. mar 2012 Jeg kan godt lide at finde bukser i H&M, fordi der kan man gemme sig lidt væk, og der kommer ikke nogen og spørger om de skal hjælpe smiley Dog har de ikke det bedste udvalg, men der føler jeg mig mest tryg!

• Rune  L
    Rune L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #4   2. mar 2012 min kæreste har en del tøj tij til salg i mange størrelser da hun også har tabt sik en masse og det er lækre mærker det meste

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#6   2. mar 2012 Bor i Vejle og synes aldrig jeg har set dem. Ved du om de ligger i Vejle?

• #7   2. mar 2012 Man burde da ikke føle sig forlegen og uvelkommen når man går ind i en butik og prøver tøj. Slæb en veninde med og gå en tur ned a gågaden og prøv så meget som muligt. Personalet i butikken har til opgave at behandle dig pænt og forsøge at finde noget du føler dig tilpas i

• #8   2. mar 2012 Skal jeansene være lavtaljet? smiley

• #9   2. mar 2012 Har ingen butikker, men vil bare sige at du er pisse sej smiley :D

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#10   2. mar 2012 Louise: Nej der er meget man ikke burde, og der er meget man ikke selv kan styre. At shoppe tøj er en af tingene for mig. Og jeg har på INGEN måde lyst til at have nogen med. Når det skal gøres skal det gøres i "smug", fordi jeg ikke på nogen måde føler mig bekvem med det.

Britta: Nej en mellemting mellem lav og høj.

AE: Tusind tak, et var pænt sagt. Det varmer.

• #11   2. mar 2012 Min søster har også tabt sig en del og er sammen størrelse som dig, og havde svært ved at finde bukser, som hverken var høj eller lavtaljede, men hun har flere gange fundet nogle i Only og Vero moda, og så endda til under 350 kr. pr. par. smiley Måske du også kunne være heldig.
    Personligt har jeg aldrig oplevet, at de så ned på en når man prøvede tøj eller spørger dem efter hjælp - De plejer at være rigtig flinke til at hjælpe. smiley

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#12   2. mar 2012 Nej har heller ikke haft dårlige oplevelse med ekspedienter, men når jeg skal prøve eller købe tøj skal alle bare lade mig passe mig selv smiley Jeg tror jeg skal prøve at samle mig mod til at komme ud i en "rigtig" tøj butik. Det bliver svært :'S

• #13   2. mar 2012 hva med så at vælge et tidspunkt hvor der er mange ude og shoppe, altså så du ligesom kan gemme dig i mængden. kender godt det der med at være den eneste i en butik og man bare kan føle ekspidientens øjne i nakken hele tiden .

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#14   3. mar 2012 Ja, jeg ved skisme ikke helt hvornår det rigtig tidspunkt skulle være :S

• #15   3. mar 2012 Først, super flot med dit vægttab smiley

Når det så er sagt, så ville jeg personligt gå i H&M hvor de både har tøj til store pige og sylfider.. smiley Ellers er der jo Zizi.. Mener de har tøj helt ned til str. 40 eller 42 og det er ret fedt tøj de har..
    Min mor har smidt snart 40kg og hun køber stadig tøj i ZiZi, for der føler hun sig mest velkommen pga. hendes størrelse (som ikke er så stor mere).. Det er som regel damer med sul på kroppen der står i butikkerne og de ser ikke ned på nogen som helst.. smiley

• #16   3. mar 2012 Ellers kunne du jo prøve at købe et par over nettet først, og så lure størrelsen af derhjemme. smiley Eller købe et par i butikken, og så få byttemærke på og tage dem med hjem og prøve. Det gør jeg tit, og så sætter jeg byttemærke en måned frem, så jeg har en måned til at bytte, hvis ikke de passer eller er mig alligevel. smiley
    Mener min søster har dem der hedder TRACK 229 - DARK BLUE UNW NOOS fra her http://dk.bestseller.com/vero-moda/t%C3%B8j/jeans/vm-jeans,da_DK,sc.html?prefn1=scopeFilter&prefv1=default&start=16&sz=16&forceScope= til 260 kr. smiley
    Mener hun har dem i str. 33 i vidde.
    Håber du finder nogle fede bukser. smiley

• Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

#17   3. mar 2012 Carina: Har for noget tid siden været i Zizi, men jeg synes bare ikke de havde noget, men det skifter naturligvis hele tiden, så måske jeg skulle gå derned igen.

God ide med at tage det med hjem smiley

• #18   3. mar 2012 Matilde - Jeps de skifter hele tiden, de følger jo årstiden og moden.. Sidst jeg var derinde med min mor havde de noget ret fedt tøj.. smiley

Kommentér på:
Vægttab og shopping

Annonce