{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.631 visninger | Oprettet:

The north face lynlås YKK ? {{forumTopicSubject}}

Hey baboom. Jeg har en North face jakke, for at lynlåsen er gået i stykker. ( altså den der man hiver i, når man skal lyne jakken, er knækket )

Også mener jeg, at jeg har hørt, at der er en eller anden latterlig lang garanti på de der YKK lynlåse, som jo er i north face, canada goose, fred perry osv.

Er der nogen der ved det smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  The north face lynlås YKK ?
  • #1   5. jan 2012 Så vidt jeg har hørt, så er der livstids garanti på de lynlåse, så det er bare at smide den op i butikken, hvor du købte den.
    Min lillebrors gik i stykker for et par uger siden, og han havde haft sin i et års tid og havde ingen kvittering på den, og der var ingen problemer med at få den repareret igen.

• #2   5. jan 2012 Helt sikkert. det vil jeg gøre. tak for det smiley

• #3   5. jan 2012 i Odense skal man betale for at få skiftet lynlåsen.. og der er ikke livstids garanti på lynlåsen..

• #5   5. jan 2012 My zipper is broken. What should I do?

If you have bought the item on line and you are within the terms and conditions for returns, please follow our online return guidelines. If not, please return the product to The North Face® Dealer where you purchased it with the original purchase receipt. The authorized Dealer will return the product directly to The North Face® Warranty Department. For more details, please refer to our European Warranty Policy.

Kommentér på:
The north face lynlås YKK ?

Annonce