{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Sarah N
Sarah N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Aftagning af gelenegle {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har fået lavet gelenegle for første gange, og har nu besluttet mig for at begynde selv. Jeg har sat mig meget ind i tingene, og har alle samtlige ting der skal bruges til det, men det eneste jeg ikke ved og virkelig ikke kan finde lige meget hvor meget jeg læser og leder på nettet, det er hvordan man får geleneglene af igen? Jeg ved godt at man kan gøre det med at vikle neglene ind i acitone og sølvpapirs og mange andre måder, men er der nogle der ved den helt rigtige metode som de gør hos en professionel? Jeg vil gerne selv tage kurset til at lave det, men føler ikke at jeg har pengene lige pt, og har fået det her startsæt til gelenegle og vil gerne prøve det på mig selv. Jeg ved at de sliber dem ned, men er det det eneste de gør, og hvordan plejer de neglene bag efter, så man kan komme nye gelenegle på med det samme, uden at skulle gå 14 dage og lade neglene få hvile, for det skal de jo heller ikke have når du får dem lavet hos en rigtig en der laver negle.

Det er nok mere et spørgsmål til dem der har taget det kursus, eller kender nogle som kender nogle osv, der har det kursus, og ved hvordan man gør. Om det måske er en speciel slibe maskine man bruger, eller en ganske almindelig fil?

Håber i kan svare på mit spørgsmål, så vil jeg blive rigtig glad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftagning af gelenegle
Kommentér på:
Aftagning af gelenegle

Annonce